sobota, 28 lutego 2015

Niespodzianka! :)

Obiecałam wam w tamten weekend, że będzie niesamowita niespodzianka! 

Chcecie dowiedzieć się więcej? 
Zapraszam do rozwinięcia ;)

 #1 niespodzianka jest taka, że będziecie mogli czytać moje posty na moim własnym blogu ;)! Będę pisać tam opowiadania o przyjaciółkach. 
 Jak wpadłam na ten pomysł? 
No wiec od nie dawna zaczęłam czytać opowiadania o Leonettcie polecam szczególnie blog Wiki Werdas, który na razie jest niedostępny ale na szczęście już nie długo będziemy mogli zobaczyć kolejne rozdziały. Polecam jeszcze dwa blogi Ro xy, która zagląda do nas. Za co jej z całego serca dziękuję ;* 
Również ja pomyślałam, że stworzę takiego bloga. Natomiast po  zastanowieniu się  zrezygnowałam z tego pomysłu.
Dlaczego?
Dlatego, że jest wiele blogów o takim motywie czyli Leonettcie.
No więc doszłam do wniosku, że zrobię blog z opowiadaniami o przyjaźni i o życiu nastolatków ^ω^
To link do niego : http://trudnaprzyjazn.blogspot.com/?m=1
Tak no wiem, że Jeszcze tam nic nie ma ale spodziewajcie się przedstawienia postaci i małego wprowadzenia.

To nie koniec przygody z opowiadaniami bo pisze jeszcze opowiadania na tym blogu :  http://opowiadania-dieceska.blogspot.com/?m=1

Oczywiście nie macie się co martwić, że zaniedbam tego bloga.
Otóż nie bo dzięki właśnie dzięki Violetta 3 Polonia  zaczęłam być blogerem ;)
Uwierzcie mi, że nie ma nic  wspanialszego niż pisanie na blogu, którego się uwielbia!

#2 niespodzianka (ostatnia niestety :( )
W najbliższym czasie możecie się spodziewać #MEGA posta 
MEGA post będzie dotyczył wszystkich osób z planu, których nie znacie. 
Czyli o Nico, serialowym Beto, Gregorio, Jacki, Pablo, Antonio ;)
Może też o Samu. 

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was na śmierć ;)
Jak wam się podobała niespodzianka? :D
Piszcie w Komentarzach swoje opinie bo to dla mnie bardzo ważne ;>
Kocham was. 

Besos, Marti 


6 komentarzy :

  1. Niespodzianki bardzo mi sie podobają wzłaszcza ta pierwsza. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądały posty na tym twoim blogu. Proszę napisz szybko prolog bo nie moge sie doczekać. Tematyka przyjaźni to świetny pomysł. Dwie pozostałe niespodzianki też są super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!
    Czekam na kolejne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie, że założyłaś własnego bloga. Na pewno będę go odwiedzać. Masz rację, że przyjaźń to dobry temat. Czytałam już przedstawienie postaci. Bardzo ich dużo. Muszę sobie w głowie poukładać kto jest kim, jakich ma przyjaciół, rodzeństwo i w kim się zakochał. Ciekawie się zapowiada. Szczególnie zaciekawiła mnie postać Darii. Gdy przeczytałam jej opis, od razu skojarzyła mi się z Ludmiłą. Druga niespodzianka według mnie też jest super. Jeszcze na żadnym innym blogu nie spotkałam się z takim tematem. Bardzo jestem ciekawa co robią postaci nie obecne na Violetta Live, albo te, które zakończyły swój udział we wcześniejszych odcinkach. Szczególnie chciałabym wiedzieć co się dzieje z Xabianim :) To czekam na pierwsze opowiadanie i #MEGA post !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek