niedziela, 28 grudnia 2014

Violetta Live - Promowanie

Już niedługo to na co wszyscy czekaliśmy VIOLETTA LIVE ! Właśnie w tym poście dowiecie sie jak jest promowane to wielkie święto dla wszystkich V-lovers. 


ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA !
Więc o to film promujący wycieczkę po krajach z koncertami naszych  ukochanych bohaterów


Pokazana jest poprzednia trasa koncertowa.To jak się bawiła obsada i My - Tinistas i V-lovers.
Wypisane są też kraje do jakich przybędą aktorzy . 
M.in.  Argentyna,Chile,Brazylia,Meksyk,Ekwador,Kolumbia.

Pamiętacie ? 


  EN VIVO 




Było pięknie i wszystko było dopracowane w każdym drobiazgu.To czego możemy się spodziewać na ViolettaLive ? 
Nie dowiemy sie tego dopóki nie dotrą do nas , do Polski.
Dodawane są nawet filmiki w których występują aktorzy chcący nas zachęcić do kupienia biletów 



















To tylko kilka filmików z wielu ,które opanowały internet i całe YouTube
Filiki te są krótkometrażowe i zachęcają tak jak wcześniej wspominałam do kupienia biletów,ale także ukazują jaką ciężką prace wkłada cała obsada do tego ,aby  pokazać nam około 2-3 godzinny koncert.

JAK PODOBA  WAM SIĘ POST ? :) 
Jeżeli widzieliście inne filmiki których ja tutaj nie umieściłam możecie pisać na mój e-mail 
P.S Ja zawsze jestem chętna do tego żeby pogadać :* 











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek