czwartek, 31 lipca 2014

Alex wita!


Cześć! Jestem Ola, ale będę posługiwała się moim pseudonimem- Alex. Niedawno dostałam szansę prowadzenia tego bloga. Bardzo dziękuję za nią i mam nadzieję, że moje posty przypadną Wam do gustu.. Jeśli chcecie się dowiedzieć o mnie trochę więcej zapraszam do czytania!

W kwietniu tego roku skończyłam 13 lat i po wakacjach idę do 1 gimnazjum. Jeżeli mnie jakimś cudem  kojarzycie to albo z mojego bloga (którego usuwam niedługo) albo z komentarzy na blogach o Violetcie. Interesuję się modą, j. angielskim, zdrowym stylem życia. Niestety nie znam języka hiszpańskiego. Jestem bardzo nieśmiałą osobą.


Za co lubię Violettę?
Violettę oglądam od samego początku. Oglądając pierwszy odcinek nie wiedziałam, że ten serial stanie się moim ulubionym. W serialu jest dużo muzyki, miłosnych wątków, czasem trochę komedii- czyli  wszystko co ja oczekuję od serialu. Dzięki temu serialowi wiem, że walczyć o swoje marzenia i rozwijać swoje pasje. 
 Moje ulubione postacie:
Violetta, Fran, Leon, Angie, Fede
Moi ulubieni aktorzy (z Violetty):
Tini, Jorge, Lodo, Cande, Mechi, Facu

Moje ulubione pary to:
-Leonetta
-Tomasetta (na początku)
- Germangie
-Fedemila
-Bromi
-Naxi
-Marcesca (2 sezon)
-Diecesca (3 sezon)
- Ramalga
Na początku pierwszego sezonu byłam za Tomasem, ale potem kiedy zobaczyłam jak Leon dba o Violettę kibicowałam im. Pod koniec 1 sezonu miałam dylemat. Kompletnie nie wiedziałam z kim powinna być według mnie Viola. Dopiero w drugim sezonie byłam cały czas za Leonettą.

         Moje dane kontaktowe:
e-mail: alexxx.blog1@gmail.com
facebook: [KLIK] - stworzony na potrzeby mojego poprzedniego bloga


Mam nadzieję, że mnie polubicie. Jeśli chcecie jeszcze coś wiedzieć na mój temat pytajcie w komentarzach- odpowiem! A jeszcze dziś możecie się spodziewać posta ode mnie!

2 komentarze :

  1. Mam nadzieję, że będziesz pisała fajne posty i oczekuję z niecierpliwością pierwszego z nich;)♥♥
    Tinita official (dawniej Molfese official)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alex czy masz np gg? Musze sie z tb zkontajtowac :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek