czwartek, 25 września 2014

Hola a todos!

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Cześć wszystkim , jestem Cande i jestem nową redaktorką na blogu  Violetta 3 Polonia.. Wraz z redakcją postaramy  się, aby blog ciągle się rozwijał. Bardzo chętnie odpowiem Wam na wszystkie pytania..


O Mnie
Hey, mój nick to Cande i tak zawsze możecie do mnie pisać..  Jestem osobą bardzo otwartą, przyjacielską kochającą muzykę. Tak dobrze słyszycie, gram na gitarze i marze, aby nauczyć się grać na pianinie. Blogowaniem zajmuję się od  dłuższego czasu, na tym blogu będę zajmować się głównie przeglądem stron internetowych, grafiką bloga, newsami oraz tłumaczeniem. Jako języki obce znam angielski, niemiecki oraz te bardziej potrzebne do pracy na blogu to hiszpański oraz włoski.

Moja historia z Violetta

Szczerze mówiąc swoją historię zaczęłam dopiero od drugiego sezonu, ale nadrobiłam już wszystkie zaległości, gdyż chciałam poznać całą historię pięknej Violetty. Od roku czasu ubóstwiam cały serial i obsadę. Moimi idolkami są Lodo, Cami i Tini.

To już wszystko o mnie, mam nadzieję, że będzie nam się dobrze pracowało..

1 komentarz :

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek