sobota, 20 września 2014

Kolejna Aplikacja z Violetty !



Świetna aplikacja dzięki której , możesz tańczyć , śpiewać niczym twoja idolka !
Opisze Wam dziś coś nowego , co na pewno Wam się spodoba , przecież upodabniać się do Violetty to marzenie każdej V-lovers !

Zapraszam do rozwinięcia !



                   Opis

Pierwsza, unikalna aplikacja, dzięki której możesz stać się prawdziwą V-lover!
Pobierz aplikacje bezpłatnie a od razu będziesz mogła ją wypróbować.
Dzięki KARTOM DO WIRTUALNEJ ZABAWY będziesz mogła odblokować interaktywną zawartość. Szukaj KART DO WIRTUALNEJ ZABAWY w kioskach lub sklepach z zabawkami I elektroniką. KARTĘ DO WIRTUALNEJ ZABAWY wystarczy przyłożyć do ekranu Twojego tableta lub smartfona, a dzięki niej będziesz mogła śpiewać i tańczyć jak Violetta. Jak za sprawą magii Twoja karta zostanie rozpoznana i będziesz mogła cieszyć się zawartością aplikacji.

KARTY DO WIRTUALNEJ ZABAWY umożliwiają: 
- Śpiewać oryginalne piosenki Violetty; 
- Tańczyć jak Violetta; 
- Oglądać unikalne filmy zawierające najlepsze fragmenty z serialu; 
- Malować się i ubierać w stylu Violetty; 
- Fotografować się z Violettą i jej przyjaciółmi; 
- Tworzyć tła i slajdy w stylu Violetty; 
- Wykonanie testu, aby odkryć podobieństwo do bohaterów serialu.

Zbierz wszystkie 78 kart, a dzięki albumowi , którego można zakupić osobno zobaczysz, których kart Ci brakuje.
Pobierz aplikację, zdobądź karty i baw się dobrze!

Co trzeba zrobić ?

1. Kup Karty Do Wirtualnej Zabawy Violetta są dostępne w sklepach z zabawkami . 

2. Pobierz bezpłatną aplikację:


AppStore                                      Android


3. Odblokuj zawartość karty - wystarczy przyłożyć do ekranu Twojego tableta lub smartfona magnetyczną kartę, a będziesz mogła śpiewać i tańczyć jak Violetta



FILM PRZEDSTAWIAJĄCY APLIKACJĘ !!!



4. Jest aż 78 kart ! Możesz je mieć !




ZDJĘCIA Z GRY !





ALBUM NA KARTY !

Znajdziecie go w sieciach sklepów Elf. 

Rewelacyjny album dla młodej fanki Violetty. Album pomieści kilkadziesiąt kart. Wykonany z sztywnej laminowanej tektury, ozdobiony śliczną grafiką oraz zdjęciami bohaterki serialu. Z pewnością ucieszy każdą dziewczynkę. Album Violetta, który zawiera karty do wirtualnej zabawy. Każda karta odblokowuje unikalną zawartość. Produkt oryginalny na licencji Disney. Album zawiera: 2 saszetki kart, naklejki i notes.



Będziecie mieć tą aplikację ? Zbierzecie karty ? 
LICZĘ NA ODPOWIEDZI W KOMENTARZU!

5 komentarzy :

  1. A ty masz? Jak tak to przydatna? Bo jako redaktorka powinnaś mieć więkrzosć produktów :-) XD ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak , ja mam . Gdybym nie sądziła , że jest genialna i przydatna to nie chwaliłabym jej tak w poście :))
    Mam na razie 2 karty , ale jak nazbieram więcej pieniędzy to na pewno dokupię więcej :))
    Jestem nie tylko redaktorka , ale także adminką i mam większość :))
    W sierpniu pisałam o mojej kolekcji :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile to kosztuje bo wydaje się ciekawe ! :) Zazdro że masz az taka dużą kolekcje. Ja nie mam żadnej karty a ty przynajmniej 2 :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę kupić! W Biedronce lub w Lidlu można kupić? Jeżeli tak, biorę tatę w samochód i niech jedzie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam karty właśnie w Biedronce są one do 21 .09 więc powinny być , tak to są w smyku , chyba Empiku ...
    Kosztują różnie około 10 zł - paczka
    Ja nie mam dwóch kart tylko 2 paczki , a w paczce jest 5 KART :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Violetta 3 Polonia
Designed By Blokotek