sobota, 14 lutego 2015

Nabór - kto zostaje?



Pewnie każdy kto odwiedza bloga zobaczył, że ostatnio wiele nowych "twarzy" można było tutaj ujrzeć. W pewnym okresie przybyło naprawdę wiele zgłoszeń, z czego nie ukrywam jestem bardzo zadowolona. Kilka osób naprawdę widać, że pokazało co potrafi, z resztą musieliśmy się pożegnać. Kto przeszedł, a kto nie?
Zapraszam do rozwinięcia!

Przez ten okres na blogu pojawiło się z pewnością wiele postów. Każdy pracował jak najbardziej potrafił, a przynajmniej ja mam taką nadzieję. Są osoby, które mnie zachwyciły, ale też takie które trochę podirytowały.
Z racji tego, że założyłam tego bloga i ja zaczęłam wszystko na nim tworzyć z pewnością nigdy go nie oddam, ale jest też sprawa moich obowiązków. Przystępując do bloga Violetta 2 Polska obiecałam, że swojego nie zostawię. Tak też jest, zdaję sobie sprawę, że nie będę tu mogła często dodawać postów, ale aby blog się rozwijał zaprosiłam na niego wielu autorów. Blog będzie istniał dopóki w naszych sercach będzie wielka miłość do Violetty. Wiem, że najbardziej ciekawi jesteście kto przeszedł itd. więc nie przedłużając


Kto przeszedł?


Tyna Tina - posty bardzo mi się podobają. Oczywiście jak we wszystkich przypadkach ubogaciłabym je, ale i tak jak na początek jest naprawdę super. Mam nadzieję, że zostaniesz tu z nami na długo :)

Ada Stoessel -  Podobnie jak 1, Ada bardzo mi się spodobała. Jej posty są całkiem ciekawe i myślę, że jeśli praktyka czyni mistrza to Ada będzie coraz to lepsza :) Powodzenia!

Tini - Zastanawiałam się, jednak postanowiłam dać szansę. Widzę coś w niej i czuję, że gdy się zaaklimatyzuje wszystko będzie wyglądało lepiej. Mam nadzieję. że posty będą jeszcze bogatsze i ciekawsze! Trzymam kciuki!

Hayden - w niej od razu coś mi się spodobało. Co prawda postów nie było dużo jednak były naprawdę długie i ciekawe. Sądzę, że razem możemy wiele zdziałać :)

Martu - podobnie jak z Tini. Posty są w miarę na poziomie. Brakuje w nich takiego czegoś, co zachęca czytelników -  wtrąceń, synonimów, krótkich opisów. Liczę na to, że posty będą bardziej obszerne :)

Proszę Was abyście się przypomniały o loginy i hasła kont społecznościowych, bo mi takie rzeczy wylatują z głowy :)

Kto niestety musiał się pożegnać z blogiem?


Agata Bąk - Niestety nie przeszła okresu próbnego. Od początku posty były nieciekawe, a potem skopiowane. Taką współpracę musiałam zakończyć.

Anula - Teksty były dziecinne i bez głębszego przemyślenia, czy po prostu sensu. Poza tym ostatni post był skopiowany z innego bloga. Nie miałam wyboru. Musiałyśmy się rozstać.

Sądzę, że pisanie na tym blogu nie należy do prostych zadań, ale nie jest też wielce skomplikowane. Wszystko czego wymagam to minimum 2 postów na tydzień i utrzymania zasad pisania postów, które naprawdę każdy przyzwoity blogger musi stosować. 
Przykładem jest ten (krótki) post. Każdy ma dodawać posty z minimum 25 zdaniami złożonymi. Tutaj już w połowie tylu się doliczyłam. Mam nadzieję, że przejście dalej nie zniechęci dziewczyny do dalszego rozwoju, bo jeszcze długa droga :) Liczę naprawdę na bardziej przemyślane i dłuższe posty. Zapraszam wszystkich czytelników do konkursu na najlepszego komentatora! Link - więcej informacji o konkursie !


CZY WSZYSCY ZASŁUŻYLI NA TAKĄ DECYZJĘ?




7 komentarzy :

  1. Vilu dzięki dzięki i dzięki. Postaram się o lepsze posty żebyś była ze mnie dumna ;*
    A i nie mam żadnych kont społecznościowych oprócz snapchata. A snapa mojego masz ;*
    Kocham cię i pozdro ;*
    Mam nadzieję że napiszesz jeszcze do każdej z nas e-maila co nie?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wszystkim którzy przeszli okres próbny. W sumie tym którzy nie przeszli też że w ogóle byli na okresie próbnym. Uważam że podjęłaś dobrą decyzje. Życzę wam wszystkim żebyście dalej sie rozwijali. Pisali coraz lepsze posty. Przez to napewno blog stanie sie jeszcze bardziej popularny. Napewno juź wiele osób go czyta ale z czasem napewno będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukasz tłumacza jestem dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie wszyscy zasłużyli na twoją decyzję, a żeja zawsze dodaje swoje 3 grosze, to tutaj też tak będzie. Mi najbardzeij spodobały sieposty Hayden jak zawsze mawiam nie ilość lecz jakoś, i u niej w postach to przysłowie siesprawdza, co do reszty to im brakuje tylko 0,1% do perfekcji

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wszystkich, którym się udało. Zgadzam sie w 100 % z Twoim wyborem. Według mnie anula pisała mało postów, ale także krótkich. Jej zdania.. to prawda, były dziecinne. Agata Bąk również według mnie sobie nie radziła. Szczególnie nie podobały mi się posty z Gwiazdunie.pl. Agata robiła post o tym jak dodali jedno zdjęcie i trzy zdania. Tak posty według mnie nie miały sensu i były krótkie. I fakt, poźniej obie posunęły się do kopiowania... Oczywiście według mnie wszystkie osoby, które przeszły zasłużyły na to. Wszystkie pisały świetne posty i nawet jesli popełniały błędy to na pewno w przyszłości będą pisały coraz lepsze posty. Życzę dalszych sukcesów redaktorkom jak i blogowi, aby dalej się rozwijał i zdobywał coraz więcej czytelników.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek