niedziela, 24 sierpnia 2014

Niespodzianka #1


Na wstępie przepraszam, że nie dodałam obiecanej niespodzianki, ale nie dość, że była u mnie burza to kuzynka była u mnie ostatnią noc, więc myślę, że mnie rozumiecie.

Zapraszam do rozwinięcia !


Przejdźmy do niespodzianki dla fanów najbardziej kochanej, najsłodszej pary w serialu - Leonetty.

Będą to zdjęcia z 3 sezonu, przeszukałam cały internet, ale wreszcie je mam.

+ "parę" zdjęć z EnVivo .

Miłego oglądania !
































































 Następna niespodzianka bedzie z .... ?
Zgadujcie jaką parę/osobę wybiorę.


6 komentarzy :

  1. Diecesca? Proszę Diecescę! To taka romantyczna para! ❤❤❤❤❤ Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę Fedemiłę! Ta miłość jest taka prawdziwa. Federico zakochał się w Ludmi mimo jej charakteru.... To takie piękne! Fedemiła 💘💘💘

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za Fedemilą , bo ma więcej zdjęć , ale wole Diecesce :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia! <333 Kocham Leonettę, jak i Diecescę, więc... proszę o Diecescę! :D Chociaż w sumie nie, teraz proszę Naxi, niech się nazbiera trochę więcej zdjęć Diego i Fran :D


    Zapraszam serdecznie do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej jeszcze dziś poszukam zdjęć.... Fedemily, ale Diecesca, Naxi i reszta wyczekiwanych par także się pojawia do końca wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziaki. <3
    Wielbie ubóstwiam kocham.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek