wtorek, 17 lutego 2015

(Lodovica Comello) Występ w Portugalskim "Mam Talent"


Jak dobrze wiemy, Lodovica jest aktualnie we własnej trasie koncertowej zwanej Lodovica Would Tour. Pomimo tego włoszka chcę się dalej rozwijać muzycznie i tanecznie. Zapraszam do rozwinięcia.

Nawet jeszcze nie skończyła się trasa, a Lodo  już chcę się dalej rozwijać. Wczoraj zamieściła ciekawą informacje o swoim występie w........sami zobaczcie. Na swoim fanpag'u napisała taki o to wpis:  
Z tego powiadomienia możemy wywnioskować, że nasza Lodo weźmie udział w Programie muzyczno-artystycznym "Mam Talent" w Portugalii. Jest wspomniane również, że gwiazda będzie gościem specjalnym na gali Portugal Got talent. Transmisja odbędzie się 22 lutego w najbliższą niedzielę, na kanale RTP1. Jeśli pojawi się link gdzie będziecie mogli obejrzeć transmisje zrobię aktualizację posta.



Co sądzicie o kolejnym występie Lodo? Kibicujecie jej? :)

5 komentarzy :

  1. Bardzo jej kibicuje. Jest bardzo utalentowana dziewczyną.Odchodząc od tematu mogłabym się z tobą Ada skontaktować przezee-maila na przykład.? Jak tak to daj znać w odpowiedzi to się skontaktujemy. A i mam twój e-mail bo pisalas w jakimś poście ;* <3
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, zazwyczaj nie gryzę xD ^^ e-mail, ask, tt, fb itd są dla wszystkich otwarte. <3 ja również pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Świetnie że Lodo wystąpi w portugalskimMam talent. Jest niesamowita.Uważam że rozwija sie najbardziej z całej obsady. Wydane dwie płyty własna trasa koncertowa. Mimo tego rozwija sie dalej. Podziwiam ją i kibicuje jej z całego serca. Robi to co kocha sprłnia marzenia to jest najważniejsze. Coraz bardziej pnie sie w górę. Rozwija swoją karierę jak tylko może. Napewno będzie robić to dalej. Wykożysta każdą okazje. Nigdy sie nie podda. Właśnie za to ją kocham.

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW, ale super. Bardzo się cieszę, że Lodovica ciągle się rozwija. Trasa, fani, zycie prywatne, a teraz występ w Mam Talent. Już się nie mogę doczekać, by ją zobaczyć w Mam Talent. Ciekawe, czy będzie śpiewać jako gość specjalny, czy jako uczestnik. Chyba raczej to pierwsze ;) Szkoda tylko, że to będzie w Portugalii, ale mam nadzieję, że występi kiedyś jeszcze w Polskim programie tego typu. Bardzo ją lubię i mam nadzieję, że dalej będzie się rozwijać. Lodo jest wspaniała. Czekam na jej koncerty w Polsce <33 I oczywiście na zobaczenie jej w Portugalskim Mam Talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lodo rozwija się z nie samowitą prędkością. Z dnia na dzień staje się coraz sławniejsza w coraz większej ilośći krAjów miast państw. Nawet w czasie trasy koncertowej potrafiła przyjechac do Polski chociaz na te dwa dni w tym czasie spotkac się z fanami z 3 razy udzielić wywiadów wystąpić w dd tvn. Teraz juz po koncertach w pavodzie bierze sie za wystep w mam talent wow . Podziwiam ją za to i kocham całym swoim serduchem;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek