sobota, 29 listopada 2014

Wywiad z Olą Iwanek- Sharon

UWAGA !!!
WYWIAD ZOSTAŁ PRZEPROWADZONY PRZEZ LILI 
NIE KOPIOWAĆ !!!!
    
Zapewne wielu z was zna ją zna . Olę Iwanek nagrywa  swoje covery piosenek Nagrała kilka piosenek z Violetty. Z pewnością nie raz na youtube mogliście natchnąć się na wykonanie przez nią jakiegoś utworu . 

Dziś poznacie ją trochę bliżej.


Nie będę się rozpisywać niżej macie przeprowadzony przeze mnie wywiad z Olą Iwanek - Sharon .



Lili: Kiedy zaczęła się twoja przygoda z muzyką ?

Ola:
Miałam wtedy 6 lat. :) Pani z przedszkola wysłała mnie na konkurs piosenki dziecięcej do GOKu w Sulikowie. :) Zajęłam tam drugie miejsce. :)) Po za tym mama mi mówiła, że jak byłam malutka to śpiewałam do każdej reklamy, która usłyszałam :))) Żadna tam mega historia, ale zawsze coś. :)

Lili: Czym jest dla ciebie muzyka?

Ola:
Czymś co sprawia, że mam ochotę tańczyć, śpiewać i płakać jednocześnie! :) To jest wprost coś wspaniałego, co towarzyszy mi do zawsze. Taki przyjaciel ♥

Lili:Czy wczuwasz się w utwory w które śpiewasz ?

Ola:
Zależy jakie. :) Czasem mam tak, że nie znam jakiejś piosenki, albo po prostu nie czuję jej, wtedy nie ukazuję uczuć. :) 

Li:Wiemy że nagrałaś kilka piosenek z Violetty. Oglądasz ten serial ? Jeśli tak to kto cię w nim inspiruje?

Ola: 
Oglądam go kiedy tylko mam na to czas, ale ostatnio mi go brakuje :) Nie mam chyba jednej konkretnej osoby, która jest dla mnie inspiracją :) Każdy z nich uczy mnie czegoś innego i to jest w tym najlepsze! :*

Li: Jakie są twoje pasje?

Ola: 
Moją pasją jest muzyka, to jest oczywistą oczywistością, ale tak po za tym lubię bawić się w grafika i fotografa :)

Li: Twoje marzenia?

Ola: Ja + scena + fani + miłość ♥

Li: Kto cię najbardziej wspiera z twojego otoczenia ?

Ola:
Nie wiem. Nie wydaje mi się, żebym miała kogoś takiego. :) czuję się bardzo osamotniona w tej sprawie. :/

Li:Gdzie się odbył twój pierwszy występ?

Ola:
W Gminnym Ośrodku Kultury w Sulikowie.  Był to wcześniej wspomniany konkurs piosenki dziecięcej. :)

Li:Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

Ola:
Z Przemkiem (moim chłopakiem) ostatnio jaramy się piosenką "Sztorm" od Cleo i Donatana - idealna dla nas ♥
~~~~


Według mnie Ola to fajna dziewczyna z wielkim talentem
Życzę ci dalszych sukcesów 


A jak Wam spodobał się wywiad ?

3 komentarze :

  1. Super że przeprowadziłaś z nią wywiad,bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam covery Sharon. <3
    A wywiad świetny. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, kocham Sharon, pięknie śpiewasz :*****!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek