środa, 27 sierpnia 2014

Diesesca-Tłumaczenie scen z 19 i 20 odcinka






Hej!Z racji tego że umiem język hiszpański postanowiłam że przetłumaczę wam sceny z Dieceską z 19 i 20 odcinka. Zapraszam do czytania!
ODCINEK 19





 Fran i Diego są na spacerze.

F-Fran
D-Diego

D: Wiesz że miłość zawsze znajdzie swoją drogę?
F: Tak myślisz?
D: Tak.Nie mam wątpliwości
F: Jestem pewna,że nie możemy być razem.Bo nie wyobrażam sobie zranić kogoś,przez to co ja czuje.Nie jestem egoistką i nie chcę nią być...
D: Słyszałaś co powiedział Marco?Pamiętasz?Fran,mi nie przechodzi to co do Ciebie czuje
F: Nienawidzę Cię za to że tak mi się podobasz.Masz racje,nie mogę o Tobię zapomnieć i nie chcę tego.




ODCINEK 20


D: Kocham cię.A to wszystko jest bardzo ciężkie.Sprawy które są ważne zawsze są trudne.
F: Myślę tak samo.Podoba mi się to.Widzisz?Uśmiecham się bo mi się to podoba.
D: Chcę Ci powiedzieć że jestem w tobie bardzo zakochany.Jest to bardzo wyjątkowe,dbajmy o to dobrze?
F: Tak,chciałabym dbać o to co czuję.
(Pocałunek <3)
F: Diego,nie jest dobrze
D: Co nie jest dobrze?Kocham Cię a ty mnie,to najważniejsze.
F: A Vilu i Marco?Pomyślałeś o nich?
D: Pewnie się ucieszą.Przekonasz się.
F: Dobrze,chodźmy im powiedzieć
D: Nie,poczekajmy na odpowiedni moment
F: Dlaczego?Podejmujemy złą decyzje?Dlatego?
D:Nie,nie nie powiedziałem tak.Potrzebujemy czasu,poczekajmy na odpowiednią chwilę dobrze?
F: Tak...

                         
CO O TYM MYŚLICIE?LUBICIE TE PARĘ?

5 komentarzy :

  1. Tak i to bardzo mam nadzieje że dodasz jeszcze tłumaczenie scen z innymi parami

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tłumaczenie :D
    Kocham tę parę <33333

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, a dasz z Leonettą na plaży?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek