sobota, 6 grudnia 2014

Witam!

Cześć!! Jestem nowa na blogu. Dostałąm się tu dzięki naborowi. Bardzo lubię Lodovicę Comello (to potwierdza mój login na bloggerze). Ale więcej na mój temat w rozwinięciu!  Zapraszam!

Coś o tobie:

Nazywam się Anna. Mam 11 lat. moją ulubioną piosenką z serialu jest "Aprendi a Deir Adios" i "Encender Nuestra Luz". Ale oprócz tego lubię dużo innych piosenek oto one:

 
Lubię też śpiewać i tańczyć. Ostatnio z kółkiem muzycznym występowałąm do piosenki "Kapelusze mają dusze" i "Hej, hej, hej Dobry Dzień". Oglądam co tydzień Banshee ostatnio bardzo mi się spodobałnowy sezon "Ciastko". Uczę się grać na skrzypcach. Jak na razie umiem Gamę C-dur.
 
Do następnego posta!
 
 
 

3 komentarze :

  1. Witam cię ! :* Ja też oglądam Banshee <3 Jeżeli chcesz to możemy pogadać na Facebook'u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ale nie mam Facebook'a usunełam go bo ciągle ktoś do mnie się przyczepiał. Możemy porozmawiać na hangoudzie (nie często możesz mnie tam spotkać).

      PS: Pisze z anonima bo nie chcę się logować / Lodovisia Kocham Cię

      Usuń
    2. Ok spoko to zaproszę cię :*

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek