czwartek, 31 lipca 2014

Najwięksi przystojniacy V3 przyjaciółmi ?





Jorge Blanco i Ruggero Pasquarelli - jedni z największych przystojniaków i romantyków w Violetcie  są przyjaciółmi ?


Jest to raczej pewne !

Ostatnio dodałam post o zdjęciach  z instagrama , gdzie widać , że serialowi Leon i Fede trzymają się razem 



Tu parę filmików z twittera 











Te filmiki są naprawdę śmieszne :))))

Oby dwóch kocham  , są cudowni , umieją być poważni ,a zarazem zabawni .

Dla mnie są idealni . 

Jestem bardzo zadowolona z tego , a widać , że są  ( chyba ) najlepszymi przyjaciółmi .


A Wy co o tym myślicie?

Cieszycie się z tego?

Czy ich przyjaźń upadnie po zakończeniu Violetty ?

Będziemy śledzić ! 

:)



7 komentarzy :

  1. Śmieszni i przystojni- jak dla mnie ideały~♡♡♥♥
    I myślę, że jednak będą się przyjaźnić po zakończeniu Violetty
    Tinita official / dawniej Molfese official

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy nagłówek?;)
      W jakim programie go zrobiłaś?

      Usuń
    2. W picasa3 :) chciałabym w gimpie byłby wtedy lepszy ale niestety wgrac mi się nie chce :(

      Usuń
  2. Vilu4ever mogę jakiś kontakt do ciebie bo chciałabym z tobą porozmawiać na temat bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylkovioletta@gmail.com mój facebook https://www.facebook.com/kalusia.maj :))

      Usuń
  3. Na pewno ta przyjaźń przetrwa :) Musi !!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek