niedziela, 21 grudnia 2014

Małe głosowanie pt "Jakie chcecia ode mnie posty"

Hej! Robię głosowanie ponieważ chcę abyście mi podpowiedzieli o czym chcecia posty.
Głosowanie w środku!
                                                                                                         Zapraszam!


Głosowanie:

1. Czy chcecie abym robiła coś typu co tydzień Piosenkę tygodnia?
a) Tak
b) Nie
2. Jęsli chcecie abym robiła coś typu co tydzień Piosenkę tygodniato co to ma być?
a) Piosenka Tygodznia
b) Para Tygodnia
c) odpowiedź własna
3. Czy mam dodać post o mnie abyście mnie lepiej poznali?
a) Tak
b) Nie
4. Czy chcecie abym na blogu zorganizowała lekcje języka włoskiego?
a) Tak
b) Nie
5. Czy chcecie na blogu lekcje gry na skrzypcach?
a) Tak
b) Nie

w komentarzu piszemy:
1. a
lub
2. c. (odpowiedź własna)

PS: Głosować może też redakcja bloga!!

Czas głosowania: 21.12.14r.-28.12.14r.

Zagłosujcie!!!

4 komentarze :

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek