niedziela, 22 lutego 2015

Moja Recezja Ksiązki Martiny Stoless ( w Ją Już Kupiliście?)


"Po prostu Tini"
Hejka witajcie V-Lovers dzisija chciałam się z wami podzielić mojimi wrażeniami na temat ksiązki Tini. Zacznijmy od teo że ja ksiązke kupiłam 3 dni temu i odrazu ją przeczytałam, 
pomyslałam sobie że przectawie wam moją opinie o książce bo chciłam coś innego napiśać bo cały czas wam tylko tłumacze więc dla odmiany chciam zrobić recezje. Mam nadzieje że wam się bedzie podobać.
Każdy z was dobrze słyszał o biografii Martiny Stoessel, odtwórczyni roli Violetty. Za pośrednictwem wydawnictwa Zielona Sowa. Dzięki tej książce poznałam jeszcze bardziej Martine A wy ?
Mam nadzieję,że recenzja się spodoba i od razu wspominam,że surowo zabronione jest kopiowanie treści oraz zdjęć z posta! 
Zapraszam do rozwinięcia 
Wygląd:
Okładka książki na pewno jest bardzo skromna.Widnieje na niej zdjęcie Martiny zrobione specjalnie na potrzeby książki oraz tytuł,autor,serduszka  oraz napis "książka o mnie". Cały tył jest w kratkę natomiast na tle opisu książki widnieje koronka.Możemy zobaczyć również logo wydawnictwa oraz patronów.
Co znajdziecie w książce :
Cała książka ma całe 200 stron a na każdej z nich dowiadujemy się nowych rzeczy o Tini. Książka zaczyna się od urodzenia Martiny i powoli idzie coraz dalej aż do teraz
Martina pisała również o swoim pierwszym castingu.Był on oczywiście do "Violetty".
 W książce zdjęcia są dobrze dopasowane do tego co jest napisane na danej stronie.
 Większa część książki jest napisana przez Martinę jednak są również teksty gdzie wypowiadają się np.rodzice Tinity jednak są także strona gdzie wypowiada się sam Martin Saban czyli reżyser Violetty
Dodatki:
W książce nie zabrakło oczywiście dodatków!Były nimi m.n.naklejki oraz zakładki.Zakładki są to zdjęcia,które możecie również wyciąć i gdzieś sobie przyczepić.
W książce na stronach są liczne obrazki nawiązujące do tematu.Są to walizki,kosmetyki,serca...Bardzo dużo rzeczy
Podoba Wam się recenzja?
Kupiliście już swoją książke? Jak wam się podoba? 
JAKIE CHCECIE NOWE TŁUMACZENIE?
Jaki nowy post 
Pa Pa V- Lovers  

5 komentarzy :

  1. Wiesz że recenzja ppt juz była ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło czytało sie tą recenzje. Naprawdę fajnie ją zrobiłaś. Ja mam książke już od bodajże 3 tygodni. Kupiłam ją 2 dni przed premierą. Planowałam kupić w środę ale przez przypadek znalazłam sie w Empiku i tak patrze jest. Oczywiście strasznie sie zdziwiłam to była dla mnie miła niespodzianka. Książka strasznie mi sie podoba jest wspaniała pod każdym względem. Przeczytałam ją dopiero niedawno z powodu braku czasu. Już przed przeczytaniem czułam że ta książka jest wyjątkowa że Tini przez nią chce mi przekazać jakieś rady. Kiedy patrze na okładkę od razu sie uśmiecham. Rzeczywiście miałam racje znalazłam w tej książce rady. Nie wiem czy uda mi sie je wykożystać. Mam nadzieje że tak pożyjemy zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widzialam w wymaganiach na redaktorke byla znajomosc ortografi...Tu nie ma za grosz tej znajomosci

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja :), ale nwm czy ją kupie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna recenzja. Wszystko krótko, ale szczegółowo opisane. Ja jeszcze nie mam tej biografii, ale w najbliższym czasie zamierzam kupić. Już się nie mogę doczekać, żeby ją mieć. Bardzo chciałabym ją już przeczytać. W końcu to 200 stron o Tini. Chciałabym się przede wszystkim dowiedzieć więcej o dzieciństwie Tini. Szczególnie o takim programie dla dzieci, w którym wystąpiła. Ale nie pamiętam dokładnie kiedy i jak się nazywał. Ciekawi mnie także kiedy zdecydowała się, że będzie aktorką i piosenkarka i jak zareagowali na to jej bliscy. Jak przygotowywała się na casting i co czuła, gdy jej się udało. Poza tym z tej książki na pewno można się dowiedziec o nagrywaniu serialu, myślę, że Tini to wszystko opisała. Ciekawe też co napisali o Tini jej bliscy. oo nawet reżyser Violetty w niej pisał ? Już się nie mogę doczekać, aż ja będę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek