niedziela, 15 lutego 2015

Płyta Gira mi Cancion w Biedronce

Kochani przeglądając internetową stronę sklepu "Biedronka" natrafiłam na coś co na pewno ucieszy każdą V-lover.
Zapraszam do rozwinięcia ! 
Sklep 'Biedronka" jak oferuje nam płytę z trzeciego sezonu naszego kochanego serialu !

Gira mi Cancion - Jest to kolejny,nowy album z naszego serialu . Na płycie znajdziemy 13 utworów które powinna znać każda fanka fioletowego serialu  m.in . En Gira ,A mi Lado,Quiero,Supercreativa i wiele innych . Jednym słowem same Hity Trzeciego Sezonu 


Cena moim skromnym zdaniem nie jest wygórowana bo jedynie 20 zł ,ale tak szczerze ,czy opłaca nam się kupować płytę ,skoro  te wszystkie piosenki, a nawet całe płyty możemy znaleźć na YT 


Jeżeli ta płyta sprawi że będziesz się czuła jak prawdziwa fanka serialu to ją kup,bo naprawdę się opłaca,ale pomyśl czy warto ....  ;) 
To ile masz gadżetów i płyt z Violetty nie dowodzi tego czy jesteś jej fanem ,bo nie liczy się ilość tylko jakość :*  (Tutaj nie chodzi o obrażenie kogoś kto naprawdę ma te wszystkie gadżety,ale o uświadomienie,że ktoś może ich nie mieć i być równie wielką fanką serialu co osoba która posiada wszystkie płyty itd. ) 

Album ukaże się w sklepach "Biedronka" w dniu 19.02 i tak jak wspominałam będzie kosztował jedynie 20 zł bez jednego grosika . 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
I Jak kupicie płytę ? 
Podoba się Wam post ? 

4 komentarze :

  1. Zapraszam na mój blog! violettowypl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Post jest bardzo fajny przydatny. Napewno nie wszyscy wiedzą że Gira mi cancion będzie w Biedronce. Ja nie kupie bo już mam. Zarówno w zwykłej wersji jak i na telefonie. Na komórce kupiłam sobie już wcześniej bo chciałam ją mieć a taką zwykłą w pudełku ma moja siostra. Super że płyte można kupić za tak małą cenę. Napewno wiele osób teraz sie na nią skusi. Tak masz racje posiadanie przedmiotównie czyni nas fanami. V-lovers jesteśmy bo kochamy serial. Violetta zmienia nas wszystkich. Zmienia nasze życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że dałyście taką informację bo ja np nie wiedziałm że będę mogła ją tam zakupić. Ale niestety nie skorzystam bo kupiłam ją już wczesniej w empiku za 40 zł no niestety. Zresztą mam takich rodziców co uważają że jak kupowac dla mnie to z porządnego sklepu czyt empik. I zawsze ich pytam czy nie wolą kupić tańszej i jeszcze inne violettowe gadżety a oni że nie no to dobra nie bd nażekać;) A czekaj czekaj moja bf ma urodziny jest fanką więc już mam nie drogi prezent bo umawiałyśmy się na prezenty do 25 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie mam płyty. Uważam, że to idealna pamiątka po serialu. Zawiera ona przecież najnowsze piosenki w tym moje ulubione. Skoro jeszcze jej nie mam to myślę, że kupię. Jest dwa razy tańsza niż w Empiku. A zresztą mam nawet całkiem blisko to Biedronki w porównaniu do odległego Empiku. W sumie nie mam jeszcze żadnej płyty z serialu. Tylko jest jeden minus - z płyty nie będzie można słuchać piosenek na telefonie. Fajnie by było gdyby pojawiła się także wersja MP3 . Myślę, że się skuszę, bo jak już wspominałam - będzie to idealna pamiętka po serialu. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek