poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Trochę poczekamy na 21 odcinek !!!



20 odcinek - pełen emocji , niezapomniany . Każdy chciał zobaczyć co w 21 ... Niestety tym razem musimy poczekać.      Zapraszam do rozwinięcia


Można było się tego spodziewać .Brak zapowiedzi odcinka znaczy jedno - czas na przerwę , jednak tym razem mieliśmy nadzieję , że po prostu nie chcą zdradzić co dalej .

Co dalej z nową parą - Diego i Francescą ? Ile będzie trzeba czekać na kolejne beso ?



Czy show się odbędzie ? 


Czy Alex będzie próbował zdobyć Violettę ?


 Kiedy Angie wróci do BA i w jakich okolicznościach ?


Kiedy w końcu nasza kochana Fedemila ?


Co dalej z Leonem i Vilu ? Pogodzą się szybko ? Będzie kolejne beso ?


Co dalej z Antonio ? Czy nic mu nie jest ?






Czego dowiedział się Pablo  ? Są tylko domysły :

● Śmierć Antonia
● Choroba Antonia 
● Pożar studia

Słyszałam jeszcze inne , ale zapomniałam . Dla mnie 2 lub 3 plotka jest prawdopodobna , bo jednak nie sądzę , że w takim serialu mógłby ktoś umrzeć . Chociaż mam Vilu nie żyję , więc może są w stanie to zrobić ? Tego nie wiemy , a na odpowiedź musimy czekać 

DO 22 WRZEŚNIA !!!

W tym czasie na kanale Disney Latino , będą transmitowane powtórki odcinków 1-20 .
Już dzisiaj będzie powtórka odcinka 1 , w sumie może się skuszę tylko na ten 1 ...

Nie wiem tylko , czy chcecie abym dodawała specjalnie link do odtwarzacza , według mnie  można sobie wszystko na yt albo anyfiles obejrzeć , więc nie ma sensu , ale jeśli pragniecie , to nie ma sprawy [ :) ]


Wytrzymacie ? Będziecie oglądać powtórki ?

7 komentarzy :

  1. Ja chyba nie wytrzymam,,, :( Powtórek nie będę oglądać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak długo... Ale pewnie szybko to zleci. Miejmy nadzieję, że będzie warty tych oczekiwań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcę czekać tak długo! :C To nie FAIR! :P
    Chyba nie wytrzymam xDD
    Pzdr :*********

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wytrzymam!
    Nie będe oglądać powtórek :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wytrzymam !!!! I w sumie nie wiem czy będę oglądać powtórki.... Dla mnie też prawdopodobna plotka 2 i 3.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja czekam na 3 sezon w Polsce!!!!!
    http://violettadisneypolonia.blogspot.com/2014/08/lodoggerocam_25.html#links - skomentuj!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będę ogląda powtórek.
    Ja nie chce żadnej przerwy.
    To jest normalnie chamstwo w państwie.!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek