niedziela, 31 sierpnia 2014

Przywitajcie na blogu Sarę Cupcake!

Cześć jestem Sara.Cieszę się że mogę pisać na tym blogu.prowadzę też swojego bloga-Klik.Proszę zostawcie po sobie komentarz ♥.Jeśli chcecie mnie poznać lepiej rozwińcie post :)

  


Jestem na okresie próbny.W postach będą tylko prawdziwe informacje,potwierdzone.Pisać będę posty informacyjne.Lubię kolory pastelowe.Mam brązowe włosy i brązowe oczy :)Jestem Tinistas,V-lover oraz Lodofanatic.Violettę lubię od zawsze ♥Najbardziej Violę,Fran i Ludmi(od 3 sezonu).Myślę że będzie mi się miło tu pracowało :)Zapraszam do moich postów :)Pamiętajcie zajrzyjcie na mojego bloga,proszę zostawcie komentarz ♥♥Może zostaniecie obserwatorami :)No to zapraszam do moich postów.Pierwszy niedługo :)

                                  SARA CUPCAKE

3 komentarze :

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek