poniedziałek, 29 grudnia 2014

Sesje, sesje !


W ostatnim czasie nasze gwiazdy mają dużo do roboty. Ciągła gonitwa za wszystkim z pewnością powoli może wykańczać. W ostatnim czasie najwięcej udziela się Tini i Mechi, ale w tym poście pokażę 2 sesje.

. Sesja Clary Alonso 

Nie chciałam jej wstawiać póki nie będzie końca zdjęć w sumie sama nie wiem czy to koniec czy nie, ale jak już wszystko zbieram to wszystko.

Sądzę , że Clara wyszła pięknie na zdjęciach. Przede wszystkim przez to, że postawiono na naturalność!

Przyjrzyjcie się zdjęciom i zobaczcie czy się ze mną zgadzacie:)

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka






.Sesja Ruggero we Włoszech !

Podobnie jak było z Clarą. Zdjęcia wyszły już naprawdę dawno, ale nie sądzę, że ta tylko kilku zdjęciach się kończy, dlatego czekałam i czekałam lecz postanowiłam już wszystko zebrać do końca. Zaraz koniec roku. 

Rug na sesji wyszedł cudownie. Jego twarz, stylówa - wszystko mi przypadło do gustu. 











JAK WAM PODOBAJĄ SIĘ SESJE ? KTÓRA NAJLEPIEJ WYPADŁA ?


7 komentarzy :

  1. Ukradłaś temat Mechi Lambre ono pisała o zdjęciach Mercedes!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Przepraszam , po prosti nie zauważyłam. Wszystko z Mechi już usunęłm,m

      Usuń
  2. Clara- cóż dla mnie ona nie jest piękna, ale też nie jest brzydka. Jej uroda jest normalna, nic jej nie wyróżnia.
    Rugg- jak zawsze idealny.

    OdpowiedzUsuń
  3. On sesje piękne. ^^
    A co z Mechi? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesje wyszły pięknie :D A kiedy będzie Mechi ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mechi (redaktorka) dodała sesję Mechi dla Carras -_-

      Usuń
  5. Clarita zawsze ślicznie wychodzi =') A to, że w tej sesji postawiła na naturalność jest jeszcze lepiej. Clara jest bardzo fotogeniczna, zdecydowanie sesje zdjęciowe to jej mocna strona . Na zdjęciach zawsze wychodzi ładnie i żaden photoshop nie jest jej potrzebny. A jeśli chodzi o Ruggero, to jak zawsze boski :)

    Przy okazji zapraszam do mnie, nowy rozdział już się pojawił :)
    http://violetta-amor-musica.blogspot.com/
    Pozostawiajcie po sobie ślad w postaci komentarzu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek