poniedziałek, 24 listopada 2014

Przygotowania do Violetta Live



Hej!Jak już pewnie wiecie,koncert Violetta Live odbędzie się w Łodzi 29 marca.Ja już od początku miałam zapewnione że na pewno pojadę,niezależnie gdzie będzie.Padło na Łódź,którą mam daleko ale trudno.Mam nadzieję że wy też jedziecie,ale jeżeli już tam będziemy to wypadałoby się jakoś przygotować.Zapraszam do rozwinięcia!

Violetta Live jak wiadomo będzie po zakończeniu Violetty.Musimy pokazać że nadal kochamy aktorów i nasz fandom będzie istnieć dalej.Dobrze by było gdyby aktorzy zapamiętali nasz kraj i po kilku latach mówili w wywiadach o tym jak wspaniałym przeżyciem był koncert u nas.

Pierwszą sprawą są plakaty.Na pewno miło będzie im zobaczyć pięknie ozdobione transparenty z ich wizerunkami.Kolejna rzecz to akcja.Np.Na koncercie Justina Biebera w Łodzi była akcja polegająca na tym że górne rzędy trzymały białe serduszka a ci niżej czerwone,tworząc flagę Polski.Gwiazda coś takiego na pewno zapamiętała.Warto byłoby zmobilizować się,dogadać i zrobić coś oryginalnego dla obsady.

Zrobicie plakaty?Jedziecie?Macie pomysły na akcję?

3 komentarze :

  1. Ja nie jade ale by można było zrobić flage polski na której by pisało np. Te amo Violetta można też zrobić to w kształcie serca

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł niech to disney opublikuje na Facebooku ja będę napewno

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam możliwości bycia na koncercie, ale z pewnością musimy zrobić coś by nas zapamiętano;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek