piątek, 26 grudnia 2014

Nie martwcie się . Zmiany nie oznaczają końca .



Post nie będzie długi , wręcz przeciwnie .  Chciałabym coś wytłumaczyć , abyście nie mieli mnie za jakąś przewrotną osobę .

Główny wątek : mój okres próbny na Violetta 2 Polska .


Kochani , wiecie na pewno , że ten blog jest dla mnie szalenie ważny . Każdy Wasz komentarz przyjmuję do siebie i staram się aby tutaj wszystko jak najlepiej wyglądało .
To mój pierwszy blog a nawet nie wiecie jak się ciesze . Zdobył w szybkim czasie taką popularność o jakiej mogłam tylko pomarzyć . Choć jest mało komentarzy wyświetlenia postów naprawdę są wysokie .
Coś o co chciała Was poprosić to o większą ilość komentarzy , bo serio każdy komentarz się dla mnie liczy , tym bardziej , że nic się nie zmienia .

Mój okres próbny na V2PL . Był nabór i chciałam spróbować sowich sił . Dostałam szybką odpowiedź , że zostaję przyjęta na okres próbny . Oczywiście pisząc zgłoszenie cały czas miałam na uwadzę mojego bloga , a także dziewczyny z tamtego bloga martwiły się o ten . To nie jest tak , że ja teraz będę oddana bardziej tamtemu niż temu czy na odwrót . Ten blog spełnił moje marzenia i nadal (!) będzie je spełniał . Wy kompletnie nie zrażajcie się tym , że jestem na 2 blogach . Niektórzy są i na 4 i nic w tym złego . Posty nie będą identyczne , będą zupełnie różne , choć pisane przez tą samą osobę . Temat i wygląd postów , będę starała się nie powtarzać , no chyba , że naprawdę ważna sprawa , taka która przeważnie i tak na każdym blogu się pojawia . Teraz proszę Was żebyście nie myśleli ,że jak przejdę okres próbny to zostawię tego bloga , czy będę na nim mniej pisać , lub jak nie dostanę się dalej to tutaj będzie lepiej . Ani jednej minuty , którą poświęcałam temu blogowi , nie przeznaczę na V2PL . Ja byłam  -jestem- dużym leniem i po prostu kiedyś leżałam i oglądałam filmiki z Violetty i nic nie robiłam teraz w tym czasie będę działać tam .

Mam do Was także jeszcze jedną prośbę , a mianowicie jest taka zakładka "Nabór otwarty" , na którym możecie cały czas zgłaszać się do bloga i raczej odmowy nie dostaniecie . Ja Was potrzebuję , gdyż czy z 1 czy z 2 blogami , tutaj będzie mało postów jak pisze je tylko ja i raz na jakiś czas ktoś się obudzi .Nie , szukam kogoś zaufanego kto napisze mi tutaj długi , ciekawy - bo to najważniejsze- post .

KOCHANI PODSUMOWUJĄC . NIE ZOSTAWIAM BLOGA , WRĘCZ PRZECIWNIE JESZCZE BARDZIEJ SIĘ PRZYKŁADAM . STARAM SIĘ SPEŁNIAĆ SWOJE MARZENIA BLOGGERSKIE , KTÓRE NIE MAJĄ ŻADNEGO POŁĄCZENIA Z PROBLEMAMI NA TYM BLOGU . KOMENTUJCIE , GDYŻ DAJE TO SIŁĘ NA PISANIE DALEJ I ZGŁASZAJCIE SIĘ DO BLOGA . WARTO !



PISZCIE W KOMENTARZACH SZCZERZE , CIEKAWI MNIE WSZYSTKO CO O CZYMŚ MYŚLICIE , A IM WIĘCEJ KOMENTARZY TYM POMYŚLE NAD KONKURSEM NA SEKRETNIK Z 3 SEZONU :)

5 komentarzy :

  1. Życze powodzenie na V2PL też mam zamiar się zgłosić :) A co do konkursu chętniie bym wzieła udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam już e-mail do naboru i licze na odp :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi , ale parę razy odświeżałam stronę i nic nie ma.
      Czy wysłałaś na email : redakcja.vilu4everpl@gmail.com ?
      Bo Niestety , ale tam nic nie , a chętnie przyjmiemy cię do drużyny :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog ;-) Życzę powodzenia! I oby więęęęej KONKURSÓW!!! :-) Plis :-) NA PEWNO WEZMĘ UDZIAŁ :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek