wtorek, 29 lipca 2014

Witam Was Kochan :) Poznajmy się :)

Witam Kochani !



To mój tak naprawdę pierwszy blog  , ale już się ze wszystkim zapoznałam i pragnę abyście mi pomogli zrozumieć , że blog to może być super sprawa , tym bardziej blog o Violetcie .


Z serialem miałam pierwszą styczność w czerwcu ubiegłego roku , leciały wtedy 60 -te odcinki 1 sezonu Violetty . W sumie zaczęło się tak , że zobaczyłam jeden bardzo interesujący odcinek i chciałam zobaczyć co będzie w kolejnym i w kolejnym i tak się potoczyło . Szybko potem gdy była przerwa nadrobiłam cały pierwszy sezon  i po prostu zakochałam się w Violi . Drugi sezon oglądałam i oglądałam z wielką ciekawością  , ale potem była przerwa i 10 marca był powrót i wtedy nie obejrzałam odcinka i potem dalej nie oglądałam tylko od mojej przyjaciółki słyszałam co się dzieje ( za co teraz jej dziękuję ).
Finał obejrzałam i oczywiście ja , która była za Leonettą byłam bardzo zadowolona (w 1 sezonie byłam za Tomasem , ale nawet gdyby teraz był to Leon mi się bardziej zaczął podobać ) .
W lipcu nudziło mi się i pomyślałam a zobaczę co na oficjalnej stronie Violi ( *klik* )
i zobaczyłam , że jest już en gira i od tamtego czasu wszystkie odcinki nadrobiłam z drugiego sezonu i po prostu nie mogłam uwierzyć , że zakochałam się jeszcze bardziej niż wtedy rok temu . 
Jestem oczarowana Leonem i nie jestem w stanie powiedzieć jak mi się podoba to jaki jest romantyczny .
Mogłabym pisać i pisać o moich uczuciach , ale pewnie nie dotrwaliście do końca :))
Chociaż byłoby mi miło :>


Ja nazywam się Kalina  , mam 14 lat . 
Mieszkam w Koszalinie  i tam się uczę w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. Gryżyny Bacewicz w Koszalinie . Gram na altówce , pianinie , czasem pośpiewam :)
Wokół mnie jest zawsze muzyka a tym bardziej gdy chodzę do szkoły . 
Ostatnio się śmieję , bo zawsze chciałam jak Vilu występować na scenie i natrafiłam na to , że moja orkiestra wzięła udział w konkursie  orkiestr i w pięknej filharmonii koszalińskiej  zagrałam  ( tu link na który proszę wchodźcie orkiestra z największa liczbą wyświetleń wygrywa   *klik*  *klik*  )

Co prawda to muzyka klasyczna , ale i tak jestem zadowolona :)

Komentujcie i piszcie do mnie z chęcią odpiszę  , jak pisałam to mój pierwszy blog i każda krytyka i porada zostanie wysłuchana :)

Każdą nowinkę dot. Violetty będę pisać , wiec śledźcie .


Kto ogląda dziś na żywo ( o 23 ) 2 odcinek Violetty ?

2 komentarze :

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek