piątek, 12 grudnia 2014

2 kolejne koncerty VL-dokładniejsze informacje!





Hola!Jeden koncert w Łodzi,błyskawiczna sprzedaż biletów i ku naszemu zaskoczeniu drugi koncert w Łodzi.Teraz mam jeszcze lepsze informacje.Kolejne 2 koncerty!
Ale teraz już w innych miastach.Co na pewno ucieszy niejedną V-lovers !
Większość była zdziwiona , że w ogóle Violetta i ekipa przyjadą do Polski , a co dopiero do 3 miast dając 4 koncerty ! Wszystko to dla nas pewnie jest jeszcze nie możliwe , ale widać marzenia się spełniają .
Zapraszam do rozwinięcia!

   
    22 sierpnia 2015 rok  godz 19.00
                 Warszawa stadion narodowy!
                           
                                    oraz

     25 sierpnia  2015 roku godz 19.00
                  Kraków arena Kraków



 Jutro od godziny 9.00 będzie można kupować bilety na www.livenation.pl .




Nawet gazeta wyborcza pisze o tym wydarzeniu!


 
  
Plan widowni w Warszawie :

violetta_mapa SN



Plan widowni w Krakowie :

violetta_Kraków Arena



Ceny normalnych biletów nie ulegają zmianie , natomiast za vipy trzeba zapłacić trochę więcej !

VIP BRONZE - 499 ZŁ
VIP SILVER   - 629 ZŁ
VIP GOLD      - 749 ZŁ

VIP GOLD WITH MEET&GREET - 2200 ZŁ




Na który koncert jedziecie?Ja mam już kupione na ten w Łodzi.              

5 komentarzy :

  1. na żaden mama mi ni pozwala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( /Mechi Lambre

      Usuń
    2. Mi też mi mama na żaden nie pozwala; (

      Usuń
  2. Jedna z waszych redaktorek jest w szpitalu! ,Marcelina Drb , dziś w szkole na W-F spadła z drabinek na sali gimnastycznej i ma złamaną prawą ręke! Jestem jej przyjaciólką

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek