niedziela, 30 listopada 2014

Tłumaczenie rozmów - Violetta & Leon , Matylda & Maxi



Dzięki anonimowej dziewczynie mam tłumaczenia dwóch rozmów z 50 odcinka , a mianowicie Matyldy i Maxiego - czyżby coś zaczynało iskrzyć ? A także końcową scenę piątkowego odcinka , która nie jednego zastanawiała , czyli rozmowę Leona i Violetty - co jej powiedział ?
Dowiemy się w rozwinięciu .

AKTUALIZACJA-  KOLEJNA ROZMOWA LEONETTY !



Odcinki lecą w nieubłaganie szybkim tempie . Jeszcze pamiętamy kiedy leciał 1 odcinek 3 sezonu , a teraz zostało nam tylko 30 odcinków do końca ! Wiele się zdarzyło . Między innymi nasza polska Justyna Bojczuk ukazała się w 47 odcinku V3 . Co takiego będzie ją łączyło z chłopakami ? Leonem czy Maxim ?
Wiemy , że i z tej strony i z tej będzie się działo , ale na razie przyjrzyjmy się jej rozmowie z Maxim .

Szukałam całej rozmowy , ale niestety znalazłam tylko cały odcinek ( poniżej )



Maxi : Cześć 
Matylda : Cześć Maxi ! Ale szczęście , właśnie chciałam z tobą porozmawiać !
Maxi : Tak , o czym ?
Matylda : Dzisiaj szukałam cię w studiu i czułam ,że ty mnie widziałeś , ale też czuje że jest "dobra fala" między nami . 
Maxi : Czuję to samo co Ty !
Matylda : Sądzisz , że nadal mogę nad tym myśleć / rozmyślać ?







Kolejna rozmowa to końcowa scena 50 odcinka , czyli konwersacja między Leonem a Violettą . Słowami kluczowymi są słowa Leona . Miejmy nadzieję ,że Leonetta powróci ...



Leon: Violetta,Violetta! Ej zaczekaj! Violetta,słuchaj mnie!

Vilu: Nie mam siły na rozmowę. Proszę, już dość.


Leon: Nie możesz wiecznie uciekać.

Vilu: To jest oczywiste co mi chcesz powiedzieć. Ja zrozumiałam 

wszystko co mnie powstrzymuje od bycia z tobą.



Leon: Ja tak nie czuję.

Vilu: Nie rozumiem.

Leon : Chcę z tobą być.







L:Violetta


V: przyszedłeś tu żeby spotkać się ze mną czy z 

nią?

V: Tęsknisz za mną?

V: Myślisz że mogli byś my jeszcze być razem?


V:A ty jak zwykle nie odpowiadasz

.
V: Za każdym razem jak cie spotykam 

sprawiasz że coraz bardziej cierpię.

V: i nie chce marnować czasu rozmawiając o tym co się

 stało , bo już wszystko wiem.

L:Violetta to nie tak


V:Ale już postanowiłam.


L:Muszę o tobie zapomnieć





Oczywiście nadal mamy problem , który widzieliśmy w zapowiedzi  , gdzie German wysyła mail do Leona , po którym widać , że jest nieźle zdenerwowany . Czy to zrujnuje starania tych dwóch aby być razem ? Miejmy nadzieję , że nie i że w końcu skończy się ta wiecznie trwająca kłótnia Leonetty .





Co wy na to ? Podobał Wam się odcinek ?


PS PRZYPOMINAM O ZAKŁADCE NABÓR OTWARTY , GDZIE MOŻECIE SIĘ ZGŁASZAĆ , CHĘTNIE PRZYJMĘ KOGOŚ SUMIENNEGO , A TYM BARDZIEJ KOGOŚ KTO ZNA HISZPAŃSKI . JEŚLI ZNACIE KOGOŚ , LUB SAMI JESTEŚCIE CHĘTNI PISZECIE SZYBKO ODPISZE !! POTRZEBUJE WAS!

18 komentarzy :

  1. No i znowu..... Moja biedna Leonetta!
    Czemu oni nam to robią? NO CZEMU????

    Super post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że wszystko między Leonetta się ułoży,Viola wyjaśni wszystko Leonowi i będzie git :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Vilu4ever mogłabym dodać tłumaczenie rozmowy Leona i Violetty dodać na swojego bloga? Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli w tym poście albo gdzie w polecanych blogach polecisz moj i sama bedziesz tu czesto komentowala +napiszesz mi link do bloga żebym mogła to sprawdzić to ok :)

      Usuń
    2. L:Violetta
      V: przyszedłeś tu żeby spotkać się ze mną czy z nią?
      V: Tęsknisz za mną?
      V: Myślisz że mogli byś my jeszcze być razem?
      V:A ty jak zwykle nie odpowiadasz.
      V: Za każdym razem jak cie spotykam sprawiasz że coraz bardziej cierpie.
      V: i nie chce marnować czasu rozmawiając o tym co się stało , bo już wszystko wiem.
      L:Violetta to nie tak
      V:Ale już postanowiłam.
      L:Muszę o tobie zapomnieć.

      Nie wiem czy o tą rozmowe ci chodziło ale mam nadzieje że jednak o tą :D

      Usuń
    3. To ja nie kumam , to anonim chcial zeby na swojego bloga te rozmowy skopiowac czy zebym przetłumaczył a tak jak Demi ps Demi umiesz hiszpański ? Chętnie przyjmę kogoś do redakcji :)

      Usuń
    4. Trochę źle przeczytałam pytanie anonima xd Chyba potrzebuje okulary haha

      I co do tego hiszpanskiego to nie znam go na "Perfect" jeszcze się uczę :D
      A tłumaczenia biorę z "Youtube" taka dziewczyna która jest hiszpańską i umie angielski tłumaczy wszystkie (no może nie wszystkie) fragmenty odćinka na angielski :P No i stąd mam te tłumaczenia :) Jak bym ja umiała hiszpański to by był cud!

      To dalej ja "Koćica" pamiętasz mnie? :)

      Usuń
    5. Okej okej a mozemys ie umowic ze bedziesz mi podsylala jakiesw azne tłumaczenia? Prosze to by blo cudownie , i czy moge to co tu w kom napisalas do aktualizcji tego posta . Mam nadzieje ze sie zgodzisz :)

      Usuń
    6. Jasne czemu nie , mogę ci podsyłać różne tłumaczenia tylko czasami moji rodzice wyłączają mi internet na jakiś czas :( więc nie zawsze będe aktywna..
      a co do tego tłumaczenie , oczywiście że możesz :)

      Usuń
    7. Jesteś kochana serdecznie ci dziękuję,.szkoda że odeszlas z redakcji ale ciesze sie ze nadal z komentujesz i z nami jestes :)

      Usuń
  4. Zrobiłam mały błąd w tłumaczeniu.
    powinno być :
    "Przyszedłeś tu spotkać się z nią czy chciałeś spotkać się z mną?"
    Zamiast tego co wcześniej napisałam. :)
    Sorry za błąd.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ta druga to z jakiegp odcinka ?💕💕

    OdpowiedzUsuń
  6. A to ostatnie zdanie ,, Musze o tobie zapomnieć" to jest pytanie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek