środa, 27 sierpnia 2014

Znamy miesiąc , w którym "Violetta 3" ukaże się w Polsce !!


Masz postanowienie , że nie oglądasz "Violetty 3" po hiszpańsku , bo chcesz mieć niespodziankę po polsku?
Oglądasz,ale wiele nie rozumiesz,a  nawet ze streszczeń i tłumaczeń nie czujesz tego tak jakby to oni mówili?
Czekasz na premierę 3 sezonu fioletowego serialu u Nas ? Zaraz dowiesz się jaki miesiąc będzie tym szczęściarzem , który rozpocznie u nas nowy sezon !
Zapraszam do rozwinięcia !


Oglądałam cały czas , każdy odcinek  , ale średnio rozumiałam niektóre sytuacje .
Słyszałam to "Te Amo " , albo czytałam tłumaczenia , jak mówią coś pięknego , ale zawsze chciałam usłyszeć jak po polsku będzie to brzmiało - czy to nie byłoby piękne usłyszeć te wszystkie cudowne zwroty po polsku ?
Marzę żeby usłyszeć 1 odcinek i 20 po polsku , tą wyprawę balonem ten spacer plażą .
Każda scena jakiegokolwiek odcinka bardzo mnie interesuję .
Czekam z niecierpliwością na nowe informacje dotyczące premiery "Violetta 3" w Polsce i na szczęście TVN  , który wykupił emisje Violetty 1 sezonu , dał nam więcej informacji 


"A JUŻ W LISTOPADZIE WIDZOWIE BĘDĄ MOGLI ŚLEDZIĆ NOWE PREMIEROWE ODCINKI 3 SEZONU SERIALU , TYLKO NA ANTENIE DISNEY CHANNEL "


Tak więc przypadło na LISTOPAD .
Dokładna data nie jest jeszcze znana . Boję się , że będzie to 20-sty któryś ,  a  pragnę jak najszybciej oglądać ukochaną telenowelę .


           



PS Czy tylko ja tak myślę , że teraz tak już dojrzeli uczniowie , że tak bardziej jest romantyczniej , ciągłe "Kocham Cię" , pocałunki , te słodkie słówka , myślenie o wspólnym podejmowaniu decyzji - wcześniej tego nie było .

PS2 Czemu Dieciesca śpiewa piosenki Tomasa - od razu to zauważyłam i zdziwiło mnie to !


WCZEŚNIE , PÓŹNO ? CIESZYCIE SIĘ ? 

5 komentarzy :

  1. Dla mnie to super że w Listopadzie bo własnie w tedy mam urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm,,,,wątpie że będzie w listopadzie...Ponieważ jak dobrze kojarzę 2 sezon zaczął sie w październiku i skończył jak wszystkie seriale.Jakoś w tym samym tygodniu się skończyły.I 2 sezon skończył się jakoś w czerwcu.A jak by puścili 3 sezon w listopadzie to nie wyrobili by do wakacji,tym bardziej że co 20 odcinków jest przerwa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest potwierdzone , więc ...
      A spokojnie wyrobią się , bo nie jest pewne , że będzie co 20 odcinków , a 1 sezon kończył się jakos pod koniec wakacji bo chyba w lutym go puścili i było okej ! :))))

      Usuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek