sobota, 21 lutego 2015

(Ameet) Wygraj bilety na koncert ViolettaLive!


Znana nam firma Ameet z częstych konkursów znów przygotowała dla nas kolejny. Tym razem możemy w nim wygrać bilety na niedługo już koncert Violetta Live. Zapraszam do rozwinięcia.
Wiele firm i portali organizuję teraz konkursy dotyczące zbliżających się koncertów obsady "Violetta", ale jest to już z pewnością jeden z ostatnich konkursów trwających, gdzie możemy wygrać bilety na owe koncerty. W tym konkursie osoby z talentem plastycznym mogą się wykazać swoja kreatywnością i pokazać co umieją, gdyż zadanie konkursowe brzmi, kup "Violetta Sekretnik" część drugą lub trzecią zachowując paragon i wykonaj dowolną techniką plakat na koncert "Violetta Live", a następnie zrób zdjęcie rysunku i skan paragonu, a następnie prześlij je na adres e-mail konkurs@ameet.pl. Konkurs trwa od 23 lutego (poniedziałek) do 8 marca (niedziela) bieżącego roku. Wyniki pojawią się już 13 marca (piątek). Moim zdaniem zadanie jest bardzo proste tylko Ci, którzy kupili już oba sekretniki mają trochę problem (w tym ja xd), ale myślę, że warto wziąść udział i spełnić swoje marzenia.

Pozostałe Nagrody

I miejsce - dwa bilety na koncert "Violetta Live" w Łodzi.
I miejsce -  kolekcja V-lovers (25 zestawów)
III miejsce - płyta En Vivo CD + DVD (23 zestawy)


Weźmiecie udział? :)

3 komentarze :

  1. Kolejny konkurs w którym można wygrać bilety na koncert. Wspaniale że jest tyle szans na wygranie biletów. Dzięki temu ci którzy nie mogli kupić biletów mają szanse je teraz wygrać. Ja nie wezmę udziału z kilku powodów. Mam już bilet na Violetta Live. Coprawda najtańszy ale najważniejsze że jest. Na pewno nie zobacze ich ale usłyszę. Będe tam to jest najważniejsze ta świadomość po prostu jest cudowna. Drugim powodem jest to że kompletnie nie mam talentu do rysowania. Napewno z moich wysiłków nic by nie wyszło. Jakoś nie mam zamiaru kupić sekretnika. Wszystkim biorącym udział życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow juz dużo tych okazji na wygranie biletów do Łodzi na vl. Ja nie biorę udziału bo jadę do krakowa. W Łodzi nie miałabym się gdzie zatrzymać a moi rodzice nie bardzo chcą w hotelu skoro moge jechać do siostry do krakowa ;) A tym co biorą udział życze powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, w ostatnim czasie pojawiło się dużo konkursów na wygranie biletów. Ja jeszcze nie mam biletu, więc mogę spróbować. Ale jest jeden minus. Trzeba kupić sekretnik, tyle, że trzecia część jest jeszcze dostępna tylko w Empiku. Mam nadzieje, że nie. Nie brałam udziału w wielu konkursach tylko ze względu na to, że mam daleko do Empiku, a żeby wziąć udział trzeba było właśnie coś z niego kupić. Zadanie według mnie jest bardzo proste. Poza tym jest dużo nagród. Nawet jeśliby mi się nie udało wygrać biletu, to chciałabym mieć przynajmniej jeden zestaw Kolekcji V-lovers, bo mam tylko jeden tom :/ Nawet bardziej wolałabym ten zestaw niż bilet, bo do Łodzi mam dość daleko :( Jednak na stronie www.ameet.pl/konkursy nie ma regulaminu, ani żadnych szczegółów. Chyba, że źle patrzę XD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek