poniedziałek, 23 lutego 2015

Tu Sueno,Tu Musica


Hej!Być może słyszeliście o corocznym konkursie "Tu Sueno,Tu musica" organizowanym przez Disney Channel España. Zwyciężczyni tegorocznej edycji wzbudziła zazdrość w wielu V-lovers i Jorgistas.Zapraszam do rozwinięcia!


Na czym polega konkurs?
Zasady są proste.Uczestnicy mają za zadanie wysłać nagranie,na którym śpiewają wybraną przez siebie piosenkę z serialu "Violetta".Co oczywiste wygrywa osoba,która zaśpiewa najlepiej.Poznajcie tegorocznych finalistów!
  •    Ana Requena zaśpiewała Hoy Somos Mas 

  • Nerea zaśpiewała Descubri

  •  Neus y Jofre wykonali Voy Por Ti

  •  Hada Rodriguez wykonała piosenkę Si Es Por Amor
  
  •  Konkurs wygrała Marina Orta,która wykonała Cómo Quieres







 Marina w nagrodę miała okazję wykonać piosenkę "Amor En El Aire" z samym Jorge Blanco!
Otrzymała też gratulacje od Tini i Diego!
O to wspólne wykonanie Jorge i Mariny:






 ps.Przepraszam za to,że tak długo nie pisałam na blogu,ale zepsuł mi się komputer,potem w moim woj. zaczęły się ferie,a ja wyjechałam na cały tydzień w góry,więc przepraszam,ale teraz posty będą już regularnie :) .


Podoba wam się głos Mariny?

4 komentarze :

  1. Ja nie wierze !
    A ty Jorge zdradziłeś mnie! Z tą lafirynda!!!
    Mój Jorge! No nie jak mogłeś!
    Ja cię tak bardzo kocham a ty?
    No dobrze.... Wybaczam ci! :**
    Ale ma to się więcej nie powtórzyć!
    Kocham Cię Jorge!

    A tak w ogóle to Mechi genialny post :)

    Besos, Marti ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Super że organizują takie konkusy. Osoby które mają talent wokalny mogą sie wykazać. Strasznie podoba mi sie głos Mariny. Uwaźam że wpełni zasłużyła na wygraną. Moim zdaniem z wszystkich finalistów ma najładniejszygłos. Świetnie wykonała z Jorge te piosenkę. Każda v-lover chciałaby znaleść sie na jej miejscu. Mi sie to napewno nigdy nie przydaży. Szkoda że miałaś zepsuty komputer ale dobrze że już jesteś. Oo też mam teraz ferie. Widziałam na asku jak pisałaś że jesteś z województwa wielkopolskiego ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie Marina ma piękny głos i w pełni zasłużyła na wygraną. Ma ogromny talent. Bardzo podoba mi się teledysk. Jak i wykonanie piosenki. Miała wielkie szczęście. Zobaczyć swojego idola i w dodatku z nim zaśpiewać i go przytulić. Bardzo jej zazdroszczę. Na pewno wiele osób chciałoby, aby to im się przydarzyło. Ale Marina na to zasłużyła :) Ciekawe, czy w Polsce też będą takie konkursy. Fajnie by było. Może ktoś z obsady przyjechałby do nas, aby nagrać taki teledysk ? :")

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek