wtorek, 26 sierpnia 2014

Bądź bliźnaiaczką ... Ludmiły!




W poprzednim takim poście klik post był tylko jeden komentarz
który zadecydował o Ludmi. No dobrze pod tym postem wybierzcie
następną dziewczynę lub chłopaka a ja w różnych sklepach internetowych
poszukam podobnych . Uwaga ale teraz możecie wybrać stylizacje
z którego chcecie sezonu  - Zapraszam !


Super Nova ubiera najczęściej jakieś jaskrawe ciuszki , błyszczące i w panterkę :) Na pierwszy rzut idzie Ludmi z 2 sezonu :)

- Sweterek niestety nie jest w 2 odcieniach rózu ale ja sama taki mierzyłam w H&M i jest bardzo wygodny :) Można ją kupić tu
srebrne legginsy
Błyszczące szaro/srebne  getry kosztują 40 zł - wiem nie za tanio ale nie mogłam znaleźć tańszych , można zakupić tu
BŁYSZCZĄCE CZÓŁENKA Damskie
 Jak wiemy Ludmiła  jest fanką złotych bucików. Te kosztują  79,90  i można kupić je tu
 Jeśli ktoś nie jest fanem szpilek może sobie zakupić te balerinki tu
Przepraszam że taki krótki , ponieważ teraz nie mogłam znaleźć za ładnych rzeczy . Później albo aktualizuje albo zrobię z inną osobą :)
Rzeczy wam się podobają? Kupicie coś ?
 

9 komentarzy :

  1. Super post :))))) Następna może Cami :) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fran ❤ a tak to fajny post

    OdpowiedzUsuń
  3. Francesca ♡.♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post.<3
    A teraz Fran.

    OdpowiedzUsuń
  5. o to mój email:mer.lambre@tlen.pl prooooosze

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski post , bardzo fajny pomysł .
    Ogólnie bardzo fajne :-)
    Następnie może by Fran albo Cami♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post i podobne ciuchy:) Następna może być Fran:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek