poniedziałek, 29 grudnia 2014

Sesje, sesje !


W ostatnim czasie nasze gwiazdy mają dużo do roboty. Ciągła gonitwa za wszystkim z pewnością powoli może wykańczać. W ostatnim czasie najwięcej udziela się Tini i Mechi, ale w tym poście pokażę 2 sesje.

Już dzisiaj zapowiedź trasy !!!


Ile teraz każda V-lovers myśli o nadchodzącym spełnieniu marzeń jakim jest Violetta Live.
To show, na które wszyscy czekaliśmy. Oczywiście zastanawiamy się jak to będzie wyglądać - czy tak jak En Vivo : dużo piosenek, kilka ciekawych scen, ale może być też zupełnie inaczej patrząc na to ile państw i miast po raz kolejny będzie mogło zobaczyć to widowisko. Już dzisiaj w Madrycie obsada uchyli rąbka tajemnicy. Zapraszam do rozwinięcia!

niedziela, 28 grudnia 2014

Nowy dodatek - Wywiad z czytelnikami !




Moi drodzy, blog coraz bardziej jest znany. Prawie 150 tysięcy wyświetleń to pokaźna suma i żeby nie było Wam tu nudno i chciało się wchodzić na ten fioletowy zakątek od czasu do czasu będę wprowadzać parę nowych serii, które pomogą przyciągnąć trochę Was do komentowania, ale przede wszystkim czytania postów, w które każdy wkłada dużo pracy. Zaczynamy od ciekawego dodatku jakim jest wywiad z Wami, czyli fioletowymi fanami. Więcej jak zawsze w rozwinięciu :)

Język bywa trudny - Leccíon 8

Witajcie!




Oto kolejna lekcja j.hiszpańskiego, dzisiaj omówimy sobie odmianę czasowników i rodzajniki.

Zapraszam do rozwinięcia!

Violetta Live - Promowanie

Już niedługo to na co wszyscy czekaliśmy VIOLETTA LIVE ! Właśnie w tym poście dowiecie sie jak jest promowane to wielkie święto dla wszystkich V-lovers. 


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA !

15 faktów o Samuelu Nascimento


Dawno nie było postów z tej kategorii,wiem w ogóle dawno mnie nie było ,ale chcę się poprawić dlatego pojawiły się fakty o tym zazwyczaj pomijanym aktorze.


LodoTour - informacje

Witam Was! Ostatnio zobaczyłam bilety na LT (LodoTour). Nie mogę zdradzić wszystkich informacji ale biletów nie ma jeszcze do zapewne wielu krajów.
                                                                                                               Zapraszam!

Małe Głosowanie pt. "Jakie Chcecie Odemnie Posty" [Aktualizacja]

Hej! Robię głosowanie ponieważ chcę abyście mi podpowiedzieli o czym chcecia posty.
Głosowanie w środku!

[Aktualizacja] Wyniiki głosowania!
                                                                                                         Zapraszam!

sobota, 27 grudnia 2014

[Sesja zdjęciowa] Tini dla "La Nacion" i Mechi dla "Carras"





Zarówno Tini,jak i Mercedes wzięły ostatnio udział w sesjach zdjęciowych.Sesję Martiny możecie kojarzyć,natomiast z sesji Mechi pojawiły się tylko 4 zdjęcia.Zapraszam do rozwinięcia i obejrzenia obu sesji!

piątek, 26 grudnia 2014

Violetta Live - jakie piosenki się pojawią ?

Już coraz większymi krokami zbliża się Violetta Live ! Ta trasa spełnia marzenie nie jednej V-lovers o pojawieniu się fioletowych idolów na scenie w Polsce . To w jak szybkim czasie sprzedały się bilety jest niesamowite i dlatego też nie dziwne , że zostały stworzone kolejne koncerty w Warszawie ( 22 sierpnia ) i w Krakowie ( 25 sierpnia ) . Ale teraz pozostaje pytanie , jak będzie wyglądać to show ? Oczywiście większość obchodzi głównie zobaczenie aktorów z Violetty , a jakie piosenki zaśpiewają to nie ma różnicy , wszystkie kochamy , ale sądzę , że każdego nutka ciekawości korci , by poznać tytuły utworów jakie pojawią się na koncercie , który będzie trwał między 1.5 , a 2 godzinami . Cóż zapraszam do rozwinięcia gdzie trochę sobie przybliżymy każdy sezon i pomyślimy jakie piosenki się mogą pojawić .Potwierdzone są na razie 2 piosenki .
UWAGA ! Post będzie aktualizowany . 

Nie martwcie się . Zmiany nie oznaczają końca .



Post nie będzie długi , wręcz przeciwnie .  Chciałabym coś wytłumaczyć , abyście nie mieli mnie za jakąś przewrotną osobę .

Główny wątek : mój okres próbny na Violetta 2 Polska .

czwartek, 25 grudnia 2014

[Recenzja] Sekretnik z 3 sezonu

Trzeci sezon trwa,a na rynek ciągle wychodzą nowe gadżety z serialu.Dzisiaj pora na recenzje sekretnika 3,który był już dostępny także z pierwszego oraz drugiego sezonu.Zapraszam!

środa, 24 grudnia 2014

Tłumaczenie zapowiedzi odcinka 61 V3 !



Dzisiaj dzięki uprzejmości mojej przyjaciółki mam dla Was tłumaczenie zapowiedzi 61 odcinka 3 sezonu Violetty . Jak wiemy 60 odcinek był cudowny . Wiele w nim emocji , ciekawych zwrotów akcji .
Oczywiście większość z nas pamięta 4 najważniejsze rzeczy : nowe 2 piosenki
'Es mi pasion' - którą wykonali wszyscy prócz Violetty
'Mi princesa' lub ' A tu lado ' - zaśpiewana przez zespół  chłopaków All4you
2 besa :Gery i Alexa , Leona i Violetty
Odcinek i post o nim znajdziecie klikając [TUTAJ]
To wszystko jednak za nami , a niedługo , bo 12 stycznia , będziemy mogli obejrzeć 61 odcinek . W nim też zapewne znajdziemy wiele interesujących momentów . Ja o kilku , dzięki zapowiedzi , wiem , a Wy jeśli chcecie wiedzieć to zapraszam do rozwinięcia !


Boże Narodzenie w Argentynie

Jak pewnie wiecie,większość obsady serailu "Violetta" pochodzi właśnie z Argentyny.Jesteście ciekawi jak w tym kraju spędza się święta Bożego Narodzenia?Jakie mają tradycje,potrawy?Zapraszam do rozwinięcia!

Fakty o Tini!

Hej kochani!Pamiętacie jeszcze 1 część 42 faktów o Martinie Stoessel?Drugą część miałam dodać już dawno,ale pojawia się dopiero teraz.Zapraszam do rozwinięcia!

poniedziałek, 22 grudnia 2014

3 sezon - beso sezon #2




Po tytule możecie kojarzyć obiecaną serię  postów na temat pocałunków  w 3 sezonie serialu.
Link do pierwszego "odcinka", gdyby ktoś nie widział:

http://vilu4everpl.blogspot.com/2014/09/3-sezon-beso-sezon-1.html

Minęło 40 odcinków - nowe piosenki, postacie i najważniejsze pocałunki!
Idąc chronologicznie przypomnę wam 10 buziaków naszych ulubieńców.

Zapraszam do rozwinięcia!

Wakacje, sesje i występy gwiazd ! I Życie tego tygodnia



Tyle się działo ostatnio , że pewnie połowa osób nie jest tego wszystkiego w stanie ogarnąć .
Pomimo , iż każda z tych rzeczy powinna mieć swój osobny rozdział na blogu postanowiłam połączyć kilka postów w jeden . Życie tego tygodnia będzie zawierało większość ciekawych momentów , które spotkały niedawno nasze gwiazdy. O czym możecie tu poczytać ?

  •  EcoFashionShow
  • Wakacje  Martiny , Dielari 
  • Tini u Susany Gimenez 
  •  Niespopodzianka Mirty 


Mam nadzieję , że jak już rozwiniecie to dotrwacie do końca :)
Zapraszam do rozwinięcia !

niedziela, 21 grudnia 2014

Cześć i pa!

Hej :)
Pamiętacie mnie jeszcze?
Już wyjaśnie czemu mnie tak długo nie było a więc sprawdziany i w ogóle nauka a potem buuum! Mam ręke w gipsie i wylądowałam w szpitalu dziecięcym! Miałam objawy lekkiego wcząsu mozgu ale wyniki na to nie wykazały więc wyszłam ze szpitala po dwóch dniach. Dobra a teraz do rzeczy : Mam zostać na blogu czy odejść?
W komentarzacz piszcie TAK lub NIE .
TAK - mam zostać
NIE -mam odejść

Dziękuje za uwage i dobranoc !

Małe głosowanie pt "Jakie chcecia ode mnie posty"

Hej! Robię głosowanie ponieważ chcę abyście mi podpowiedzieli o czym chcecia posty.
Głosowanie w środku!
                                                                                                         Zapraszam!

sobota, 20 grudnia 2014

Język bywa trudny - Leccíon 7



WITAJCIE!

Pewnie mnie nie pamiętacie, ale Renifer Niko powraca.
Moja nieobecność spowodowana była wielkim natłokiem nauki, lecz z tym już koniec, są święta!



Lekcje hiszpańskiego dalej będą dodawane według grafiku (niedziele lub soboty).

Lekcja 6 była ostatnią lekcją w dziale I "Hola, ¿que tal?"
Dzisiaj zaczniemy nowy rozdział "¿En la clase o en tu clase?"

Dzisiejszym tematem będą przedmioty znajdujące się w klasie i wiążące się  z nauką. Dodatkiem będzie "Esta" i nauki szkolne.

Zapraszam do rozwinięcia!

niedziela, 14 grudnia 2014

FILMIKI A PRÓB NA #VIOLETTALIVE



Skończyły się nagrania do 3 , ostatniego , sezonu Violetty , ale aktorzy nie mają czasu na odpoczynek .
Jak wiemy w 2015 roku zawita do nas ekipa z fioletowej telenoweli w związku z międzynarodową trasą ViolettaLive . Samo nic się nie zrobi . Nasi ulubieńcy wiedza o tym i dlatego już zaczęli próby do VL .
Mamy od nich parę filmików .
Zapraszam do rozwinięcia !

sobota, 13 grudnia 2014

Najlepszy odcinek 60!!








Znów kolejna przerwa w Violetcie 3 . Minęło już 60 odcinków ostatniego sezonu telenoweli ! Ostatnie tygodnie dały nam dużo emocji . Przyjazd Matyldy i Felipe , rozstania i powroty par , pokazane prawdziwe oblicze Priscilli , ale ostatni odcinek dał nam to , czego we wszystkich innych zabrakło . Wspaniałego show
i kolejne beso Leonetty !

piątek, 12 grudnia 2014

2 kolejne koncerty VL-dokładniejsze informacje!





Hola!Jeden koncert w Łodzi,błyskawiczna sprzedaż biletów i ku naszemu zaskoczeniu drugi koncert w Łodzi.Teraz mam jeszcze lepsze informacje.Kolejne 2 koncerty!
Ale teraz już w innych miastach.Co na pewno ucieszy niejedną V-lovers !
Większość była zdziwiona , że w ogóle Violetta i ekipa przyjadą do Polski , a co dopiero do 3 miast dając 4 koncerty ! Wszystko to dla nas pewnie jest jeszcze nie możliwe , ale widać marzenia się spełniają .
Zapraszam do rozwinięcia!

   

sobota, 6 grudnia 2014

Tłumaczenie rozmowy Leonetty z 51 odcinka (związana z e-mailem )


Dzisiaj przynoszę Wam kolejne tłumaczenie. Tym razem możemy przybliżyć sobie rozmowę Leona i Violetty , którzy już mieli znów być razem , lecz German wysłał e-mail Leonowi , w którym Vilu napisała m.in. , że jest tchórzem . Chłopak wywnioskował , że ona nie chce z nim być i tak nadal nie są parą.
Zapraszam do rozwinięcia! 

Witam!

Cześć!! Jestem nowa na blogu. Dostałąm się tu dzięki naborowi. Bardzo lubię Lodovicę Comello (to potwierdza mój login na bloggerze). Ale więcej na mój temat w rozwinięciu!  Zapraszam!

piątek, 5 grudnia 2014

Simplemente Tini - Informacje.



Simplemente Tini dostępne w internetowej sieci sklepów Empik ! Jesteście ciekawi kiedy będzie premiera biografii głównej bohaterki "Violetty" ? A może jednak interesuję Was cena książki ? To wszystko w rozwinięciu posta. Zapraszam !

Nowy Pomysł ! [Wasze prace]

 
Wymyśliłam dla Was coś ciekawego ! 
Zapraszam do rozwinięcia ! 

niedziela, 30 listopada 2014

Tłumaczenie rozmów - Violetta & Leon , Matylda & Maxi



Dzięki anonimowej dziewczynie mam tłumaczenia dwóch rozmów z 50 odcinka , a mianowicie Matyldy i Maxiego - czyżby coś zaczynało iskrzyć ? A także końcową scenę piątkowego odcinka , która nie jednego zastanawiała , czyli rozmowę Leona i Violetty - co jej powiedział ?
Dowiemy się w rozwinięciu .

AKTUALIZACJA-  KOLEJNA ROZMOWA LEONETTY !

Tłumaczenie zapowiedzi 51 Odcinka Violetta 3


Dzięki Demi - naszej dawnej redaktorce mam streszczenie poniedziałkowego odcinka , którego pewnie jesteście ciekawi . Co będzie się jutro w argentynskich epizodach działo?
Zapraszam do rozwinięcia!

42 fakty o Tini cz.1

Hej!Kupiłam ostatnio gazetkę,w której umieszczony został artykuł "42 sekrety Martiny". Postanowiłam,że podzielę go na 2 części.Dzisiaj poznacie 21 faktów a jutro kolejne 22.Zapraszam do rozwinięcia!

sobota, 29 listopada 2014

Wywiad z Olą Iwanek- Sharon

UWAGA !!!
WYWIAD ZOSTAŁ PRZEPROWADZONY PRZEZ LILI 
NIE KOPIOWAĆ !!!!
    
Zapewne wielu z was zna ją zna . Olę Iwanek nagrywa  swoje covery piosenek Nagrała kilka piosenek z Violetty. Z pewnością nie raz na youtube mogliście natchnąć się na wykonanie przez nią jakiegoś utworu . 

Dziś poznacie ją trochę bliżej.

Duet Matylda i Leon + Niespodzianka


Nasza rodaczka swoją pierwszą piosenkę zaśpiewa z Leonem będzie to utwór... 
Jeśli chcesz wiedzieć więcej to zajrzyj ! 

I RZECZOWY KONKURS BLOGA VIOLETTA 3 POLONIA




WIEM DŁUGO NA TO CZEKALIŚCIE , ALE W KOŃCU JEST !
I KONKURS NA BLOGU GDZIE MOŻECIE COŚ WYGRAĆ . 

Zapraszam do rozwinięcia ! 

piątek, 28 listopada 2014

BILETY NA #VIOLETTALIVE



Od godziny 10:00 możemy kupować bilety na najlepszy koncert jaki mógł pojawić się w Polsce - VIOLETTA LIVE INTERNATIONAL TOUR 2015 ! Jak to zrobić ? Wszystkiego dowiecie się w poście .

poniedziałek, 24 listopada 2014

Przygotowania do Violetta Live



Hej!Jak już pewnie wiecie,koncert Violetta Live odbędzie się w Łodzi 29 marca.Ja już od początku miałam zapewnione że na pewno pojadę,niezależnie gdzie będzie.Padło na Łódź,którą mam daleko ale trudno.Mam nadzieję że wy też jedziecie,ale jeżeli już tam będziemy to wypadałoby się jakoś przygotować.Zapraszam do rozwinięcia!

Violetta LIVE po raz 1 w POLSCE !!!!


Wszystkie V-lovers czekałyśmy na to . Dzień 29 marca będzie pamiętała każda z nas ! Chyba już domyślacie się o co chodzi . 
29 marca 2015 w Łodzi w Atlas Arenie WYSTĄPI VIOLETTA LIVE  o godzinie 19 !

niedziela, 23 listopada 2014

VERSUS



W 2 serii serialu mogliśmy zobaczyć wiele ciekawych filmików nazywanych "VERSUS" , w których to "rywalizowali" nasi ukochani idole . Wtedy męska płeć przodowała w tych krótkich wyzwaniach , teraz jednak nie tylko oni będą występować , ale dziewczyny również ! Ciekawi ?

piątek, 21 listopada 2014

Blog Kulinarny Angie [Pomidorowe Tulipany]


Chcecie się dowiedzieć jak przygotować pomidorowe tulipany ? 
ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA ! 

Czy mam przejąć?

Pewnie wiele osób sie zastanawia "Co?" . A więc  zapraszam do czytania!

Ostatnio nasz blog przeżywa kryzys. Pewnie dostrzegliście  ze post jest na 2-3 dni. Teraz kochani jest szkoła, a przed wystawieniem ocen każdy bardziej się przykłada do nauki.
Z naszej redakcji odeszły cudowne dwie redaktorki @GosiaFerro a także @OlciaOleńka . Od ich zrezygnowania z bloga ( musze tu dopowiedziec ze zadna z nich nie została wyżucona z bloga przez Kaline) blog stracił czytelników  . Dla tego o to moje pytanie - Czy mam przejąć "Recenzje blogów" ? Ja bym chętnie to zrobiła. Zrecenzjowałabym od nowa blogi. A o to MÓJ przykładowy regulamin :
· Blog nie koniecznie musi być o Violettcie
· Moze byc z opowiadaniami lub taki jak nasz.
· Na blogu powinny byc juz dwa posty nie licząc powitalnego.
· Autor moze swoj bloga TYLKO RAZ zgłosić.
No to na tyle ♥

czwartek, 20 listopada 2014

Przepraszam

Hej.....mam dla was smutną wiadomość. Nie owijając w bawełnę,odchodzę z bloga.
Z kilku powodów:mało czasu,hejty na mnie,brak weny.
Mam nadzieję,że mnie zrozumiecie..
Zapraszam też tutaj KLIK




Kocham was,pa :*

~Olcia

Urlop

Hej wszystkim,jak pewnie zauważyliście ostatnio rzadko piszę posty.Jest to spowodowane moim brakiem czasu przez naukę oraz jeszcze jedną rzecz której zdradzić wam nie mogę...do 23 listopada nie będę raczej pisać postów,potem będę mieć znacznie więcej czasu.Przepraszam ale na prawdę,mam teraz problemy i brak czasu.Obiecuję że od poniedziałku będę pisac posty codziennie


Małe zamieszanie.

Kilka dni temu,w internecie pojawiło się pewne zdjęcie  Tini i Jorga...
                                  Zapraszam do rozwinięcia!

Przepraszam

Przepraszam wszystkich za długą nie obecność miałam dużo testów i musiałam się uczyć
od teraz posty będą regularnie
Klaus//<3

środa, 19 listopada 2014

Rezygnuje.

Przepraszam was, ale rezygnuje z mojej posady z powodów osobistych. Niestety, nie napisze dla was więcej postów. Jeszcze raz przepraszam :(

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek