sobota, 21 lutego 2015

Tlumaczenie scen z 80 odcinka

Hejka witajcie V-Lovers dzisiaj chciałambym przetłumaczyć wam sceny z 80 odcinka :)
Wiele z Was na pewno jest bardzo ciekawych, jak
się to wszystko skończyło. Nie wszyscy znają hiszpański
 a strasznie chcą się dowiedzieć o co chodzi. Więc zapraszam
 Zapraszam do Rozwinięcia.


 Violetta; Po wszystkim, co się działo... Wiem, że zawsze moje serce podążało za Twoim.
Leon: Więc co ci mówi teraz?
Violetta: Chcesz wiedzieć, co ono mówi?
Leon: Tak.
Violetta: W tym momencie moje serce bije bardzo, bardzo mocno. I ono mówi: Leon, Leon, Leon... Nie,
tak serio śmieje się. Mówię poważnie.
Leon: Wiem.
Violetta: Co? To źle? Co?
Leon: Że cię kocham, Violetta. Chcę obiecać, w tym mieście, w tym magicznym miejscu, że będę kochał cię już zawsze.
Violetta: Ja też.
Leon: Proszę cię, musisz mi obiecać, że nie rozdzielimy się już nigdy.
Violetta: Obiecuję.


Leon: Patrz. Podoba ci się?
Violetta: Nie potrafię wyobrazić sobie bardziej pięknego.
Leon: Tak czy nie?
Violetta: Tak.
Leon: Zrobisz ten zaszczyt?
Violetta: Tak, oczywiście. 

Violetta: Od dawna śnił mi się ten moment. A teraz widzę, że stał się prawdą. Ale kto lepiej powie, dlaczego wybraliście właśnie siebie...
Angie: Dzisiaj, z Tobą, wśród tych ludzi, którzy kochają nas oraz tych, których tak bardzo kocham przygotowuję coś pięknego, ale jestem zdenerwowana, nie wiem co się dzieje. To bardzo ważna rzecz, którą mam ci do powiedzenia. To to, że cię kocham i że mam tak wspaniałą rodzinę. Próbuję zawsze sobie to wyobrazić. German, moje kochanie... Violetta, moje życie. Kocham Was całym moim sercem. Jestem najszczęśliwszą kobietą na świecie. Dziękuję. German: Kosztowało to nas, kosztowało mnie bardzo dużo, aby być tutaj. Wszystko wiem. Miałem problemy w miłości, ale nie zrobię tego więcej mojemu sercu, bo znalazłem osobę, która jest moim życiem. Miałem szczęście. Mam wspaniałą rodzinę. Kocham Cię. Angie: Ja też. Matias: Jaki wspaniały ślub. Prawda? Parodi... Jak tam, Parodi? Parodi: Bardzo dobrze. Matias: Przyniosłaś kajdanki... Parodi: Tak, tak kochanie. Urzędnik: Każdy z nas był świadkiem zjednoczenia. Wasze potwierdzenie... Angie, German, chcę żebyście byli szczęśliwi. Mianuję Was mężem i żoną. Możecie się pocałować.    
Piszcie o czym chcecie nowy post ? 
I Jak wam się podoba ten ? 
Do zobaczenie <3

2 komentarze :

  1. Super że napisałaś kolejnego posta z tłumaczeniami scen. W dodatku z są one z 80 odcinka. To jedyny odcinek który oglądałam po hiszpańsku. Przepiękna scena Leonetty chyba lepiej pogodzić sie nie mogli. To co sobie powiedzieli jest strasznie słodkie romantyczne. Kochany Leon dał Vilu pierścionek. Jejku jacy oni są cudowni. Wkońcu jedna z moich ulubionych par połączyła sie na zawsze biorąc ślub. Tak długo czekałam na ten moment. Wiedziałam że na końcu będą razem. Matias i Parodi hahahah są tacy jak zawsze. Bardzo mi sie podobał ten post. Świetnie że dodajesz tłumaczenia. Napewno zajęło ci to sporo czasu. Podziwiam cie. Naprawdę dobrze ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. OO kolejne tłumaczenie. Fajnie, że z 80 odcinka, bo według mnie jest najlepszy. Sceny w nim są najpiękniejsza <3 Bardzo podoba mi się ta scena z pocałunku Leonetty. Ta rozmowa i pocałunek oznaczają, że już teraz się nigdy nie rozdzielą. Bardzo słodka jest ta rozmowa. Taka romantyczna. Widać, że się naprawdę kochają. Fajnie, że León dał Violi pierścionek. Gdy zobaczyłam jak przed nią otwiera to pudełeczka, myślałam, że jej sie zaraz oświadczy ;) Bardzo się cieszę, że Germangie wzięli ślub. To jedna z moich najulubieńszych par. Już od pierwszego sezonu na to czekałam. Widzę, że Violetta i Ludmiła też się cieszą. Teraz, gdy Violetta i Ludmi sa ''siostrami'' to będą mieszkać razem z ''rodziną''. Bardzo podobają mi się momenty, gdy Angie i German stoją przed ołtarzem i pokazują się sceny z parami. Wszystkie pary, na które czekałam na reszcie są razem. Angie ślicznie w tej sukni wyglądała. Bardzo dobre tłumaczenie. Szczególnie lubię je czytać, bo nie znam Hiszpańskiego. Czekam na kolejne ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek