niedziela, 28 września 2014

HOLA AMIGOS!

Cześć wszystkim!Właśnie zostałam redaktorką na tym jakże wspaniałym blogu! 

#Trochę o mnie
 Mam na imię Ola,chodzę do 6 klasy szkoły podstawowej,jestem zwariowaną,przyjacielską osobą,otwartą na świat :D Kocham oglądać serial 'Violetta' Moimi idolami są:Ruggero Pasqurelli,Lodovica Comello i Jorge Blanco <3 Ulubiony kolor to fioletowy i turkusowy/zielony  Bloguje od marca  na blogu: martina-te-amo.blogspot.com.
Gdy zobaczyłam 1 odcinek 1 sezonu Violetty to pomyślałam:boże,kolejna telenowela'
Ale z czasem zaczęłam nałogowo oglądać odcinki Violetty.Bardzo polubiłam Tomasa i byłam nic wręcz oczarowana,ale pod koniec 1 sezonu nie mogłam na niego patrzeć.
Kibicuje jak najbardziej Leonettcie i Fedemile,a w realu Jortini .


Mam nadzieję że się polubimy .

 ~Olcia


 

2 komentarze :

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek