piątek, 19 września 2014

2 PROMO 3 SEZONY PL !


Dziś pokaże Wam kolejne promo z 3 sezonu po polsku ! Co to może zwiastować ? Czy nasz Disney się spisuję ?

ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA !



W internecie huczy od spoilerów i informacji na temat 3 sezonu . My jako fani wiemy właściwie wszystko , oczywiście takie promo to dla nas żadna nowość już 2 miesiące temu spokojnie je oglądaliśmy , a teraz już po weekendie nowy odcinek , już , 21 V3 . 
Więc czym są wszyscy uradowani ?  Bo ten zwiastun został zdubbingowany w naszym języku !

A o to on :




BARDZO PRZEPRASZAM , ale nie mogę dodać tu filmiku , gdyż jak wpisuje wszystko poprawnie , to i tak nie znajduje go ...



Co myślicie , o tym zwiastunie ? Podoba Wam się ?

Mi osobiście bardzo się podoba , naprawdę jestem zdziwiona tak szybkim tempem pracy dubbingerów  
( mam nadzieję , że dobrze napisałam )
Według mnie powinniśmy być wdzięczni naszemu Disneyowi , za taka prędkość . 
Przecież trailer = niedługo 3 sezon w Polsce !

Myślałam , że ten będzie jednym z ostatnich przetłumaczonych , ale widać myliłam się  [ :) ]





Podzielnie się wrażeniami w komentarzach !

2 komentarze :

  1. Super! Już nie mogę się doczekać trzeciego sezonu
    Zapraszam na swój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super post!!!! Nie mogę się doczekać tych późniejszych promo...{Wiecie o co chodzi} A i oczywiście 3 sezonu !!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek