środa, 25 lutego 2015

(TAG) Poznaj mnie lepiej!


Dostałam się do bloga, jestem na nim dłuższy czas, a czas płynie. Na pewno każdy z Was, który czyta bloga, chcę poznać nowe osoby, które wkroczyły w świat bloga, w tym mnie. Zapraszam do rozwinięcia.
Ja również lubię poznawać nowe osoby, dowiadując się o nich więcej i zaprzyjaźniać się z nimi na dłużej lub na krócej. Dowiedzieliście się o mnie parę rzeczy w poście powitalnym, gdy dołączyłam na okres próbny *klik*, ale jednak może niektórzy z Was chcieliby mnie lepiej poznać. Także na prośbę jednej z naszych czytelniczek postanowiłam zrobić TAG, który może przybliży Wam moją osobę. Pytania możecie zadawać mi właśnie Wy. Pod tym postem w komentarzach. I nie bójcie się, zadawajcie pytania o wszystkim co Wam przyjdzie do głowy, im więcej tym lepiej! Post zostanie zaktualizowany jeśli pojawi się około 15 pytań lub więcej :)

8 komentarzy :

  1. 1.Ile masz lat?
    2.W jakiej miejscowosci mieszkasz
    3.Od jakiego czasu blogujesz?
    4.Czy masz swoj "prywatny" blog
    5.Jaka jest twoja ulubiona para z Violetty

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Jak zaczęła się twoja przygoda z "Violettą"?
    2. Czy mas inne blogi? Jak tak to daj linki.
    3. Ulubiona postać z "Violetty"?
    4. Kto jest twoim idolem?
    5. Dlaczego ta osoba jest twoim idolem? Za co lubisz tę osobę?
    6. Jak się dogadujesz z redakcją?
    7. Dlaczego akurat ten blog?
    8. Czy jedziesz na VL? Jak tak to gdzie i na którą godzinę?
    9. Twoja ulubiona para z serialu?
    10. Twoja ulubiona piosenka z serialu?
    11. Czy z kimś z redakcji zżyłaś się bardziej?
    12. Jak dowiedziałaś się o tym blogu?
    13. Jak Ci idzie w szkole?
    14. O czym lubisz pisać najbardziej związanym z Violettą?
    15. Czy lubisz pisać posty na tym blogu?
    16. Czy masz książkę "Zniszcz Ten Dziennik"??
    17. Twój/Twoja ulubiony/ulubiona aktor/aktorka z "Violetty"?
    18. Czy masz rodzeństwo?
    19. Czy byłaś na spotkaniu z Lodo w Warszawie?
    20. Twoja pasja?
    21. Twoje hobby?

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Z którego sezonu Violetta podoba ci się najbardziej?
    2. Czy ty też mówisz "León to mój mąż" ?? :3
    3. Jedziesz na LodoLive ??
    4. Jaka jest twoja nie ulubiona para z Violetty?
    5. Dlaczego akurat Violetta,a nie inny serial?

    OdpowiedzUsuń
  4. http://vlovers-forever.blogspot.com/

    Polecam bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole ?
    2. Kolekcjonujesz coś ?
    3. Jak mówią na ciebie w szkole ?
    4. Co cie najbardziej denerwuje ?
    5. Masz w planach kupienie "Mariposa" ?
    6. Ulubiony Serial oprócz Violetta ?
    7. Ulubione danie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo świetnie że zorganizowałaś TAG. Chętnie cie bliżej poznam. No to zadaje pytania. Przepraszamjeśli pytania sie powtórzą mam nadzieje że to nie problem :)
    1.Ulubiony przedmiot w szkole dlaczego ?
    2.Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka ? Dlaczego nią jest?
    3.ulubiony kolor?
    4.Lubisz zwierzęta? Jakie najbardziej?
    5.Masz jakieś hobby? Jakie?
    6.Uprawiasz sport? Jaki?
    7.Gdzie mieszkasz ?
    8.Lubisz swoje miasto ? Za co?
    9.Gdybyś mogła mieszkać gdziekolwiekjakie miasto byś wybrała ?
    10.Kim chcesz zostać w przyszłości?
    11.Z kim masz najlepsze relacje w redakcji bloga?
    12.Dlaczego chciałaś blogować akurat tutaj?
    13.Co zawdzięczasz Violettcie?
    14.Ulubione pary z serialu dlaczego?
    15.Ulubione piosenki z serialu dlaczego?
    16.Ulubiony sezon dlaczego?
    17.Ulubione postacie dlaczego?
    18.Jakie jest twoje największe marzenie?
    18.Grasz na jakimś instrumenciejakim?
    19.Byłaś kiedyś za grającą gdzie?
    20.Wymarzone miejsce na wakacje dlaczego tam?
    Przepraszamże aż tyle ale tak wyszło. Mam nadzieje że cie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej ! Jeśli miałabyś ochotę zapraszam na mojego bloga z historią Diecesci! jeśli Ci się spodoba podaj dalej !Buzaki ;* http://mojadiecesca.blogspot.com

    Która piosenka z V oddaje Twoje uczucia najbardziej ?

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Jaki jest Twój ulubiony gadżet z Violetty ?
    2. Co myślisz o zachowaniu mamy Ludmiły ?
    3. Masz ulubionego youtubera ?
    4. Co się zachęciło na stworzenia kanału na yt ?
    5. Co myślisz widząc miłe komentarze pod Twoimi postami ?
    6. Zawsze chciałaś pisać posty na tym blogu ?
    7. Od kiedy go czytasz ?
    8. Masz ulubione czasopisma ?
    9. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot ?
    10. Za co lubisz swoją miejscowość ?
    11. Często kłócisz się z przyjaciółką ?
    12. Bardzo denerwuje się twoja ksywka ?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek