wtorek, 27 stycznia 2015

(Nabór) Ada Wita!


Cześć mam na imię Ada. Mam wiele pasji, a jedna z nich jest blogowanie więc dlatego zgłosiłam się do bloga. Violettę oglądam od samego początku i chcę o niej pisać własnymi słowami i dostarczać Wam informacji. Jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej o mnie to Zapraszam do rozwinięcia.


MOJA OSOBA
Jak wcześniej już wspominałam mam na imię Ada i mam 12 lat. Jestem żywiołowa, odważna, zabawa, ale nieśmiała, a moją wadą jest niecierpliwość do różnych rzeczy. Lubię śpiewać, grać i tańczyć, a zaczęłam to robić dzięki Violetcie, która mnie do tego zainspirowała. Oprócz tego lubię malować, uczęszczam na dodatkowe zajęcia z tej dziedziny, uprawiać sport i pisać (ale nie na polskim). Wart dodać, ze uczę się grać na keybordzie. Oprócz Violetty lubię takie seriale jak, WolfBlood, Blog na Cztery Łapy. A jeśli chodzi o film to będzie to Zmierzch oraz Czarownica. Moimi ulubionymi przedmiotami w szkole są muzyka, plastyka i powiem szczerze, matematyka nie jest taka zła. Należę do kilku fandomów, a mianowicie do: V-lovers, Tinistas, Clarinaticas, Lodofantasticas oraz Jorgistas. Moja ulubioną aktorką (prócz z Violetty) jest Selena Gomez, a piosenkarka Ariana Grande. 


MOJA PRZYGODA Z VIOLETTĄ
Pewnego dnia oglądając standardowo DisneyChannel zobaczyłam zwiastun nowego serialu więc jak to jest w mojej naturze postanowiłam go obejrzeć. Wiec zasiadłam przed telewizorem i tak leciały odcinki jeden po drugim. Nowe gadżety, plakaty, aż stałam się V-lover. Był drugi sezon, trzeci, aż wracamy do czasu teraźniejszego, a teraz trochę ciekawostek o mnie dotyczących Violetty:


Ulubione postacie z dziewczyn: Angie, Viola, Fran
Ulubione postacie z chłopaków: Leon, Diego, Fede
Ulubiona piosenka z 1 sezonu: Ser Mejor i Junto a Ti
Ulubiona piosenka z 2 sezonu: Podemos i Algo se Encinde
Ulubiona piosenka z 3 sezonu: Es mi Pasion i A mi lado
Ulubione pary z Violetty: Leonetta, Germangie i Diecesca

I to byłoby na tyle co chciałabym Wam o sobie opowiedzieć. Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja osoba i na długo zostanę z Wami :) Pozdrawiam wszystkie V-lovers <3

7 komentarzy :

  1. Witaj, Ada. Życzę Ci powodzenia i mam nadzieję, że dostaniesz na tym blogu na dłużej. Masz bardzo fajny styl pisania postów. Też bardzo lubię Es Mi Pasion <3 Czekam na Twój pierwszy ( drugi, nie licząc tego ) post. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzę na tego bloga od niedawna i już mi sie podoba. Bardzo miło mi cie poznać i mam nadzieje, że będziesz pisać świetne posty. Rownież lubie Viole, Fran, Angie, Leona, Diego i Fede. Jeśli chodzi o pary to też bardzo lubie Leonette, Diecesce Germangie. Jeśli sie nie mylę to Podemos jest z pierwszego sezonu, ale to tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia. Tak jak ty uważam że matma nie jest taka zła, da sie zmieść. W sumie jestem już w 3 gim a ty z tego co zrozumiałam w 6, ale to sama sie przekonasz. Wkońcu każdy jest inny. A tak z ciekawości, jeśli mogę wiedzieć gdzie mieszkasz? Zgadzam sie Czarownica to świetny film. Mamy troche wspólnego, również jestem nieśmiała. Liczę że sie polubimy i już czekam na twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w woj. kujawsko-pomorskim :) I dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Hey hey :) Mam nadzieje że się polubimy. Jesteś podobna do mnie xd
    P.S ja też należę do grona tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ada mamy ze sobą wiele wspólnego. Też jestem żywiołowa, odważna i zabawna, a moją wadą (tak jak twoją) jest niecierpliwość. Też śpiewam i tańczę dzięki temu serialowi, a moją pasją (oprócz muzyki) też jest blogowanie. Też lubię pisać lecz nie na polskim i matematyce bo mamy dużo notatek. Ja trochę rysuję chodziłam na kółko plastyczne, ale w szkole (w której jestem obecnie) nie ma już tych zajęć. Uprawiam tak jak ty sport chodziłam na kółko sportowe ale ono jeż się nie odbywa, lecz nie uczę się grać na keyboardzie, ale w zamian za to moja BFF uczy się grać na keyboardzie. Też oglądam WolfBlood i Blog Na Cztery Łapy to moje ulubione (po Violi) bajki z Disneya. Nie oglądałam Zmierzchu ale Czarownicą oglądałam. Tak jak ja moje ulubione przedmioty to muzyka , plastyka i matematyka. Też jestem tymi wszystkimi fandomami. W kwestjii Seleny się zgodzę z tobą ale moją ulubioną piosenkarką jest Lodo i Sylwia Grzeszczak. Tak samo zaczeła się moja przygada z Violettą. Ulubione postacie to się zgodzę i ulubione piosnki z 1 sezonu, lecz z drugiego walę Podemos i Codigo Amistad (sorki za błędy w nazwie). A z 3 sezonu to SuperCreativa, Aprendi A Desir Adios i Ser Quien Soy. Ulubione pary zgodzę się ale ja sobie dodałabym Fedemiłe. Istna ja. Jesteśmy bardzo, bardzo podobne. Witaj na blogu i powodzenia! (sorki za błędy)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym komentarzu trochę więcej się rozpiszę, tamten był krótki, bo się trochę śpieszyłam :)

    Tak jak ty mam 12 lat, to znaczy kończę w ten poniedziałek. Nie jestem raczej żywiołowa i odważna, ale za to zabawna i nieśmiała, a nawet bardzo, choć czasami zdarzy mi się być odważną. Też jestem zawsze bardzo niecierpliwa.Też lubię spiewać i tańczyć. Na urodziny chcę dostać keyboard. W tamtym roku uczęszczałam na zajęcia pozalekcyjne z plastyki. Mój ulubiony sport to piłka nożna, mimo, że to bardziej dla chłopców, to i tak bardzo ja lubią, tak jak każdy w mojej klasie, chyba nie ma osoby, która nie wybierze piłki nożnej na pierwszym miejscu. Ja też lubię WolfBlood i Blog na Cztery Łapy, ale poza tym uwielbiam Mój Kumpel Duch i czekam z niecierpliwością na kolejny, jutrzejszy odcinek. :) Też uwielbiam Zmierzch, to mój najukochańszy fil, oglądałam wszystkie części, najbardziej do gustu przypadła mi chyba ta ostatnia. Ja najbardziej lubię w szkolę Matematykę ( głównie dlatego, że mam 6 na półrocze XD ). Poza tym to chyba przyrodę i też plastykę, są to po prostu proste przedmioty. Najmniej lubię Język Polski, i to głównie z powodu strasznej nauczycielki :( Nie potrafię wymienić do jakich fandomów należę, ale przedewszystkim V-lovers, Tinista, uwielbiam też Lodo. Szczerze mówiąc lubię wszystkich z obsady, więc raczej należę też do tych fandomów. Moja ulubiona aktorka to.. hm.. chyba takiej nie ma, nie potrafię wybrać. Za to najulubieńsza moja piosenkarka to Lodovica Comello i Selena Gomez, lubię też serial Sel Czarodzieje z Wawerly Place, obie mają świetny głos i piosenki.Moja przygoda z Violettą zaczęła sie podobnie jak Twoja, też siedziałam sobie ze dwa lata temu na kanapie, oglądając Disney Channel i nagle zobaczyłam zwiastun Violetty. Bardzo przykuł moją uwagę, ta muzyka, grafika, pamiętam, że bardzo podobało mi sie w tej reklamie, że mówili ''przyjaźń'' i pokazywali sceny z serialu, potem ''wrogowie, ''muzyka'' itp. To bardzo mi się spodobało i na koniec jak wszystkie nuty i wzorki wleciały do pamiętnika Violi <3 Potem oglądałam odcinki po kolei, bardzo się wciągnełam, choć szczerze mówiąc miałąm braki od 1 - do ok. 20, gdyż mój młodszy brat chciał w tym czasie oglądać bajki. Nadrobiłam te braki dopiero, gdy zakończył się drugi sezon i znów emitowano pierwszy XD Moje ulubione postacie to trio najlepszych przyjaciółek Viola, Fran, Cami, też lubię Angie, Naty, Ludmiłe. Z chłopaków to tak jak ty. Najbardziej z V1 lubię En Mi Mundo, Habla Si Puedes i Podemos, z V2 Soy Mi Mejor Momento i Esto No Puede Terminar, a z V3 to uwielbiam SuperCreativą oraz Underneath It All, lubię też Es Mi Pasion oraz Mas que Una Amistad, Quiero, Encender Nusetra Luz, wogóle w trzecim sezonie są naj piosenki. Moje ulubione pary to Leonetta, Diecesca i Fedemiła, lubię też Naxi, Bromi i Germangie, wogóle lubię wszystkie i mam nadzieję, że na koniec trzeciego sezonu wszystkim się jak najszybciej ułoży :) Jak już wspomniałam w poprzednim komentarzu - życzę Ci POWODZENIA I WIELU SUKCESÓW W BLOGOWANIU :)

    PS. Też mam bloga i Violetcie i Disneyu, lubię blogować, więc w tym też jesteśmy podobne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek