sobota, 31 stycznia 2015

KONKURS : KOMENTUJĘ - MOTYWUJĘ - ZYSKUJĘ


Ponieważ stwierdziłam, że minęło tyle czasu, a konkursu nadal nie ma postanowiłam to zmienić. Statystyki na blogu się nie zmieniły, ciągle parę tysięcy z Was czyta blog, więc nie tracę energii, ale jak wiecie to komentarze dają tego największego kopa. 
Dlatego zorganizowałam konkurs z ciekawymi prezentami rzeczowymi, którego zadaniem będzie komentowanie. Zapraszam do rozwinięcia.

Szczerze jestem bardzo zawiedziona. Blog pracuję, a Wy tak jak kiedyś zacięcie komentowaliście i było nawet po 20 komentarzy tak teraz wszystko ucichło. Nie wiem co się stało i wiem, że to iż tu to napiszę nic nie zmieni. Ja nadal w Was wierzę, ale mam obawę o redaktorki, których ostatnio przybyło naprawdę dużo. Konkurs ma proste zasady, które przedstawiam niżej. 


Konkurs:


Komentuj jak najwięcej postów. Nie każdy komentarz jednak się zalicza niżej wykaz punktów za komentarze :

1 punkt: Jedno zdaniowy komentarz.
3 punkty: od 2 do 5 zdań 
5 punktów: od 6 do 10 zdań
10 punktów: 11 zdań i więcej 


Myślę, że to oczywiste co wyżej napisałam. Oczywiście nie możemy być anonimowi
i nie zaliczam komentarzy robionych pod koniec konkursu.

KONIEC KONKURSU : 1 MARCA


NAGRODA: 


1 miejsce: 8 płyt z sezonem 2 od firmy Galapagos 
2 miejsce: Violetta Koncert od firmy Galapagos

ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA!


11 komentarzy :

  1. Konkurs mi się osobiście podoba. Może wezmę udział ale boję się podać adres w odpowiedzi możecie mi powiedzieć co zrobić w takiej sytuacji? Proszę bardzo bo ja się naprawdę boję nie jestem taka znowu dorosła. POMOCY!! A i pytanie czy ten komentarz zalicza się do konkursu? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszesz adres jak wygrasz i nie bój się, przecież nic się nie stanie XD Tylko ja go będę znała.. Nie trzeba chyba być takim dorosłym żeby podać adres XDDDD Nie zalicza się dopiero od kolejnego postu wliczam :)

      Usuń
  2. A jak np. teraz skomentuje nastepny post to sie liczy. Czy tylko nastepne skomentowane posty ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz skomentuje * poprzedni. Pomylka :-)

      Usuń
    2. Każdy skomentowany post się liczy :) Prócz tego :)

      Usuń
  3. W sumie bardzo fajny konkurs. Ale chyba troche za długo bd trwał. Ale to tylko moje zdanie. A no i w sumie mogłoby być też 3 miejsce. Ja osobiście jako nagrody wolałabym np. Notes z Violetty długopis itp. Ale rozumiem że pewnje nie możecie tego zrobić. Powodzenia wszystkim. A i taka mała uwaga powinny być dłuższe i ciekawsze posty. Nie mówie o tym ale np. O tych kreacjach Violi.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwa tak długo, gdyż jak będzie trwał krótko, te nagrody nie będą zasłużone , a jak Was znam po konkursie znów nikt nie będzie komentował ,a mi na tym bardzo zależy ;)
      Na razie do wygrania jest 8 płyt każda po 40 zł, myślę, że to nie mała nagroda.
      Wiem, że każdemu się coś innego podoba , będą kolejne edycję więc na pewno będzie coś innego do wygrania.
      Posty ja piszę na V2P więc na pewno umiem je pisać,a te z kreacjami juz skończyły się, były fatalne :)

      Usuń
  4. Świetny konkurs. Nagrody też bardzo fajne. Myślę, że wezmę udział. Wiadomo, z czasem bywa różnie. Mimo to, spróbuję.
    Ten blog dopiero zaczynam czytać. Przejrzałam posty i wydają się być ciekawe.
    Ale wracając, mam jedno pytanie. Od kiedy będziesz liczyć komentarze? Czekam na odpowiedź.
    Pozdrawiam - Wercia ♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę wszystkie dodane przez cb komentarze. Nie ważne czy do postów przeszłych czy tych teraz, ale bardziej mi zależy na tych co będą: )

      Usuń
  5. Konkurs bardzo mi się podoba.Kreatyny i prostu.Cieszę się z niego.Nagrody bardzo fajne.Chciałabym wziąć udział. Trzeba się gdzieś zgłosić? Sandi<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział. Mysle że nagrody sa naprawdę tego warte. A zadanie wcale nie jest trudne. Po za tym wszyscy mają równe szanse. Nie ma ograniczeń talentów bo nie ma to nic związanego ze spiewem np z malowaniem itp. Tego typu konkursy sa najlepsze;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek