sobota, 28 lutego 2015

Niespodzianka! :)

Obiecałam wam w tamten weekend, że będzie niesamowita niespodzianka! 

Chcecie dowiedzieć się więcej? 
Zapraszam do rozwinięcia ;)

 #1 niespodzianka jest taka, że będziecie mogli czytać moje posty na moim własnym blogu ;)! Będę pisać tam opowiadania o przyjaciółkach. 
 Jak wpadłam na ten pomysł? 
No wiec od nie dawna zaczęłam czytać opowiadania o Leonettcie polecam szczególnie blog Wiki Werdas, który na razie jest niedostępny ale na szczęście już nie długo będziemy mogli zobaczyć kolejne rozdziały. Polecam jeszcze dwa blogi Ro xy, która zagląda do nas. Za co jej z całego serca dziękuję ;* 
Również ja pomyślałam, że stworzę takiego bloga. Natomiast po  zastanowieniu się  zrezygnowałam z tego pomysłu.
Dlaczego?
Dlatego, że jest wiele blogów o takim motywie czyli Leonettcie.
No więc doszłam do wniosku, że zrobię blog z opowiadaniami o przyjaźni i o życiu nastolatków ^ω^
To link do niego : http://trudnaprzyjazn.blogspot.com/?m=1
Tak no wiem, że Jeszcze tam nic nie ma ale spodziewajcie się przedstawienia postaci i małego wprowadzenia.

To nie koniec przygody z opowiadaniami bo pisze jeszcze opowiadania na tym blogu :  http://opowiadania-dieceska.blogspot.com/?m=1

Oczywiście nie macie się co martwić, że zaniedbam tego bloga.
Otóż nie bo dzięki właśnie dzięki Violetta 3 Polonia  zaczęłam być blogerem ;)
Uwierzcie mi, że nie ma nic  wspanialszego niż pisanie na blogu, którego się uwielbia!

#2 niespodzianka (ostatnia niestety :( )
W najbliższym czasie możecie się spodziewać #MEGA posta 
MEGA post będzie dotyczył wszystkich osób z planu, których nie znacie. 
Czyli o Nico, serialowym Beto, Gregorio, Jacki, Pablo, Antonio ;)
Może też o Samu. 

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was na śmierć ;)
Jak wam się podobała niespodzianka? :D
Piszcie w Komentarzach swoje opinie bo to dla mnie bardzo ważne ;>
Kocham was. 

Besos, Marti 


(TAG) Poznaj mnie lepiej! [Aktualizacja]



Dostałam się do bloga, jestem na nim dłuższy czas, a czas płynie. Na pewno każdy z Was, który czyta bloga, chcę poznać nowe osoby, które wkroczyły w świat bloga, w tym mnie. Zapraszam do rozwinięcia.
[Aktualizacja] Odpowiedzi na wasze pytania.

piątek, 27 lutego 2015

[Violetta 3] Odcinek 79

Hejka V-Lovers Co takiego wydarzyło się w 79 odcinku ??? 
Czy można go zaliczyć do jednego z najlepszych? Myślę, że tak :) Czy Violetta obejrzy nagranie od Clementa? A może ktoś jej w tym przeszkodzi? Czy Germangie będzie wreszcie razem? A może to Ramallo i Oldze się poszczęści? Czy violetta pozna prawdę o Alexie i Gery?  Może usłyszymy piosenkę  Federico i zobaczymy do niej clip? Jakie pary oprócz Leonetty, Diecesci i Fedemily pocałowały się?
 Zapraszam do rozwinięcia 

Streszczenie: 
Violetta chcę obejrzeć filmik od Clementa, jednak przerywa im Gery, która pyta się czy zrobić im zdjęcie (Leonettcie). Po chwili przychodzi również Clement. Broduey i Camila rozmawiają jednak nie mogą się zgodzić jedno mówi "tak" to drugie mówi "nie". Jade rozmawia z Nicolasem. Nicolas mówi jej, że ją kocha, ona również, mówi mu też o Germanie i odjeżdża. Do Francesci dzowini Angie, a Diego chce usłyszeć co mówi. Olga mówi sama do siebie i widzi to Ramallo. Diecesca płynie statkiem i Diego mówi Fran, że ją kocha następnie ją obejmuje.  German myśli o Angie, a Angie myśłi o Germanie.  Sięgają po telefony, aby do siebie zadzwonić, jednak coś mówi im, żeby tego nie robili.  Do Germana dzwoni Violetta on jednak odbiera i mówi "Cześć Angie!" a potem zrezygnowany mówi "Vilu.. " i rozmawia z córką.  German proponuje Vilu, aby spędzili jutro razem dzień, jak ojciec z córką. Następnego dnia wszyscy są razem przy śniadaniu.  Maxi pyta się Germanowi o Fran. Ten ogłasza wszystkim, że nic im nie jest.  German i Angie siedzą razem przy stole i przychodzi Violetta, która siada ojcu na kolana, a ten jest cały obolały więc pyta się mu czy wszystko w porządku. Violetta mówi o wspólnej kolacji jego i Angie. Ludmila idzie przez park i zauważa ją Fede.  Ludmila mówi mu o You- Mixie, o swojej mamie i o nich. Fede mówi jej, że ją kocha. Ramallo wychodzi z gabinetu Germana i czuję zapach, po chwili zauważa tort.  Przychodzi Olga w ubraniu, które spodobało sie Ramallo.  Ramallo przytula Olgitę.  Mamy clip do piosenki Fede " Rescata mi corazon".  Fede i Ludmi zbliżają się do siebie, jednka przerywa im Andres. Leon i Violetta spacerują sobie.  POtem mamy rozmowę CLementa z Gery. Leonetta śpiewa "Abrazame y Veras".  Leon i Violetta rozmawiają i akurat w ważnym momencie przerywa im Clement, który dzwoni do Violetty. Violetta odbiera i w tym samym czasie Gery odbiera Clementowi telefon i rzuca nim o ziemie.  Francesca chodzi po sklepach a Diego musi nosić je torby. Naxi zwiedzają Sevillę.  Wszyscy spotykają się w jednym miescu. I śpiewają "Llamame".  Ramallo i Olga spędzają razem wspaniały dzień.  Clement chce porozmawiać z Leonem jednak znów wtrąca się Gery. Violetta spędza dzień ze swoim ojcem. Mamy beso Nicolasa i Jade.  Germit wystawia Angie. Mamy beso Olgi i Ramallo. Angie czeka na Germana i dzwoni do niego jednak ten nie odbiera.  Diego ma niespodziankę i oni również się całują.  Rozmowa Leonetty której tłumaczenie pojawi się jutro lub jeszcze dziś.  Rozmowę przerywa Alex. gery próbuje go powstrzymać jednak nie udaje jej się  to.  Clement mówi prawdę o rozmowie na chacie i tamtych rzeczach.  Alex przeprasza ich jednak gery nic nie mówi, do chwili gdy leon jej nakazuje. Violetta mówi Leonowi, że niemoże w to uwierzyć.  Fede również ma niespodziankę dla Ludmiły. Beso Fedemiły.  Następnie mamy leonettę. Leon mówi Vilu, że strasznie dużo stracili będąc przyjaciółmi. Beso Leeonetty! Na tym odcinek się kończy.  
Postanowiłam że w Piątki soboty i nidziele bede pokoleji 
streszczać wam odcinki jutro pojawi się stresczenie 78 odcinka 
Chcecie abym wam streszczała odcinki ???? 
Pa Pa V-Lovers

[Tag] Może poznamy się Lepiej?


Hejka jak wiecie jestem już tu jakis czas zapare dni dowiem się czy zostałam przyjęta do redakcji,
więc przygotowałam dla was Tag. Mam nadzieję, że przez Tag bedziecie mogli
mnie lepiej poznać. Odpowiem szczerze na każde pytanie  zadane od was bez wyjątku.  Możecie
pytać o wszystko. Na wasze pytania czekam do 3 Marca 2015 roku godziny 18:00


środa, 25 lutego 2015

(TAG) Poznaj mnie lepiej!


Dostałam się do bloga, jestem na nim dłuższy czas, a czas płynie. Na pewno każdy z Was, który czyta bloga, chcę poznać nowe osoby, które wkroczyły w świat bloga, w tym mnie. Zapraszam do rozwinięcia.

Koncert Lodo już w maju, kulisy kręcenia teledysku!

Hej Witajcie V-Lovers
Nowa płyta Lodo oraz jej trasa była zaskoczeniem dla wszystkich jej fanów. Kręcenie teledysku i cały pobyt w Polsce, był na pewno czasochłonny dla Lodovicy. Nasza idolka ma ręce pełne roboty, mimo to jest to nie koniec niespodzianek dla Polskich 
 fanów.
 Zacznijmy od tego, że było głosowanie. Polska przez dłuższy czas, a właściwie Warszawa była górą.
Mimo, iż pojawiły się plotki, że nie będzie Lodotour w Polonii, to Lodovica nie zapomniała o głosowaniu!
  
 
 Specjalne ‪#‎video‬ dla wszystkich ‪#‎Lodofanaticas‬, które nie mogą doczekać się ‪#‎LodoLive‬ w Polsce! Nie możecie tego przegapić! Lodovica Comello również dziękuje za cieplę przyjęcie jej! ‪#‎Lodo‬ ‪#‎LodovicaComello‬ ‪#‎filmik‬ /‪#‎AG‬
Nie mogę wam wgraż filmu nie wiem dla czego przepraszam !

Przejdźmy do kręcenia teledysku.
Mamy już kulisy dzięki programowi Pnś.
Lodovica Comello, aktorka znana z serialu „Violetta”, przyjechała do Polski, by nagrać teledysk do utworu „Sin Usar Palabras” („Bez słów"). Piosenkę nagrała w duecie z polskim wokalistą Szymonem Chodynieckim znanym m.in. z grupy South Blunt System.

oto link do filmiku:
 http://pytanienasniadanie.tvp.pl/18977050/wideo/na-planie-teledysku-lodovicy-comello

Cieszcie się? 
Jakie ma być następne tłumaczenie ??? 
Z jakiego odcinka ???
Papatki V-Lovers:*
 

poniedziałek, 23 lutego 2015

(Lodovica Comello) Występ w "Mam Talent"


Lodovica wciąż podróżuję, niedawno była w Polsce i we Włoszech, ale tym razem wybrała się do Portugalii, by wsiąść udział w programie "Mam Talent". Zapraszam do rozwinięcia.

Tu Sueno,Tu Musica


Hej!Być może słyszeliście o corocznym konkursie "Tu Sueno,Tu musica" organizowanym przez Disney Channel España. Zwyciężczyni tegorocznej edycji wzbudziła zazdrość w wielu V-lovers i Jorgistas.Zapraszam do rozwinięcia!

niedziela, 22 lutego 2015

Damien Lauretta - Alex ;)

Damien Lauretta nowa osoba na planie. Gra w naszym fioletowym serialu Alexa - Clemant. 
Chcesz dowiedzieć się o nim więcej? 
Zapraszam do rozwinięcia. 



Damien Lauretta urodzony został 01 stycznia w 1992. Jako jedyny z obsady jest Francuzem. 
W wieku 9 lat zaczął śpiewać, ale dopiero w wieku 14 lat po raz pierwszy stanął na scenie. 
Wystąpił w paru talent show mianowicie w ,,The X Factor" i w francuskiej edycji  ,,Idola".
Znajomi a szczególnie osoby z ekipy mówią na niego Frenchy :)) Chyba domyślacie się dlaczego. :D
Ma on pieska, który wabi się Mate :))
Od razu mówię, że studiował: śpiew, taniec i aktorstwo :)
Wszyscy kojarzą go szczególnie z roli Clemant w naszym hicie Disneya.
Damien według mnie jest słodki. W sumie to nie tylko według mnie. Ma wiele fanek na świecie.



Jak wam się podobał post? 
Tak wiem, że krótki.
Ale mam niespodziankę! Zobaczycie w następny weekend :)
Kocham was! 
Pozdro, Marti :)

Moja Recezja Ksiązki Martiny Stoless ( w Ją Już Kupiliście?)


"Po prostu Tini"
Hejka witajcie V-Lovers dzisija chciałam się z wami podzielić mojimi wrażeniami na temat ksiązki Tini. Zacznijmy od teo że ja ksiązke kupiłam 3 dni temu i odrazu ją przeczytałam, 
pomyslałam sobie że przectawie wam moją opinie o książce bo chciłam coś innego napiśać bo cały czas wam tylko tłumacze więc dla odmiany chciam zrobić recezje. Mam nadzieje że wam się bedzie podobać.
Każdy z was dobrze słyszał o biografii Martiny Stoessel, odtwórczyni roli Violetty. Za pośrednictwem wydawnictwa Zielona Sowa. Dzięki tej książce poznałam jeszcze bardziej Martine A wy ?
Mam nadzieję,że recenzja się spodoba i od razu wspominam,że surowo zabronione jest kopiowanie treści oraz zdjęć z posta! 
Zapraszam do rozwinięcia 
Wygląd:
Okładka książki na pewno jest bardzo skromna.Widnieje na niej zdjęcie Martiny zrobione specjalnie na potrzeby książki oraz tytuł,autor,serduszka  oraz napis "książka o mnie". Cały tył jest w kratkę natomiast na tle opisu książki widnieje koronka.Możemy zobaczyć również logo wydawnictwa oraz patronów.
Co znajdziecie w książce :
Cała książka ma całe 200 stron a na każdej z nich dowiadujemy się nowych rzeczy o Tini. Książka zaczyna się od urodzenia Martiny i powoli idzie coraz dalej aż do teraz
Martina pisała również o swoim pierwszym castingu.Był on oczywiście do "Violetty".
 W książce zdjęcia są dobrze dopasowane do tego co jest napisane na danej stronie.
 Większa część książki jest napisana przez Martinę jednak są również teksty gdzie wypowiadają się np.rodzice Tinity jednak są także strona gdzie wypowiada się sam Martin Saban czyli reżyser Violetty
Dodatki:
W książce nie zabrakło oczywiście dodatków!Były nimi m.n.naklejki oraz zakładki.Zakładki są to zdjęcia,które możecie również wyciąć i gdzieś sobie przyczepić.
W książce na stronach są liczne obrazki nawiązujące do tematu.Są to walizki,kosmetyki,serca...Bardzo dużo rzeczy
Podoba Wam się recenzja?
Kupiliście już swoją książke? Jak wam się podoba? 
JAKIE CHCECIE NOWE TŁUMACZENIE?
Jaki nowy post 
Pa Pa V- Lovers  

sobota, 21 lutego 2015

Pobyt Lodo w Polsce Cz 1


Lodovica Comello jako pierwsza z violettowej obsady zawitała w Polsce.Celem głównym przyjazdu był specjalny projekt i przy okazji promowanie płyty "Mariposa". Zdradziła też datę premiery "Mariposy" w Polsce. Wzięła udział w programie dzień dobry TVN w którym udzieliła wywiadu, odpowiadała na czacie i zaśpiewała przewodnią piosenkę jej drugiego krążka czyli "Todo El Resto No Cuenta". Po południu zaś udzieliła wywiadu prasie .Warto wspomnieć, że obecnie Lodo jest w solowej trasie koncertowej i w dwu dniowej przerwie między koncertami znalazła czas na przyjazd do nas. To niesamowite. Dodatkowo zorganizowała aż 3 zaplanowane  spotkania z fanami Chcecie wiedzieć więcej ?     Zapraszam do rozwinięcia.
AKTUALIZACJA : Lodovica nie nagrała polskiej wersij piosenki lecz polska wersja która pojawi się na płycie została wykonana przez Szymona Chodynieckiego

Notti sul ghiaccio - Clara Alonso i Martina Stoessel

Notti sul ghiaccio to program telewizyjny. W tłumaczeniu na nasz język jest to "Noc na lodzie". Jest na zasadzie naszego "Tańca z gwiazdami". Różnica jest jedna. Zamiast parkietu jest LÓD!. Tak jak w TzG, jedna osoba z pary to gwiazda, aktor, a druga to zawodowy tańcerz (łyzwiarz). W tej edycji wystąpi Clara Alonso i gościnnie - Tini. Zaprzaszam do rozwinięcia.

(Ameet) Wygraj bilety na koncert ViolettaLive!


Znana nam firma Ameet z częstych konkursów znów przygotowała dla nas kolejny. Tym razem możemy w nim wygrać bilety na niedługo już koncert Violetta Live. Zapraszam do rozwinięcia.

Tlumaczenie scen z 80 odcinka

Hejka witajcie V-Lovers dzisiaj chciałambym przetłumaczyć wam sceny z 80 odcinka :)
Wiele z Was na pewno jest bardzo ciekawych, jak
się to wszystko skończyło. Nie wszyscy znają hiszpański
 a strasznie chcą się dowiedzieć o co chodzi. Więc zapraszam
 Zapraszam do Rozwinięcia.


 Violetta; Po wszystkim, co się działo... Wiem, że zawsze moje serce podążało za Twoim.
Leon: Więc co ci mówi teraz?
Violetta: Chcesz wiedzieć, co ono mówi?
Leon: Tak.
Violetta: W tym momencie moje serce bije bardzo, bardzo mocno. I ono mówi: Leon, Leon, Leon... Nie,
tak serio śmieje się. Mówię poważnie.
Leon: Wiem.
Violetta: Co? To źle? Co?
Leon: Że cię kocham, Violetta. Chcę obiecać, w tym mieście, w tym magicznym miejscu, że będę kochał cię już zawsze.
Violetta: Ja też.
Leon: Proszę cię, musisz mi obiecać, że nie rozdzielimy się już nigdy.
Violetta: Obiecuję.


Leon: Patrz. Podoba ci się?
Violetta: Nie potrafię wyobrazić sobie bardziej pięknego.
Leon: Tak czy nie?
Violetta: Tak.
Leon: Zrobisz ten zaszczyt?
Violetta: Tak, oczywiście. 

Violetta: Od dawna śnił mi się ten moment. A teraz widzę, że stał się prawdą. Ale kto lepiej powie, dlaczego wybraliście właśnie siebie...
Angie: Dzisiaj, z Tobą, wśród tych ludzi, którzy kochają nas oraz tych, których tak bardzo kocham przygotowuję coś pięknego, ale jestem zdenerwowana, nie wiem co się dzieje. To bardzo ważna rzecz, którą mam ci do powiedzenia. To to, że cię kocham i że mam tak wspaniałą rodzinę. Próbuję zawsze sobie to wyobrazić. German, moje kochanie... Violetta, moje życie. Kocham Was całym moim sercem. Jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie. Dziękuję. German: Kosztowało to nas, kosztowało mnie bardzo dużo, aby być tutaj. Wszystko wiem. Miałem problemy w miłości, ale nie zrobię tego więcej mojemu sercu, bo znalazłem osobę, która jest moim życiem. Miałem szczęście. Mam wspaniałą rodzinę. Kocham Cię. Angie: Ja też. Matias: Jaki wspaniały ślub. Prawda? Parodi... Jak tam, Parodi? Parodi: Bardzo dobrze. Matias: Przyniosłaś kajdanki... Parodi: Tak, tak kochanie. Urzędnik: Każdy z nas był świadkiem zjednoczenia. Wasze potwierdzenie... Angie, German, chcę żebyście byli szczęśliwi. Mianuję Was mężem i żoną. Możecie się pocałować.    
Piszcie o czym chcecie nowy post ? 
I Jak wam się podoba ten ? 
Do zobaczenie <3

czwartek, 19 lutego 2015

Tłumaczenie scen odcinków od 66 do 70

Hejka a więc wrócilam, znowu na okres próbny :) jestem z tego zadowolona :) a wy ?
Kochani zapomnijmy co było wtedy zacznijmy od nowa ale ja naprawde nie pisałam kometarzy ani nie zgapialam postów.
Ok ale przechodzimy już do dzisiejszego postu dzisiaj przetłumaczyłam wam sceny z odcinków 66-70 myśle że wam się spodoba bo poświęciłam
 
na to dużo czasu :) ale dla was wszystko :*
Jeżeli chchecie wiecej takich tłumaczeń to piszcie z jakich odcinków. 
Myśle że  wam się spodoba. 
  Zapraszam do rozwinięcia 

Odcinek 70

Violetta: Mogę?
Ludmiła: Tak.
Violetta: Dowiedziałam się, że przyjechał twój ojciec.
Ludmiła: Tak, przyszedł tutaj. Chcesz usiąść?
Violetta: Tak. Lubię być blisko ciebie, Ludmiła.
Ludmiła: Tak, ja też. Rozmawiałam z nim, a on powiedział mi, że moja mama separowała mnie od niego przez ten cały czas. I ... nie chcę sobie wyobrazić tych wszystkich rzeczy, które moja mama robiła bez mojej zgody.
Violetta: Nie sadzę byś właśnie dlatego była tak zdenerwowana. Ludmiła, teraz twoja mama nie skrzywdzi cię nigdy więcej! [...] Mój tata też zadał mi podobny ból, nie zgadzał się na kontakt z moją rodziną, nie pozwalał mi robić tego co chciałam, ale znalazłam siłę i byłam w stanie spełnić swoje marzenia, ty również będziesz w stanie tego dokonać, jesteś silna.
Ludmiła: Wiesz, nie można porównywać twojego taty do mojej mamy.
Violetta: Ale wszystko zależy od ciebie! Patrzeć na ludzi, którzy cię kochają i są z tobą, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Ludmiła: Dziękuję, nie mogę przestać myśleć o tym i cały czas śnię, że świat mnie zmienił, a to sprawia, że zdaję sobie sprawę, że jestem jak supernova. A teraz to wszystko się ze mną dzieje, pozwala mi przewidzieć, że moje całe życie będzie właśnie takie.
Violetta: Masz wyjątkową okazję i wiem, że nie przerwiesz walki, a ja ci pomogę
.
 
Odcinek 66 

Ludmiła: Violetta, proszę nie rozmawiaj ze swoim ojcem.
Violetta: Ufałam ci Ludmiła, a ty mnie rozczarowałaś.
Ludmiła: Ale możesz się powstrzymać, zaufaj mi, nie mów nic swojemu ojcu, będzie jeszcze gorzej.
Violetta: To co zrobiłaś było straszne i nie sądzę żebyś to ukryła. Będę chronić moją rodzinę. Teraz poważnie- odejdź Ludmiła. Odejdź.
Odcinek 67 
German: Chciałbym abyś była ze mną szczera. Czy to byłaś ty?
Ludmiła: Jak myślisz?
German: Mogę nie mieć racji.
Ludmiła: Tak, być może, niestety zasługuję na to, że wszyscy mi nie ufają. German, dzięki Violettcie osiągnęłam największy sukces. Jak mogłabym zrobić jej krzywdę? Violetta jest naprawdę wielką szczęściarą, że ma takiego ojca jak ty. Ja nigdy nie zrobiłabym czegoś takiego, uwierz mi. To nie byłam ja.
German: Wierzę ci.
Violetta: Wierzysz jej i myślisz, że to ja cie okłamałam? Odpowiedz.
German: Zostaw nas samych.
Violetta: Myślisz, że cie okłamałam.
German: Nie, nigdy tego nie powiedziałem.
Violetta: Słyszałam, jak powiedziałeś, że jej wierzysz.
German: Wierzę Ludmile, ale to nie oznacza, że...
Violetta: Powiedziałam ci to, co usłyszałam.
German: Mówiłaś, że Ludmiła była ostatnią osobą z którą rozmawiałaś. To nie musiała być ona

Odcinek 69


Priscilla: Witajcie. Jak się macie?
German: Priscilla, czekaliśmy na ciebie, musimy porozmawiać.
Priscilla: Bardzo dobrze, co ci zaprząta głowę?
German: Dzieci były w budynku, na którym był monitoring i zarejestrował on jak popchnięto moją córkę na schodach.
Angie: Nie musisz kłamać, nie masz żadnej wymówki, bo mamy niezbite dowody.
Ludmiła: Mówiłam ci, że prędzej czy później uda mu się odkryć prawdę.
Priscilla: Och, wybacz mi, proszę, czułam się zagrożona przez Angie i pomyślałam, że Violetta jest jej wspólniczką i że chcecie mnie oddalić od Germana, przepraszam, wiem, że to szalone, co zrobiłam. Wiem, ale ja przepraszam, proszę.
German: Nie będę słuchał twoich przeprosin, nie będę słuchał twoich przeprosin, to co zrobiłaś jest bardzo poważne.
Priscilla: Przepraszam, wiem....
Policjant: Dzień dobry, nazywam się Casteni, przyszedłem, ponieważ składali państwo skargę.

German:Tutaj jest, panie policjancie, to ta kobieta.
Policjant: Musi pójść pani ze mną.
Priscilla: ------
Policjant: Proszę o nagranie, na którym są dowody obciążające tą panią.
German: Proszę.
Policjant: Dziękuje, proszę idziemy.
Priscilla: Moja córka mi wybaczy, zaopiekuj się nią, proszę.
Violetta: Przepraszam, że cie oskarżyłam.
Ludmiła: Nie, jest dobrze. Dziękuje, że odkryliście prawdę.
 

Dziękuje za uwagę 
myśle że post się wam podobał do zobaczenia :*

środa, 18 lutego 2015

(Lodovica Comello) Już jutro w Warszawie!


Ostatnio dużo dzieje się wokół Lodovici, będzie występować w "Mam Talent" Jest obecnie we własnej trasie koncertowej, ale to nie koniec. Tym razem przygotowała niespodziankę dla swoich Polskich fanów! Zapraszam do rozwinięcia.

wtorek, 17 lutego 2015

poniedziałek, 16 lutego 2015

(Po Prostu Tini) Mój pierwszy casting


Wpadłam na pomysł, aby niektóre ciekawe tematy z książki "Po Prostu Tini" napisać Wam na blogu. Ci, którzy nie mają PPT będą mieli szansę dowiedzieć się co mniej więcej się w niej znajduję. Także Zapraszam do rozwinięcia.

niedziela, 15 lutego 2015

(I Love Violetta) Sylwia Lipka jako vlogerka


Znana nam z programu "I Love Violetta" jako jedna z trzech prowadzących  Sylwia Lipka już od dawna prowadzi kanał na YouTube gdzie do tej pory umieszczała tylko swoje covery.Jednak nie dawno postanowiła spróbować czegoś innego. I od teraz oprócz jej coverów na kanale znajdziemy też vlogi.Czy sprawdzi się w roli vlogerki  tak jak w śpiewaniu ? Zapraszam do rozwinięcia.

(EskaCinema) Wywiad z Martiną - Poznaj sekrety 3 sezonu!


Na stronie EskaCinema pojawił się już w dalszym czasie wywiad z odtwórczynią roli głównej, Martiną. Tematem wywiadu jest 3 sezon i jego tajemnicę oraz fabuła. Zapraszam do rozwinięcia.

[Tłumaczenie] Lodovica Comello-Crazy Love


Zapewne pamiętacie z mojego ostatniego postu, że Lodo wydała nową płytę, a ja mam zamiar wykonać tłumaczenie wszystkich piosenek anglojęzycznych, które się tam znajdują. Od dzisiaj zabieram się do pracy i postaram się jak najszybciej dodawać nowe tłumaczenia. W tymn poście chciałabym przetłumaczyć wam piosenkę ,, Crazy Love"
 Chcecie dowiedzieć się więcej i poznać tej opracowanie ?
Zapraszam do rozwinięcia. 

Płyta Gira mi Cancion w Biedronce

Kochani przeglądając internetową stronę sklepu "Biedronka" natrafiłam na coś co na pewno ucieszy każdą V-lover.
Zapraszam do rozwinięcia ! 

sobota, 14 lutego 2015

(Violetta3) 81 odcinek przyszłością bohaterów?


Dzisiaj wybrałam post nieco krótszy, ale myślę, że i tak ciekawy dla Was jak i dla mnie. Chodzi o 81 (specjalny) odcinek i co zaprezentują nam w nim aktorzy. Zapraszam do rozwinięcia.

Nabór - kto zostaje?



Pewnie każdy kto odwiedza bloga zobaczył, że ostatnio wiele nowych "twarzy" można było tutaj ujrzeć. W pewnym okresie przybyło naprawdę wiele zgłoszeń, z czego nie ukrywam jestem bardzo zadowolona. Kilka osób naprawdę widać, że pokazało co potrafi, z resztą musieliśmy się pożegnać. Kto przeszedł, a kto nie?
Zapraszam do rozwinięcia!
Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek