niedziela, 24 sierpnia 2014

Leonetta najlepsza

Witam po długiej przerwie tygodniowej przez ten tydzień bardzo dużo działo się w Violetcie ale mi i tak wiadomo jak to największej fance Leonetty podobał się ich 4 pocałunek <3

Pamiętamy chyba już sporo przerwach pocałunków Leonetty ale w tym jakże boskim sezonie ta sytuację istnieje już coraz rzadziej wręcz przeciwnie bo nasi kochani pocalowali się już 2 razy .
Ja bym nie mogła wybrać który był najbardziej romantyczny bo ja i tak Przy każdym płakałam mam tu dla was sklejki zdjęć i sami oceńcie który był najlepszy

2 komentarze :

  1. Ejjejej kto tu jest największą fanką Leonetty na całym świecie i wszechświecie, czyli wszędzie xd JA
    XD

    Oj kurde trudny wybór, wybieram ........ wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Leonetta <3
    Ach Wielbie.
    Który pocałunek najlepszy? To łatwe.
    Każdy. <3
    Przeciez to Leonetta i każdy ich beso jest idealny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek