czwartek, 28 sierpnia 2014

Lekcje Muzyki

Hej. Mam zamiar zrobić lekcje muzyki. <3 Dzisiejszą piosenką będzie "Encender Nuestra Luz".                      Zapraszam do rozwinięcia


Cześć mam zamiar zrobić lekcje muzyki. Plan lekcji ustalimy później. Na takich lekcjach będzie zapisane tłumaczenie piosenki. <3
Na początek oryginał.

 "Encender Nuestra luz" 
Chicas amigas de verdad 
Haciendo realidad 
Los sueños y las fantasias
Con decision y sin dudar con los pies sobre la tierra
Hasta el cielo vuelo oh-oh
Tocando el sol volando voy no hay nada que me detenga 
Sere lo que quiero oh-oh-oh

Que importa que piensan de mi yo voy dejando mi huella
Hasta el cielo vuelo oh-oh
Todo esta en el corazón
Somos las chicas guerreras
Conquistando

Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"
Chicas amigas de verdad 
Haciendo realidad 
Los sueños y las fantasias

Chicas amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz
El destino esta afuera
Y no puede esperar

Mi vida es lo que yo soy una aventura que empieza
Hasta el cielo vuelo oh-oh 
El mundo entero por andar tengo las alas abiertas 
Si es lo que quiero oh-oh
No busco una explicación se que no tengo fronteras
Hasta el cielo vuelo oh-oh 
Porque nos mueve el corazón
Somos las chicas guerreras
Avanzando

Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"
Chicas amigas de verdad 
Haciendo realidad 
Los sueños y las fantasias

Chicas amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz
El destino esta afuera
El destino esta afuera
El destino esta afuera

Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"
Chicas amigas de verdad 
Haciendo realidad 
Los sueños y las fantasias

Chicas amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz
El destino esta afuera
El destino esta afuera
El destino esta afuera
Y no puede esperar

Teraz tłumaczenie


Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Spełniające
Marzenia i fantazje

Zdecydowanie i bez wątpliwości 
z nogami na ziemi 
Do nieba lecę
Oh – oh
Dotykając słońca
Lecąc idę
Nie ma nic co, mogłoby mnie zatrzymać
Będę taka jak chcę
Oh – oh – oh
Nie ważne co o mnie myślą
Zostawiam swój ślad
Do nieba lecę
Oh – oh
Wszystko znajduje się w sercu
Jesteśmy waleczne dziewczyny
Zdobywając
Walcząc, zmierzam po to, czego chcę
Nie powstrzymuje mnie jakieś „nie mogę”
Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Sprawiające, że prawdziwe stają się 
Marzenia i fantazje
Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
My mamy moc
Możemy rozpalić nasze światło

Przeznaczenie jest na zewnątrz
I nie może czekać
Moje życie jest takie jak ja
Przygoda, która się zaczyna
Do nieba lecę
Oh – oh
Po całym świecie chodzić
Mam otwarte skrzydła
Jeśli to jest to, czego chcę
Oh – oh
Nie szukam wyjaśnienia
Wiem, że nie mam granic
Do nieba lecę
Oh – oh
Bo kierujemy się sercem
Jesteśmy waleczne dziewczyny
Rozwijając się
Walcząc, zmierzam po to, czego chcę
Nie powstrzymuje mnie jakieś „nie mogę”
Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Sprawiające, że prawdziwe stają się 
Marzenia i fantazje
Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
My mamy moc
Możemy rozpalić nasze światło
Przeznaczenie jest na zewnątrz
Przeznaczenie jest na zewnątrz
Przeznaczenie jest na zewnątrz
Walcząc, zmierzam po to, czego chcę
Nie powstrzymuje mnie jakieś „nie mogę”
Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Sprawiające, że prawdziwe stają się 
Marzenia i fantazje
Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
My mamy moc
Możemy rozpalić nasze światło
Przeznaczenie jest na zewnątrz
Przeznaczenie jest na zewnątrz
Przeznaczenie jest na zewnątrz
I nie może czekać

I co podoba się? Jaką chcecie następną piosenką?

4 komentarze :

  1. Super :))) Proszę o Quiero.... Plis !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post. A może ktoś chciałby zostać redaktorką na blogu o muzyce i sławnych ludziach? Nabór trwa! Przepraszam z spam. http://spiewaniemojanajwiekszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek