środa, 18 lutego 2015

(Lodovica Comello) Już jutro w Warszawie!


Ostatnio dużo dzieje się wokół Lodovici, będzie występować w "Mam Talent" Jest obecnie we własnej trasie koncertowej, ale to nie koniec. Tym razem przygotowała niespodziankę dla swoich Polskich fanów! Zapraszam do rozwinięcia.
Wiemy już, że Lodo ma zamiar odwiedzić Polskę w swojej trasie koncertowej, ale nie wiemy jeszcze kiedy. Jej nowa płyta też ma zamiar zawitać do naszego kraju, ale tą wiadomością zaskoczyła nas wszystkich. Gwiazda parę minut temu napisała poszczególna wiadomość dla polskich fanów i to jeszcze w naszym ojczystym języku:

Polscy fani! Jutro zawitam do Warszawy, gdzie wezmę udział w specjalnym projekcie. Więcej szczegółów już wkrótce! Do zobaczenia 😀👏👏❤️

Jak widzimy dziewczyna napisała, że odwiedzi naszą stolicę już jutro! Nie będzie to koncert ponieważ Lodovica wystąpi w Dzień Dobry TVN już w ten piątek o godzinie 9:15!

 Bezpośredni odnośnik do obrazka

Warto wziąść pod uwagę, że napisała to po Polsku, by każdy z nas mógł to odczytać. Osoby, które mieszkają w Warszawie maja niepowtarzalną szansę spotkać swoją idolkę i poprosić o autograf lub zdjęcie. Ja akurat nie mieszkam w Warszawie, ani nie jadę na VL także mam nadzieje, że wiele fanów spotka ją i zobaczę zdjęcia. Aby okazać naszą radość, możemy teraz spamować Lodo tweetami i pokazać jej, że wiele z nas czeka na nią.


Macie zamiar odwiedzić jutro Warszawę by zobaczyć Lodo?

8 komentarzy :

  1. Łał . Ekstra. Tylko ja niestety będę w budzie :( Ale i tak fajnie!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze będzie w Warszawie ,;) ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem od czego zacząć moją wypowiedzi. Aaa to jest niesamowite cudowne wspaniałe super!!! Nie da sie tego opisać słowami. Każda Lodofanatisfas napewno czuje to samo taką radość w sercu euforię wzruszenie. No po prostu nie do opisania. Na początku gdy sie dowiedziałam od razu Taka myśl: przecież w niedziele jadę do Warszawy może ją spotkam. Potem sie opamiętałam. Przecież to byłoby za piękne. Skoro Lodo jest od jutra w Wawie to nie bedzie aż do niedzieli. Teraz jeszcze przypomniało mi sie że w niedziele występuje w portugalskimMam talent więc tymbardziej. 2 dni różnicy i mogłabym ją spotkać. Wydaje mi sie że i tak bym sie nie odważyła do niej podejść. Poprosić o autograf zdjęcie ale może kto wie. Niestety nie będe miała takiej możliwości. Za to napewno obejrzę ją w dzień dobry TVN bo mam ferie. Już nie moge doczekać sie piątku. Jestem bardzo ciekawa co o niej powiedzą jak ją przyjmą tam w studiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, genialnie! A czy będzie możliwość obejrzenia programu na youtube? Ponieważ ja nie będę mogła, bo będę w szkole😞?

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa, fajnie ale ja będe w szkole, ale obejsze na necie..!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie poszłam do szkoly żeby ją obejrzeć. Niestety mogłam oglądac ją tylko w Tv bo ma daleko do wawy;(.Ale z drugiej strony bardzo cieszę się z sukcesu Lodo i tego jak inni polscy fani powitali ja u nas . Widać że Lodovice na nas zalezy. Teraz nie stety już od nas wyjechała ale cały czas na pojawiają się filmiki itp gdzie nam dziękuje . Spodobało jej się u nas i powiedziała nawet że LodoLive bd w maju jej skacze z radości to cos nie samowitego n LL gdzi by nie było jad na 100%

    OdpowiedzUsuń
  7. Lodovica jest wspaniała ! Gdy zobaczyłam na jej FB wpis po polsku, myślałam, że zemdleję. Ciągle nie wierzę, że była w Polsce. I to jeszcze jako pierwsza obsady. Bardzo się cieszę. Pomimo, że przejechała do Polski to jeszcze wystąpi w polskim programie. Ja niestety muszę iść do szkoły, więc nie pooglądam. Ale gdyby ferie trwały trochę dłużej... Na pewno na czacie napisałabym do niej wiele pytań, tak wiele chciałabym od niej wiedzieć. Chciałabym ją też zobaczyć na żywo. Choć przez sekundę. Jednak do Warszawy mam ok. 500 km, więc nawet gdybym miała ferie, nie mogłabym jechać. Jednak mam nadzieję, że jeszcze kiedyś ją zobaczę. Dlatego, że przyjechała do Polski specjalnie, by nagrać teledysk i tak chętnie robiła sobie zdjęcia z fanami to lubie ją jeszcze bardziej. Zazdroszczę wszystkim osobą, która zdobyły jej autograf, widziały ją, a nawet zrobiły sobie z nią zdjęcia. Już się nie mogę doczekać teledysku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek