środa, 30 lipca 2014

Czekacie na 3 odcinek ?

 Hej !

Dzisiaj 3 odcinek , na który czekam z niecierpliwością . 
A Wy ?


Mam dla was zwiastun 3 odcinka 



Niestety dosyć niewyraźny .... , ale przynajmniej jest . 





Widać , że Francessca nie jest zadowolona , po tym jak podsłuchała  Diego i Marco . O co mogło chodzić ? Myślę , że Diecessca zbliża się tuż , tuż...

Nowy nauczyciel śpiewu też widać coś knuję , a Gregorio to wyczuwa . 

Długo nie chcieli pokazać Leonetty , ale na końcu widać , że się przytulają , więc pewnie będzie dobrze . 

Czekam z niecierpliwością  .

2-3 posty niżej macie link do odtwarzacza Disney Latino gdzie o 23 obejrzycie spokojnie 3 odcinek . 
Jest on darmowy , tylko nie trzeba klikać na reklamy bo nie usuną się , tylko wziąć na pełny ekran wtedy wszystkie znikają . 

Będziecie oglądać ?

Nadal nie możecie uwierzyć , że 3 sezon już się zaczął ?




20 komentarzy :

  1. Szkoda, że 3 sezon w Polsce będzie dopiero jesienią; )...

    OdpowiedzUsuń
  2. No to prawda :(

    Jeśli kochasz viole , i wiesz dużo na jej temat to zapraszm do adminowania razem ze mna i kolezanką tego bloga jeśli chcesz pisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jakiś czas temu założyłam własnego bloga o Violettcie, więc nie skorzystam z propozycji, ale z chęcią zostanę na tym blogu jako czytelnik i obserwator;)♥♥

      Usuń
    2. www.tinistas-v-loverspl.blogspot.com ;)
      Ja również założyłam go nie dawno i brak mi czytelników, więc jak chcesz to wpadnij;)

      Usuń
    3. Oczywiście rozumiem , ja również będę wiernym czytelnikiem jak i obserwatorem :)

      Usuń
    4. Dzięki;) Tak szczerze, to myślę, że Twój blog jest skazany na sukces. Pierwszego posta dodałaś wczoraj, a już masz tylu czytelników; )

      Usuń
  3. Hej :) Szukasz adminów? Mogę łatwo znaleźć wiele informacji o serialu oraz umiem hiszpański (nie idealnie) ale umiem, i mogłabym tłumaczyć odcinki, a nawet i wrzucać filmiki z napisami ;) Odezwij się jak coś. Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jesteś przyjęta :)) Napisz mi swój e mail

      Usuń
    2. victoriapachla@gmail.com mam nadzieję że się zgadza :3

      Usuń
    3. tak zgadza prosze odpisz mi na hangout , duzo do cb napisałam musimy się jakoś komunikować ! :))

      Usuń
  4. Mogę być redaktorką?Prooosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Pod jednym z moich komentarzy na blogu V2P dostałam od ciebie propozycję zostania redaktorką . Przemyślałam to i jeśli nadal chcesz to mogę go z tobą (tzn. z wami) prowadzić. to mój e-mail- alexxx.blog1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy. Zgłaszajcie sie do redakcji

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek