czwartek, 31 lipca 2014

Mora mówi hejka

Cześć. Jestem Marcelina, ale mówcie do mnie Mora :D. Opowiem tu troszkę o sobie
-No więc mam 12 lat. Mam zaszczyt pisać też na tym o to blogu. Dziękuje Vilu4ever ze mnie zaakceptowała :)
-Tak wiem jestem dziwna i w tym poście jestem nudna :(
- Jestem taka sobie V-lovers z małopolski
- Moimi ulubionymi aktorami są Tini, Mechi, Jorge, Rugg,Cande, Facu, Clara, Lodo
-Tak samo uwielbiam piosenki z Violetty:
1.En Mi Mundo
2.Ven y Canta
3. Te Creo
4.Voy por ti
5.Ser Mejor
-Z V2:
1.Hoy Somos mas
2.On Beat
3.Euforia
4.Si es por mor
5.Esto no puede terminar
-Jutro dodam spis PIOSENEK które znalazły się na płycie V3 <3

Bardzo Was przepraszam za błędy przy pisaniu bo mi net słabo idzie :( postaram się to do jutra poprawić :)
Mam nadzieję że jakos się zapoznamy . Możecie pytać mnie prywatnie na mailu marcelinadrb@gmail.com lub w komentarzach pod Moimi postami :D
  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek