piątek, 28 listopada 2014

BILETY NA #VIOLETTALIVE



Od godziny 10:00 możemy kupować bilety na najlepszy koncert jaki mógł pojawić się w Polsce - VIOLETTA LIVE INTERNATIONAL TOUR 2015 ! Jak to zrobić ? Wszystkiego dowiecie się w poście .

 Kto by nie chciał takiego biletu ? Wiadomo , że każda z nas tego pragnie . Ja dzięki temu , że już kupiłam mogę Wam napisać jak to się robi :))




Wchodzimy na stronę http://www.eventim.pl  . 

I dalej  ( WSZYSTKO MACIE NA ZDJĘCIACH , CO MACIE ZROBIĆ )























MAM NADZIEJĘ , ŻE POMOGŁAM , JEŻELI SĄ PYTANIA TO ZADAWAJCIE JE W KOMENTARZACH :) WYBIERACIE SIĘ ??

13 komentarzy :

  1. Fajny post :) Ja już też mam bilety <333 Nie wierze że jadę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super , a za ile masz ? Ja ma niestety te za 229 , bo ja kupiłam tuz po 10 i cos wtedy było nie tak i nie mogłam tych za 330 :( ale wazne ze jade i na środku )

      Usuń
    2. Tak szczerze to nie wiem za ile mam bo jak byłam w szkole to kupowała mi ciocia która ze mną jedzie i jak z nią rozmawiałam przez telefon to mi się rozłączyło i nie mogłam się potem do niej dodzwonić,wiem tylko że jakieś są xD...

      Usuń
  2. Jak trzeba zapłacić za te bilety? Trzeba przelewem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak , tam pisze ze również kartą ale nie wiem jak. To sie odbywa , gdyż ja placilam przelewem , Na całą taką operacjr ma sie chyba 25 minut bo jak nie to anuluje sie bilet

      Usuń
  3. A można zapłacić przy odbiorze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opcjach niewidzialam czegos typu przesylka pobraniowa czy zaplata przy odbiorze wiec sądzę ze nie tym bardziej ze oni tam chca wszystko szybko a podobno na bilet czeka sie miesiąc,,,

      Usuń
  4. Też jestem ciekawy! o.O
    .

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ktoś kto by mi kupił bilet na violetta koncert ja nie mam jak bo w moim domu nikt nie ma karty kredytowej prosze was ja oczywiście prześle pieniądze do danej osoby tylko byście mi podały swój adres i wogóle wszystkie dane abym wysłała wam te bilety prosze!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możecie mnie znależć na fb Pod imieniem Anna Gałęcka wejdzcie na moją oś czasu i tam będzie pisało violetta w Polsce prosze niech ktośmi pomoże!!!!

      Usuń
    2. Wysłałam cj zaproszenie na fb zeby ci pomoc . Nie kupie ci biletu ale uspokoje cie wcale nke trzeba karty kredytowek tylko zwykly przelew ! Spokojnie rób wszystko według instrukcji w poście a gdy dojdziesz do zaplaty naciśnij opcje zapłać przelewem i wtedy twoich rodziców przekieruje strona na bank z ktorego chcesz zaplacic i spokojnie jak twoi rodzice umieją zapłacić komus z konta tak to robi se dokladnie tal samo bo ta strona przekierowuje na twoich rodzicow bank :)

      Usuń
  6. Ale nikt z mojego domu nie ma karty kredytowej i dlatego prosze aby ktos mi kupił bilet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba można zapłacić przelewem przez bank ale nie jestem pewna aa :-)

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek