poniedziałek, 23 lutego 2015

(Lodovica Comello) Występ w "Mam Talent"


Lodovica wciąż podróżuję, niedawno była w Polsce i we Włoszech, ale tym razem wybrała się do Portugalii, by wsiąść udział w programie "Mam Talent". Zapraszam do rozwinięcia.
To właśnie wczoraj odbył się występ włoszki. Mogliśmy obejrzeć go na portugalskim kanale. Mogę śmiało oświadczyć, że poszło jej super, a sędziowie byli nią zachwyceni. Śpiewała na żywo nie z playbacku co jeszcze bardziej urozmaiciło jej występ. Lodovica wykonała piosenkę promującą jej nową płytę "Mariposa" czyli "Todo El Resto No Cuenta".Widać, że Lodo dała z siebie wszystko, a przy tym się świetnie bawiła, z resztą zobaczcie sami całość:


Jak waszym zdaniem wystąpił Lodo?

3 komentarze :

  1. Moim zdaniem Lodo poszło wspaniale. Można było sie tego spodziewać. Przecież Lodo nie mogło pójść źle. Tak rzeczywiściewidać że przy tym sie świetnie bawi. Śpiewa tak naturalnie cudownie nie do opisania. Ma talent z którego korzysta maksymalnie. Jest wspaniałą piosenkarką.Dobrze że promuje swoją nową płytę. Na początku mi sie ona nie podobała ale przesłuchałam kilka razy i już ją uwielbiam. Słucham jej kiedy tylko moge.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie Lodovice poszło wspaniale.Ma wielki talent. Poza tym zaśpiewała jedną z moich ulubionych piosenek. Uważam, że to ogromny plus, że nie śpiewała z playbacku. Ona świetnie śpiewa nawet na żywo. A przy tym bawi się. Masz rację, dała z siebie wszystko. Moim zdaniem jej płyta jest świetna i czekam na jej premierę w Polsce. Lodo to wielka artystka z wielkim talentem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek