niedziela, 28 grudnia 2014

Małe Głosowanie pt. "Jakie Chcecie Odemnie Posty" [Aktualizacja]

Hej! Robię głosowanie ponieważ chcę abyście mi podpowiedzieli o czym chcecia posty.
Głosowanie w środku!

[Aktualizacja] Wyniiki głosowania!
                                                                                                         Zapraszam!


Głosowanie:

1. Czy chcecie abym robiła coś typu co tydzień Piosenkę tygodnia?
a) Tak
b) Nie

W tym pytaniu zwyciężyła odpowiedź A czyli co tydzień będzie na blogu coś typu "Piosenka Tygodnia".

2. Jesli chcecie abym robiła coś typu co tydzień Piosenkę tygodniato co to ma być?
a) Piosenka Tygodznia
b) Para Tygodnia
c) odpowiedź własna

Tutaj wybraliście "Parę Tygodnia". Będze ona się pojawiać we wtorek.

3. Czy mam dodać post o mnie abyście mnie lepiej poznali?
a) Tak
b) Nie

Tutaj mamy remis bo są dwie odpowiedzi na "tak" i dwie na "nie". Węc jeżeli znajde czas to dodam a jak nie to niestety nie dodam.

4. Czy chcecie abym na blogu zorganizowała lekcje języka włoskiego?
a) Tak
b) Nie

Tutaj trzy głsy były na "tak" i jeden na "nie" więc lekcję zorganizuje gdy tylko znajdę czas.

5. Czy chcecie na blogu lekcje gry na skrzypcach?
a) Tak
b) Nie

Wyszło że nie chcecie nauki gry na skrzypcach więc skrzypce odłoże na bok :3 .


PS: Chciałabym podziękować za zagłosowanie:
  • Pewnemu anomimowi
  • Vilu4ever
  • alexx1997
  • Mercedes Lambre

Cieszą Was wyniki??



1 komentarz :

  1. mnie trochę ieszą i dziękuje za udostępnienie mojej nazwy w poście :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek