czwartek, 28 sierpnia 2014

Recenzje rzeczy z Violetty



Wpadłam na pewien pomysł!Mam na prawdę dużo rzeczy z Violetty.Co myślicie o tym żebym zaczęła
pisać na tym blogu recenzje tych rzeczy?Zobaczcie co mam i wybierzcie coś do zrecenzowania!
Rozumiem że nie każdy może mieć różne gadżety z Violetty więc postanowiłam pokazywać wam je.

Może wtedy coś wpadnie wam w oko i zdecydujecie się na kupno tych rzeczy?Wypiszę wam
teraz rzeczy które mam,jednak nie napisze wszystkich ponieważ nie przypomną mi się wszystkie :)
piszcie w komentarzach czego recenzje byście chcieli a jeżeli chcielibyście zobaczyć coś czego tu
nie napisałam to napiszcie o tym w komentarzu.Może to mam,ale nie napisałam :) oto propozycje:
  • Photo Album z wywiadami i zdjęciami
  • Różne kalendarze
  • Różne pamiętaniki
  • Różne rzeczy do szkoły
  • Album przyjaźni
  • Piłka
  • Gra
  • Pościel
  • Ubrania
  • Pidzama
  • Ręcznik
  • Sekretniki
  • Wasze propozycje!
przypominam że możecie też prosić o recenzje czegoś czego tu nie wypisałam!
Co o tym sądzicie?Piszcie czego recenzje chcecie!

5 komentarzy :

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek