sobota, 28 lutego 2015

(TAG) Poznaj mnie lepiej! [Aktualizacja]



Dostałam się do bloga, jestem na nim dłuższy czas, a czas płynie. Na pewno każdy z Was, który czyta bloga, chcę poznać nowe osoby, które wkroczyły w świat bloga, w tym mnie. Zapraszam do rozwinięcia.
[Aktualizacja] Odpowiedzi na wasze pytania.

Ja również lubię poznawać nowe osoby, dowiadując się o nich więcej i zaprzyjaźniać się z nimi na dłużej lub na krócej. Dowiedzieliście się o mnie parę rzeczy w poście powitalnym, gdy dołączyłam na okres próbny *klik*, ale jednak może niektórzy z Was chcieliby mnie lepiej poznać. Także na prośbę jednej z naszych czytelniczek postanowiłam zrobić TAG, który może przybliży Wam moją osobę. Pytania możecie zadawać mi właśnie Wy. Pod tym postem w komentarzach. I nie bójcie się, zadawajcie pytania o wszystkim co Wam przyjdzie do głowy, im więcej tym lepiej! Post zostanie zaktualizowany jeśli pojawi się około 15 pytań lub więcej :)


Tak jak Wam powiedziałam żebyście zadawali tak pojawiło się naprawdę sporo pytań, z czego jestem bardzo zadowolona, że chcecie mnie bliżej poznać. Niektóre pytania się powtarzały, ale i tak było ich dużo i na wszystkie postaram się odpowiedzieć.

1. Ile masz lat?
Mam rocznikowo 12 ;)

2. W jakiej miejscowości mieszkasz?
Myślę, że nie będę podawać miejscowości, tylko województwo, a jest nim kujawsko-pomorskie.

3. Od jakiego czasu blogujesz?
Miałam swój blog, który nie wypalił, a potem byłam na okresie próbnym na blogu violetta-martinastoesselpl.blogspot.com, lecz go nie przeszłam. Więc podsumowując tak około od roku.

4. Czy masz swój prywatny blog?
Nie, nie posiadam takiego.

5. Jaka jest twoja ulubiona para z Violetty?
Mam trzy ulubione pary, Diecesce, Leonettę, ale jednak najbardziej lubię Germangie :)

6. Jak zaczęła się twoja przygoda z Violettą?
jeszcze dwa lata temu byłam fanka wszystkich filmów Disney'a i spędzałam przed telewizorem naprawdę dużo czasu. Zobaczyłam reklamę nowego serialu "Violetta" i tak jak każdy inny serial zaciekawił mnie swoją reklamą. Więc w dzień premiery zasiadłam przed telewizorem by usłyszeć nowy serial. od samego początku spodobał mi się. Oglądałam każdy odcinek, zbierałam różne gadżety, czytałam blogi, szukałam ciekawostek, aż stałam się V-lover.

7. Ulubiona postać z Violetty?
Nie umiem wybrać jednej, więc mam cztery ulubione, Diego, Violetta, Fran i Angie.

8. Kto jest twoim idolem? Dlaczego właśnie te osoby są twoimi idolami?
Należę, do czterech fandomów i to właśnie te osoby są moimi idolami :)
Clarinaticas, Tinistas, Jorgistas i Lodofantasticas. Dlaczego? Dają mi motywację, uśmiech w trudnych chwilach, uwielbiam ich, głos, jak tańczą, dają mi przykład :)

9. Jak się dogadujesz z redakcją?
Z redakcją, dogaduję się bardzo dobrze. Z niektórymi dziewczynami troszkę pisałyśmy na asku, ale z niektórymi jeszcze w ogóle się tak nie poznałam ;)


10. Dlaczego akurat ten blog?
Pewnego dnia (tak jak w bajce xd) czytałam bloga Violetta2Polska i zauważyłam nową redaktorkę, Vilu4ever no i chciałam ją poznać lepiej, dowiedziałam się, że ma bloga, odwiedziłam, spodobał mi się, a z mojej pasji do pisania postanowiłam się zgłosić. Blog bardzo mnie przyciągnął swoim wyglądem i postami oraz miłą atmosferą :)

11. Czy jedziesz na VL? Jak tak to gdzie i na, którą godzinę?
Sama do końca jeszcze nie wiem, jeszcze parę dni temu (tygodnie) myślałam, że nie da się namówić rodziców, ale postanowiłam napisać do nich list, o tym jakie jest to dla mnie ważna, Violetta, koncert, moje marzenie, mama powiedziała, że porozmawiamy o tym wszyscy razem z tatą, dzisiaj. Mam nadzieje, że się uda, życzcie szczęścia ;)

12. Twoja ulubiona piosenka z serialu?
Nie mam jednej ulubionej, ale bardzo lubię Crecimos Juntos, Liamame, Te Creo, Junto a Ti, Si es por amor i Como Quieres.

13. Z kim z redakcji zżyłaś się najbardziej?
W sumie pisałam tylko z Tyną Tiną, Martu i Vilu4ever, także myślę, że chyba z nimi ;) Ale staram się z każdym zaprzyjaźnić.

14. Jak Ci idzie w szkole?
Nie jestem jakaś najlepszą uczennicą, ale nie najgorsza. Myślę, że jestem tak po środku, choć moja średnia jak na razie wychodzi 4,72. I to też zależy w jakich przedmiotach ;)

15. O czym lubisz najbardziej pisać związanym z Violettą?
Lubię chyba najbardziej pisać o różnych nowościach, ciekawostkach, ale czasami mam ochotę napisać takiego, naprawdę długiego posta :)

16. Czy lubisz pisać posty na tym blogu?
Na jakim innym miałabym pisać, jak nie na tym. Oczywiście, że lubię i to bardzo :)

17. Czy masz książkę "Zniszcz Ten Dziennik"?
Mam już od dawna, już parę razy się rozpadł, ale skleiłam :D xD

18. Twój/Twoja ulubiony/a aktor/a z "Violetty"?
Clara, Martina, Lodovica i Jorge :)

19. Czy masz rodzeństwo?
Nie mam ;)

20. Czy byłaś na spotkaniu Lodo w Warszawie?
Niestety nie byłam :(

21. Twoja pasja?
Uwielbiam śpiewać, malować/rysować oraz uprawiać różne sporty ;)

22. Twoje hobby?
Zbieranie różnych fioletowych gadżetów ;P

23. Z którego sezonu Violetta podoba Ci się najbardziej?
Najbardziej podoba mi się w trzecim, ale w drugim tez bardzo ładnie wyglądała.

24. Czy ty też mówisz "Leon to mój mąż"?
Nie mówię, bo Jorge nim jest :3 A tak na serio, to nie xD

25. Jedziesz na LodoLive?
To kwestia czasu.

26. Dlaczego akurat Violetta, a nie inny serial?
Sama nie wiem jak to się stało, że polubiłam własnie naszą fioletowa telenowelę. Dwa lata temu oglądałam każdy serial, ale to właśnie Violetta przyciągnęła moja uwagę. Ze względu na fabułę, aktorów, piosenki, wątki :)

27. Jaki jest twój ulubiony przedmiot w szkole?
Bardzo lubię w-f, plastykę i informatykę :)

28. Kolekcjonujesz coś?
Tak żeby mieć tego tysiące to nie, ale kiedyś kolekcjonowałam gumki do mazania i zostało mi teraz ze 200 xD

29. Jak mówią na ciebie w szkole?
Pytanie od razu mnie rozbawiło, ale dla mnie to jest już normalne, bo wszyscy mnie z moich koleżanek tak nazywają i się do tego przyzwyczaiłam. No ale przejdźmy do sedna, Adaszek (minuta na śmianie się xd).

30. Co cię najbardziej denerwuję?
To, że niektórzy ludzie są tak wredni, że nie mogą pomóc innym, nawet jeśli to nic ich nie kosztuję. I to, że ktoś jeśli się, dowie, że jesteś w fandomie, którego on nie lubi, zaczyna cię i ten fandom oczerniać.

31. Masz w planach kupienie płyty "Mariposa"?
Tak, mam zamiar ja kupić :)

32. Ulubiony serial oprócz "Violetty"?
Ostatnio prawie w ogóle nie oglądam telewizji, ale jak już to "Horronin", "Szkoła" i "Ksiądz Mateusz". Bardzo lubiłam też "H2O"i "Tajemnice Domu Anubisa".

33. Ulubione danie?
Spaggethi :)

34. Jak ma na imię Twoja najlepsza przyjaciółka? Dlaczego nią jest?
Moja najlepsza przyjaciółka ma na imię Amelia, jest nią bo zawsze super się z nią spędza czas. Mogę jej powiedzieć moje tajemnice, ona mi doradzi, śmiejemy się razem, spędzamy miło czas razem.

35. Ulubiony kolor?
Mam parę ulubionych kolorów, różowy, fioletowy, czarny i błękitny.

36. Lubisz zwierzęta? Jakie najbardziej?
Oczywiście, że lubię zwierzęta. Moimi ulubionymi są kot, pies i tygrys.

37. Uprawiasz sport? Jaki?
Obecnie, nie uprawiam żadnego sportu, ale w zeszłych grałam w piłkę ręczną :)

38. Lubisz swoje miasto?
Mieszkam raczej we wsi, koło miasta. Lubię je, choć wolałabym czasami mieszkać w dużym mieście typu Warszawa, a czasami jeszcze mniejszym niż ja.

39. Gdybyś mogła gdziekolwiek mieszkać jakie miasto byś wybrała?
Jeśli chodzi o miasto w naszym kraju to na pewno wybrałabym jak większość Warszawę. Jest to takie moje ulubione miasto. Wiele wydarzeń, koncertów, duże miasto i to właśnie tam chciałabym mieszkać :)

40. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Moim takim wymarzonym zawodem jest aktorka. Uwielbiam grać różne osoby, i wcielać się w inne rolę. Bardzo chciałabym zagrać w jakimś filmie, choćby polskim. A drugi mój wymarzony zawód to fotografka, uwielbiam robić zdjęcia. Chciałabym fotografować sesje zdjęciowe lub krajobrazy :)

41. Co zawdzięczasz Violetcie?
Violetcie zawdzięczam bardzo dużo. Zmieniła dużo rzeczy. Dzięki niej poznałam z innej strony świat, zaczęłam spełniać swoje marzenia, dążyć do nich i być sobą w każdej sytuacji. Poznałam cudny język hiszpański, świetnych aktorów, pokochałam jeszcze bardziej muzykę :)

42. Jakie jest twoje największe marzenie?
Marzeń się nie zdradza ;) Ale marzę o tym oby pójść na koncert ViolettaLive i mieć nowy, taki urządzony przeze mnie pokój.

43. grasz na jakimś instrumencie? Jakim?
Gram na keybordzie, ledwo, ale gram ;)

44. Wymarzone miejsce na wakacje? Dlaczego akurat tam?
Bardzo chciałabym pojechać do Włoszech. interesuje mnie tamtejsza kultura, zabytki i chciałabym spróbować włoskich dań. Ale również chciałabym pojechać do Los Angeles w USA :)

45. która piosenka z Violetty oddaje twoje uczucia najbardziej?
Jest ich dużo, ale myślę, że En mi Mundo i Apredi a decir adios.

To by było na tyle, zadaliście mi bardzo dużo pytań, z czego się naprawdę mocno cieszę i że dzięki tym pytanią poznaliście mnie lepiej. Jeśli ktoś z Was chciałby mnie jeszcze o coś spytać to zapraszam na mojego aska tutaj. Dziękuję i do zobaczenia w następnym poście :*


8 komentarzy :

  1. Tak szybko odpowiedziałaś na tyle pytań. Podziwiam cie napeawdę super. Adaszek rzeczywiścieśmieszne myślałam że po prostu Ada ale w sumie ciekawie. Oo tak też strasznie tego nie lubie. Też bardzo lubie ojca Mateusza. Piontka moim ulubionym daniem jest to samo co twoim. Grasz chociaż troche ja w ogóle a bardzo bym chciała. W sumie to chciałabym na pianinie ale to podobne. Byłam we Włoszech cudownie tam jest. Napewno jeszcze tam z chęcią pojadę jeśli mi sie uda. No 45 pytań to sporo jest. Rzeczywiście poznałam cie lepiej. Jesteś bardzo sympatycznaosobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pytań było naprawdę dużo, ale niektóre się powtarzały. Adaszek wymyśliła moja dość szalona przyjaciółka ;) Byłaś we Włoszech, tak bardzo chcę tam pojechać. Cieszę, że poznałaś mnie lepiej i spodobał Ci się mój charakter :3

      Usuń
  2. WoW, ale dużo pytań. Dość szybko się tyle nazbierało i na nie odpowiedziałaś :) Średnia 4.72 jest naprawdę duża. Według mnie nie powinnaś mówić, że jesteś po środku. W mojej klasie taką średnią miała osoba, która z nauką ma trzecie miejsce w klasie. Adaszek, fajna nazwa. Ja myślałam, że po prostu Ada, nawet krótsze jest :) Na mnie w szkole też tak dziwnie mówią ;P Ooo, masz Zniszcz ten dziennik. Ja mam w planach zamiar kupić. A tak w ogóle to jakie są tak polecania ? Możesz podać najśmieszniejsze, które zrobiłaś. Mnie też denerwuje gdy ludzie oceniają nas po fandomie. Kiedyś, jak w sklepie oglądałam książke z Violetty to usłyszałam, jak jakieś dwie dziewczyny za mną mówią ''Ej, patrz ! To ta durna Violetta''. To takie wkurzające.. Też uczę się grać na keybordzie. Gram tak ledwo, ledwo. Tylko dwa krótkie utwory umiem :/ Też chciałabym pojechac do Włoch. Według mnie to piękny kraj. Mam rodzinę w Neapolu, więc myślę, że kiedyś tam pojadę. Rzeczywiście dzięki Tagowi poznałam Cię lepiej :)

    PS. W poście, w którym poinformowałaś nas o Tagu zadałam Ci jeszcze kilka pytań, których tu nie widziałam. Jeśli możesz odpowiedz na nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście pytań trochę było. Ja mam taka średnią, ale dla mnie nie jestem taka dobra w szkole, choć w zeszłym roku miałam o wiele mniejszą. Tak, Ada krótsze, ale wiesz kreatywność koleżanek :D Zadanie, hmm ostatnio (to nie było zadanie) oblałam go całego colą i owinęłam gazetami xD jadłam z niego papier, piłam wodę, rzucałam na ziemię, kopałam na śnieg :D Cieszę się, że mnie poznałaś lepiej, a co do pytanek to mogłabyś mi je zadać pojedyńczo na asku, bo tak mi łatwiej, a zadałaś ich naprawdę dużo, ale jeśli to problem to odpowiem tu tylko napisz :*

      Usuń
    2. Ale możesz na tym asku ;PP @LauraTvVioletta

      Usuń
  3. Ja mam przezwisko Annosław. Dlaczego? Bo moja świrnięta kol. sobie ubzzdurała że mam chłopaka Sławka xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah :D Ja swoje lubię, ale nazywają mnie też Daszek xDDDD No bo Adaszek i końcówka. Ale ja się, przyzwyczaiłam i się lubię ^^

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek