niedziela, 30 listopada 2014

Tłumaczenie zapowiedzi 51 Odcinka Violetta 3


Dzięki Demi - naszej dawnej redaktorce mam streszczenie poniedziałkowego odcinka , którego pewnie jesteście ciekawi . Co będzie się jutro w argentynskich epizodach działo?
Zapraszam do rozwinięcia!



Nie przedłużając. Poniżej znajdziecie tłumaczenie zapowedzi 51 odcinka.



V:Ty też jesteś w błędzie , jeśli chcesz ze mną być to musisz pokonać strach i zacząć walczyć o miłość , jesteś tchórzem.
V:Wczoraj napisałam mail do Leona.
 Fran: Wysłałaś go prawda?
 V:Nie nie mogołam mu tego wysłać , byłam zmęczona i było bardzo późno.
Angie:Nic mnie tak nie uszczęśliwia niż bycie z nią.
German: Mnie też nie , mnie też , cieszę się że jesteś blisko.
Naty:Jesteś wielkim kłamcą.
Maxi:Poczekaj Natalia , pozwól mi wyjaśnić o co tu chodzi.
Jade:Cześć jak sie masz / co tam ?
Alex:Co tu robi Jade?
Gery:Kto to Jade?
Olga:Nie.
German:Olga zamkni to , to mail Violetty.
Maxi:Widze że nie jestem tu jedynym który przyszedł tu z kimś innym , prawda?
Naty:Felipe to tylko tylko przyjaciel.
Maxi:Przyjaciel? Przyjaciel o którym mi nigdy nie mówiłaś?
Maxi:Nie wtrącaj się proszę , nie chcę z tobą rozmawiać.
Gery: Byłam strasznie nie miła dla Violetty , dużo razy i chce to zmienić.
Felipe:To dla ciebie.
Naty:Poważnie?
Ludmi:Natalia czego ty nie rozumiesz? To są moje kwiatki i mój chłopak.
Pris:Tak widze.
German:Wysłałem go.
Pris:Coo?
German:Wysłałem go , wysłałem go!
V: Przyszedłeś.

Jak widzimy wiele ciekawych rzeczy będziemy mogli zobaczyć w 51 odcinku , kłócąca się Naxi , pogodzenie Leonetty ( ?! ) , ciągle mieszający Felipe . Jak to wszystko się potoczy? Oglądajmy 51 odcinek !

7 komentarzy :

  1. No to teraz nie będzie Leonetty przez Germana... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę wiedzieć kim jest Felipe??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazda U - mixu , kręci z Lu i Naty :)

      Usuń
    2. A ktoś wie, jak ten Felipe w realu się nazywa?

      Usuń
  3. a co do ojca violetty to nie jego sprawa co jest między violą a leonem poco wogóle go wysyłał a do tego wszystkiego priscila przy tym była jak on go wysłał i nic z tym nie zrobiła teraz przez nich violetta i leon się pokocili a jak mó powiedziała że go nie wysłał to jej nie uwierzył wszystko przez ojca violetty mam nadzieje że się pogodzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupi German !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No głupi German musiał wysłać tego e-maile do Leona niech nie trzyma nos w nie swoje sprawy !!!!!!!!!!

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek