sobota, 23 sierpnia 2014

Najpiękniejszy odcinek jaki mógł być - Violetta 3 Odcinek 20 [AKTUALIZACJA]


Dzisiaj jak dla mnie był najbardziej magiczny , ekscytujący , najwspanialszy z najwspanialszych odcinek .
Jest nim oczywiście 20 odcinek 3 sezonu Violetty . Jeżeli ktoś nie obejrzał,a chce to zapraszam do postu niżej . Działo się w nim tyle , że naprawdę nic go jak dla mnie póki co nie przebiło .

Zapraszam do rozwinięcia !

Nie wiem od czego zacząć , ale chyba od początku ...
Pomijając piękny wstęp odcinka , czyli rozmowę Antonio i uczniami , przechodzimy do bardzo ważnego momentu Diecesci .
Jest nim - udowodnienie miłości w postaci pocałunku !


Oczywiście jest jeszcze prztulas - musiał być przy tak romantycznej scenie .

I przy tym akcencie widziałam , że odcinek będzie niezapomniany !
Wiele rzeczy przeczuwałam , ale jednego nie , a właściwie wychodzą z tej jednej rzeczy dwie .

Leonetta nad morzem - tak , wszyscy mówili o tej scenie , czekali , czuli , że będzie beso ...
A TU NICI .. Wszystko zniszczył German .
Leon , zawsze wiedziałam , że jest odważny , ale to naprawdę teraz mi pokazał nie dość , że po paru słowach już chciał pocałować Viole i niestety nie udało się przez telefon Germana to 2 raz podszedł , oczywiście wszystko znów zniszczył tata Violetty , ale sama chwila jest tak romantyczna , że leciały mi łzy - właściwie cały odcinek leciały .

Niestety muszę dać linka , bo oczywiście YT nie znajduję tego !



PIĘKNY MOMENT LEONETTY

Oczywiście ja i wiele innych osób już się poddenerwowaliśmy , ale spokojnie , odcinek miał być niezapomniany , wszystko było idealnie przemyślane .
Dochodzi do pocałunku Leonetty , ale .... w normalnej sytuacji ! Leon ma występ za chwilę i Vilu życzy po powodzenia , ale on pokazuję , co bardziej chce od powodzenia :

Dla mnie scena jak na Leonettę bardzo normalna - oni to zawsze muszą mieć idealnie , a tutaj o tak i bardzo mi się to podoba !

A potem , ach , piękny występ Leona i chłopaków - teledysk "Amor en el aire" zrobiony jest w takim stylu , że po prostu nie mogłam się napatrzeć .




Do tego w odcinku nie mogło zabraknąć pięknych choreografii ta do "Supercreativy" jest według mnie bardzo przemyślana z tekstem , spójrzcie . Ale ta do "Encender Nuestra Luz " jest taka zabawna , ale też bardzo ciekawa  .




Potem Diego specjalnie dla Fran śpiewa "Entre tu y yo " - ale ta płacze , oczywiście jeszcze nie jest wszystkiego pewna .


Oczywiście jest jeszcze Beso Germana i Jade , ale to takie wymuszone przez Jade .



Rock Bones przychodzą do Art Rebel i jako pierwsi są przyjęci


Pablo dostaje przez wiadomość jakieś złe wieści , po których omal nie mdleje .




Zdziwiło mnie coś , ale także rozumiałam o co chodzi .
Na początku myślałam , może to tylko dla mnie taki boski odcinek ?
Ale koniec mi wszystko wyjaśnij , kolejny odcinek 21 nie ma zwiastunu !
Czemu? Pablo zasłabł , po tym jak zadzwonił telefon , o co chodzi ? Co się aż tak strasznego stało ?
Mówiono , że Angie wróci w tragicznych okolicznościach ....
Odwołają występ , coś się stało Antonio , a może był pożar w Studio ?
Na Twiterze już wiele osób pisze o śmierci Antonio - oczywiście to wymysły , ale wszyscy są przejęci i w sumie jak tam wszystko przemyśleć , to przesłanie Antonia do uczniów i potem te zdjęcia dane Gregorio , boję się , że to może być prawda , ale z drugiej strony ten serial oglądają też dzieci , nie wiem co się stanie.
Zwiatunu nie ma - po to dali nam tyle emocji , żebyśmy przeżywali ten odcinek i byli ciekawi 21 , gdy nie mamy nawet nutki podpowiedzi co w nim . Teraz na pewno nikt nie przestanie oglądać Violetta 3 .
Zamiast zwiastunu pokazali nam po raz kolejny "Amor en el aire" - nie dziwie się , piękne .
Ale bardzo mnie zastanawia , czeka nas kolejny odcinek pełen emocji , czy właśnie wcale nie , i tylko chcą u nas wywołać takie przemyślenie , a naprawdę będzie to normalny odcinek?
Cóż na dokładne wyjaśnienie trzeba czekać weekend , albo i dłużej ....


Wy też nie możecie się doczekać ? Odcinek 20 zostanie w waszej pamięci ?

5 komentarzy :

  1. A co jak teraz będzie przerwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie sie porycze.

      Usuń
    2. Nie wiem , ale nie powinno chyba być ... chyba dopiero po 40 odcinku , ale nie jestem pewna .
      Ja też bym tego nie wytrzymała.

      Usuń
  2. Aaaa super odcinek jak i post <3 Kochammm <333

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek