środa, 24 grudnia 2014

Tłumaczenie zapowiedzi odcinka 61 V3 !



Dzisiaj dzięki uprzejmości mojej przyjaciółki mam dla Was tłumaczenie zapowiedzi 61 odcinka 3 sezonu Violetty . Jak wiemy 60 odcinek był cudowny . Wiele w nim emocji , ciekawych zwrotów akcji .
Oczywiście większość z nas pamięta 4 najważniejsze rzeczy : nowe 2 piosenki
'Es mi pasion' - którą wykonali wszyscy prócz Violetty
'Mi princesa' lub ' A tu lado ' - zaśpiewana przez zespół  chłopaków All4you
2 besa :Gery i Alexa , Leona i Violetty
Odcinek i post o nim znajdziecie klikając [TUTAJ]
To wszystko jednak za nami , a niedługo , bo 12 stycznia , będziemy mogli obejrzeć 61 odcinek . W nim też zapewne znajdziemy wiele interesujących momentów . Ja o kilku , dzięki zapowiedzi , wiem , a Wy jeśli chcecie wiedzieć to zapraszam do rozwinięcia !





Tłumaczenie wykonane dla bloga Violetta 3 Polonia kopiowanie - zabronione !






Angie: Jeśli uważasz ,że pocałunek będzie wielkim błędem , to sądzisz  ,że jestem dla ciebie nikim  i dlatego nie muszę wyjeżdżać. Zostaje !!!
Violetta: Jade zamyka Studio!
Ludzie :  Co?
Ludmiła: Wyobraź sobie, mamo, co wydarzy się w tym domu jeśli mnie tu zamkniesz.
Diego: Wszystko co się stało teraz  to Twoja wina! Ufałeś Jade, prawda?
Angie: Jade zamyka Studio przeze mnie. Widziała mnie z  Germanem gdy się przytulaliśmy.
Priscilla: Jade podjęła taką decyzje, a my musimy ją uszanować.
Gery: To co się stało między tobą a mną nie ma znaczeniu! Rozumiesz? Musisz iść do domu Violetty i dowiedzieć się co wydarzyło się między nimi.
Jade: Jestem pewna ,że Priscilla wie o waszym uścisku.
Angie: Nie, Priscilla o niczym nie wie.
Lena: U-mix chce rozpocząć moją karierę jako piosenkarka w Hiszpani.
Naty: Co? Naprawdę?
Ludmiła: Jestem częścią Studia.
Priscilla: Nie prowokuj mnie, Ludmiła! Uderz się w głowę. Nie jesteś częścią Studia. Jeszcze się nie zorientowałaś?
Jade: Cieszę się ,że tu jesteście, bo teraz muszę powiedzieć Priscilli prawdę.
Leon: Nie mogę przestać myśleć o tym co się stało.
Violetta: Ja również nie mogę przestać o tym myśleć.
Leon: Pocałunek był...........



Post leżał w roboczych , a ja o nim zapomniałam .. XD

I co myślicie o kolejnych odcinkach ?

4 komentarze :

  1. Troszkę się boje o studio :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu Jade zamyka studio ????

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za emocje....
    Huhhuhu....
    To się porobiło ;-/

    Jade zwariowała,bo zamyka Studio.
    Gery wyznaje Alexowi,że ten pocałunek nic nie znaczył i chce się dowiedzieć,co zaszło między Leonettą.
    Lena zaczyna karierę,Ludmiła kłóci się z mamą,Germangie się zbliża,a León i Violetta....No właśnie co?!
    Nareszcie zaczynają uświadamiać sobie,że popełnili błąd rozstając się i tym samym wyznają,że pocałunek wiele dla obojgu znaczył.
    Już chcę wiedzieć,co na końcu powiedział León!
    Ach,jeden serial,a tyle wątków.
    Co innego robić jak tylko czekać ;))

    FELIZ NAVIDAD!!!

    Pozdrawiam.Teczka12

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek