sobota, 6 grudnia 2014

Tłumaczenie rozmowy Leonetty z 51 odcinka (związana z e-mailem )


Dzisiaj przynoszę Wam kolejne tłumaczenie. Tym razem możemy przybliżyć sobie rozmowę Leona i Violetty , którzy już mieli znów być razem , lecz German wysłał e-mail Leonowi , w którym Vilu napisała m.in. , że jest tchórzem . Chłopak wywnioskował , że ona nie chce z nim być i tak nadal nie są parą.
Zapraszam do rozwinięcia! 



( od 33:30 do 34:25 )

V-Przyszedłeś , ja tylko... ja myślałam o tobie. 
L-Tak? Nie jestem tego taki pewny , przeczytałem twój mail , nie jestem takim tchórzem jak myślisz. 
V-Co? 
L-Tak, jak możesz mówić że chcesz ze mną być jak wysłałaś mi to? 
V-O czym ty mówisz Leon? 
L-Sprowokowałaś mnie. 
V-Kogo? Nie ja nic nie zrobiłam. 
L-Wysłałaś mi mail , nie jestem głupi umiem czytać. 
V-Ja ci nie wysłałam żadnego maila. 
L-Tak wysłałaś. 
V-Ale kiedy? 
L-Teraz jest za późno na wyjaśnienia , teraz wiem co myślisz. I już nie chce cie słyszeć ani z tobą rozmawiać. 
V-Ale Leon ja nie..
L-Nie obchodzi mnie to , tylko.. w sobie albo gdzieś zapomni o mnie, to koniec.


CO MYŚLICIE O LEONETCIE W TYM SEZONIE ? KIEDY W KOŃCU BĘDĄ RAZEM ? CZY ZNÓW BĘDZIEMY MUSIELI CZEKAĆ CAŁY SEZON ?

3 komentarze :

  1. Ich miłość miała być silniejsza,gówno prawda :(
    Pewnie znowu ich pogodzą dwa odcinki przed finałem :(
    Mam ochotę scenarzystom nogi z dup powyrywać ! :(
    Przepraszam za słownictwo,ale ładniej się nie dało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.Głupi German to wszystko jego wina !! Gdyby nie wysłał tego pieprz***** maila Leonetta byłaby happy !

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą ... Głupi German niech się nie interesuje ich sprawami!!!!!!! Trzyma nos tam gdzie nie trzeba

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek