niedziela, 15 lutego 2015

(I Love Violetta) Sylwia Lipka jako vlogerka


Znana nam z programu "I Love Violetta" jako jedna z trzech prowadzących  Sylwia Lipka już od dawna prowadzi kanał na YouTube gdzie do tej pory umieszczała tylko swoje covery.Jednak nie dawno postanowiła spróbować czegoś innego. I od teraz oprócz jej coverów na kanale znajdziemy też vlogi.Czy sprawdzi się w roli vlogerki  tak jak w śpiewaniu ? Zapraszam do rozwinięcia.
Dotychczas dziewczyna nagrała tylko dwa vlogi.Bo tak jak wspomniałam wyżej dopiero zaczyna swoją przygodę z vlogowaniem, a już niebawem pojawi się ich dużo więcej.Niżej zamieszczę wam link do jej kanału:


 JAK WYGLĄDAJĄ FILMY ?
  
Sylwia w swoich filmach, które zamieszcza wypowiada się zabawnie, zwięźle,ciekawie,krótko i na temat. Oprócz tego bardzo dobrze je montuje. Ma taką barwę głosu, że chętnie i przyjemnie się jej słucha. Jej vlogi nie są długie bo kilko minutowe,ale jest to plus, ponieważ dzięki temu unika nudnej, długiej i monotonnej wypowiedzi . 



#1 CZEŚĆ JESTEM SYLWIA 


"Cześć jestem Sylwia" to tytuł jej pierwszego Vloga.



Osiemnastolatka opowiada w nim o sobie: Czym się interesuje, co lubi , czego się boi, jak inni na nią mówią , jaki jest jej ulubiony owoc, jak i dlaczego nazwała swojego kota. I jeszcze więcej. Chodź film trwa tylko 1 min 25 sekund Sylwia zmieściła w nim całą masę informacji. Vlog jest bardzo pozytywny, radosny i w 100% ukazuje prawdziwą Sylwię. 



#2 ZŁAMANE SERCE JAK SOBIE Z NIM RADZIĆ ?


W drugim już vlogu dziewczyna udziela rad idealnie pasujących na walentynki, a mianowicie jak poradzić sobie  ze złamanym sercem.Opowiada w nim o swoich sposobach na pozbieranie się po rozstaniu,ale nie mówi o tym tak zwyczajnie tylko z taką energią, przekonaniem,że słuchając jej nabiera się takiej pewności siebie i poczucia, że damy rade, że wszystko jest możliwe, że ta osoba, która nas skrzywdziła naprawdę nie była nas warta. Jej sposoby zastosowane w życiu na pewno sprawią, że my poczujemy się super,a osoba która nas zostawiła będzie strasznie zła widząc,że jej nie wyszło,że my świetnie się trzymamy po rozstaniu. Dziewczyna naprawdę jest świetną vlogerką.


 A WAM PODOBAJĄ SIĘ FILMIKI SYLWII ? JAK JĄ OCENIACIE ? CO SĄDZICIE O JEJ COVERACH ? A MOŻE MACIE WŁASNE KANAŁY NA YOUTUBE NA KTÓRYCH VLOGUJECIE ? JEŚLI TAK POCHWALCIE SIĘ NIMI W KOMENTARZACH ! 


4 komentarze :

  1. Świetne są te filmiki! Takie energiczne chce sie je oglądać. Rady rzeczywiściesą w stanie pomóc. Sylwia naprawdę nadaje sie na v-logerke. Nie nie mam swojego kanału na youtube. Kompletnie sie do tego nie nadaje. Jej covery mi sie bardzo podobają. Ma śliczny głos. Ja bym w życiu tak nie zaśpiewała jeszcze po angielsku. Podziwiam ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super to ujęte. W pełni się z Tobą zgadzam.

      Usuń
  2. Jej filmy sa gniealne !.Takie radosne i na temat. I masz rację barwa glosu sprawia ze chce się jej słuchać.A po za tym twój post jest naprawde dobry trzymaj tak dalej. Gdy porównałam go sobie z postem na magia disney to ty bardziej wyczerpałaś temat niż oni. Oczywiście nie chcę nikogo obrazić. Uwielbiam i wasz i ich blog ale po prostu wyrażam własną opinie.A co do coverów to ma anielski głos;).Własnego kanału na youtube nie mam bo sądzę że jeszcze do tego nie dorosłam ale w przyszłości bardzo chciałbym takowy posiadać

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się te filmiki bardzo podobają. Sylwia jest świetna w roli v logerki. Nie umiem wybrać, który filmik jest lepszy. Oba są ciekawe. Pierwszy jest bardzo fajnie zmontowany. Dowiedziałam sie z niego wielu rzeczy o Sylwii, których wcześniej nie wiedziałam. Drugi również jest ciekawy. Sylwia ma bardzo ciekawe pomysły. Myślę, że jej rady działają. Gdy Sylwia nagrywa swoje v logi, aż chce się jej słuchać, bardzo ciekawie to wszystko opowiada, po prostu nadaje się do tego. Lubię też jej covery. Ona ma głos jak anioł. Czekam na kolejne v-logi i covery :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek